Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig veldig forelsket i en mann på straks 30 år.. men føler det er noen rød flagg.. 

- han bor hjemme hos mor og far på gutterommet (aldri flyttet ut) 

-han har aldri vært i forhold 

- han har svært lite sosial omgang foruten om mor og far

Disse tingene gjør at det stopper opp for meg..

hva tenker dere ? Er det røde flagg eller er det noe man kan bygge på? 

Han er i arbeid/ fagbrev. 
Han har en flott fasade , så kan virke som han er rik med Rolex klokker , biler, dyre klær , osv. så forstår ikke hvorfor han da fremdeles bor hjemme, og aldri hatt kjæreste eller venner. 

Anonymkode: a3b42...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er interessert i å bli den nye mammaen hans, så løøp!

Anonymkode: ac59f...fd9

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Det kommer vel an på..

Snakker du ikke med han? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Betaler han for seg hjemme?

Gjør han husarbeide?

Hjelper han foreldrene med ting?

Lager han maten sin selv?

Anonymkode: 165d6...612

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er egentlig veldig forelsket i en mann på straks 30 år.. men føler det er noen rød flagg.. 

Han har en flott fasade , så kan virke som han er rik med Rolex klokker , biler, dyre klær , osv. så forstår ikke hvorfor han da fremdeles bor hjemme, og aldri hatt kjæreste eller venner. 

Ikke rart han har penger på Rolex,  dyre klær og biler om han bor gratis hos mamma og pappa .. 

Hmm..

Han har uansett prioritert pengene helt feil, få han ut av gutterommet, men for all del ikke flytt inn med han. Han må bo alene, ikke mamma som kommer og vasker klær, lager middag, og vasker leilighet for han. 

Hadde vært skeptisk, men om han ikke var villig til å endre levemåten sin, så hadde jeg løpt. 

Anonymkode: 2263b...576

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det du ikke forstår egentlig? Slik du beskriver det har han jobb som gir penger, penger han flasher heller enn å betale for seg og bo for seg selv - han har et behagelig liv, et fullstendig ukomplisert et ikke preget av forhold til andre enn seg selv sansynligvis.. 
Evt så preget av oppveksten at han ikke har kommet seg ut av hjemmet ennå.. 

Uansett er den eneste måten å komme til bunns på å spørre han rett og slett.

Hvorfor bor du hjemme?
Hvorfor bruker du alt av penger på flashy shit?
Hvorfor har du valgt bort forhold til andre? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakk med han og gjør deg opp en mening selv.. gå på date

• Liker 2
Skrevet

Dersom han er enebarn og de har god plass så kan det være at foreldrene synes det er ok at han bor hjemme. Han på sin side ser sitt snitt til å bo billig og legge seg opp noen kroner  for  litt frem i tid kjøpe seg noe eget kanskje. Dersom du opplever han som en hyggelig, sympatisk og arbeidsrom person bør du ta deg bryet med å finne ut av fakta ved å snakke med han. 

• Liker 3
Gjest Inverto
Skrevet

Kommer ann på årsaken

Noen menn og kvinner flytter sendt ut pga av utfordringer med økonomi eller helsa.
Dette er gyldige grunner. Mennesker er kompliserte.
Det ville vært overfladisk å avvise noen for dette uten å gå i detailjene og analysere årsakene.
Jeg ville ikke gjort slik med en kvinnelig kandidat heller

Anbefaler å quizze han om dette, og finne ut hvor selvstendig han kan være

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at han fortsatt bor hjemme?

Anonymkode: 4b611...c8f

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (42 minutter siden):

Dersom han er enebarn og de har god plass så kan det være at foreldrene synes det er ok at han bor hjemme. Han på sin side ser sitt snitt til å bo billig og legge seg opp noen kroner  for  litt frem i tid kjøpe seg noe eget kanskje. Dersom du opplever han som en hyggelig, sympatisk og arbeidsrom person bør du ta deg bryet med å finne ut av fakta ved å snakke med han. 

Nei han har søsken (flere år yngre) som har flyttet ut for lengst… 

Så derfor jeg blir usikker… han virker som en veldig hyggelig mann, men undrer meg også over alle disse tingene.. han sier han hele tiden er på visninger osv, men det har han sagt i mange år nå. Bor på bygda , med rimelige boligpriser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er grunnen til at han fortsatt bor hjemme?

Anonymkode: 4b611...c8f

Han sier han hele tiden er på visninger å skal flytte.. har sagt det i flere år,  men det stemmer jo ikke. Bor på bygda med rimelige boligpriser, mange aktuelle til salgs , så tror ikke økonomi er problemet.. han har nok av penger… 

Frykter at han er for avhengig av mor og far desverre.. og jeg vil ikke inn i et slikt forhold egebtlig. Vanskelig å styre følelser når man er betatt… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd med to menn.

Den første flyttet rett fra foreldrene til hybel og så flyttet vi sammen. Han var vant til at mor fikset alt. Utrolig at han ikke måtte mates og at han klarte å tørke seg selv på do 🙄

Neste mann hadde bodd noen år for seg selv, og hadde gode rutiner for husarbeide, matlaging, etc. Jeg fikk utrolig mye mer fritid ved å bo med en som ser hva som skal gjøres på egen hånd. Vi tar begge ting etterhvert som det trengs, og vi slipper å mase på hverandre 😊

Anonymkode: 165d6...612

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...men føler det er noen rød flagg.. 

Dette er jo KNALLRØDE flagg!

Anonymkode: b38bf...beb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei han har søsken (flere år yngre) som har flyttet ut for lengst… 

Så derfor jeg blir usikker… han virker som en veldig hyggelig mann, men undrer meg også over alle disse tingene.. han sier han hele tiden er på visninger osv, men det har han sagt i mange år nå. Bor på bygda , med rimelige boligpriser. 

Han som stadig skriver her på kg om to søstre som har klart seg så bra, og venner som har alt, mens han sitter på gutterommet og blir bitrere og bitrere for at han ikke får damer eller flere penger av foreldrene?

Uansett, flytter en  mann direkte fra gutterommet til dame blir du ny mamma. 

Anonymkode: 25cb2...44c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han sier han hele tiden er på visninger å skal flytte.. har sagt det i flere år,  men det stemmer jo ikke. Bor på bygda med rimelige boligpriser, mange aktuelle til salgs , så tror ikke økonomi er problemet.. han har nok av penger… 

Frykter at han er for avhengig av mor og far desverre.. og jeg vil ikke inn i et slikt forhold egebtlig. Vanskelig å styre følelser når man er betatt… 

Hvorfor kommuniserer du ikke åpent og ærlig med han da? Om hvordan dette ser ut fra dine øyne, og at du liker han godt, men tviler pga situasjonen. Gode samtaler legger grunnlag for det meste og tenker det er viktig å kommunisere dette til ha, uavhengig om det blir dere eller ikke - han trenger å høre det på en ordentlig og imøtekommende måte. 

Jeg hadde ikke nølt med å ta den samtalen for å si hva jeg tenker og føler ☺️.

Anonymkode: 7148c...231

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis han virker snill og grei ville jeg gitt han en sjanse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde det vært fordi han sparte til bolig så kanskje ok. Men han sløser bort penger på unødvendige ting. 
Så du burde forstå hvorfor han bor hjemme, han har ikke råd til å bo er annet sted fordi prioriteringene hans er helt natta. 

Anonymkode: 9568f...b7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han har gjjeld eller bøter å betale.

Anonymkode: c7f97...78a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han bor åpenbart hjemme for å ha råd til bil og Rolex. 

Anonymkode: 88d32...c29

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...