AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 altså finnes det NOE som kan løsne opp?? Er så tett..bruker nesespray og saltvann, nesespray løser opp litt, men må brukes altfor hyppig...like tett etter kort tid.... Prøver også skylle med saltvann i nesehorn, men det er HELT tett... NULL lukt...smurt med tigerbalsam under nesa og jeg merker det ikke en gang🤧 Anonymkode: a9bbc...371
Gjest Sprite Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Du må bruke mer nesespray. Og skylle OFTE. Få rinexin! Det er mine råd. Medisin om det er bakterielt. Nettopp hatt det samme i 1 mnd før jeg fikk medisin! Har fortsatt etterdønninger, snart 2 mnd siden. Føler med deg!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Sprite skrev (21 minutter siden): Du må bruke mer nesespray. Og skylle OFTE. Få rinexin! Det er mine råd. Medisin om det er bakterielt. Nettopp hatt det samme i 1 mnd før jeg fikk medisin! Har fortsatt etterdønninger, snart 2 mnd siden. Føler med deg! for å finne ut om det er bakterielt må man ta crp? Hatt lite feber..litt i går... Anonymkode: a9bbc...371
Gjest Sprite Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): for å finne ut om det er bakterielt må man ta crp? Hatt lite feber..litt i går... Anonymkode: a9bbc...371 Crp ja
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Rinexin tabletter, du får resept av fastlegen. Anonymkode: c85af...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå