AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Synes dere at 53 kg på 167 cm er for tynt? Anonymkode: 8ff74...dcd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Hva som gjør at mennesker ser ut som de gjør er veldig individuelt. Å få høyde og vekt på et forum sier folk lite. Du har ganske lav BMI, men det betyr ikke direkte at du er «for» tynn. «For» tynn er også veldig individuelt ut i fra hvem som uttaler seg, jeg har mitt syn, du har ditt. Hva tenker du selv? Så lenge du selv er ok med det så drit i hva andre synes. Anonymkode: 2f9bc...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Det er helt i nedre sjiktet for hva som er sunn vekt og på grensen til helseskadelig undervekt, så du skal hvertfall ikke bli noe tynnere. Best vekt for den høyden er 57-64 kg da er man midt på sunn BMI Anonymkode: 4709d...a28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Huff, disse trådene. Jeg er 165 og ser ut som et beinrangel på 53 kg. Ei venninne med ca samme høyde ser fin ut. Vi har helt forskjellig kroppbygging og muskelmasse. Anonymkode: 2d6e8...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå