AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Og de bytter på å dele på denne? Ville du syntes at dette var en dealbreaker? Han og ekskona fremstår som gode venner 🤔 Anonymkode: bfebe...438
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og de bytter på å dele på denne? Ville du syntes at dette var en dealbreaker? Han og ekskona fremstår som gode venner 🤔 Anonymkode: bfebe...438 Har de barn? Anonymkode: df9b0...c71
Snok1 Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Jeg ville vært kritisk til at de åpenbart flyr mye og er klimasvin. Det var dette du tenkte på, TS? 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har de barn? Anonymkode: df9b0...c71 De har barn, ja. På delt samvær. Anonymkode: bfebe...438
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Snok1 skrev (2 minutter siden): Jeg ville vært kritisk til at de åpenbart flyr mye og er klimasvin. Det var dette du tenkte på, TS? Gjør du deg dummere enn du er eller hva? Tror du denne hadde blitt lagt under Singelliv og dating om det handlet om klima og miljø? Du er i feil tråd. Hadet bra 👋 Anonymkode: df9b0...c71 19
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg ville vært kritisk til at de åpenbart flyr mye og er klimasvin. Det var dette du tenkte på, TS? Nei, jeg tenkte på at han og ekskona eier og deler en stor feriebolig sammen i syden. Vet ikke om andre damer hadde godtatt dette som om det ikke betydde noen ting? 🤷♀️ ts Anonymkode: bfebe...438 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har barn, ja. På delt samvær. Anonymkode: bfebe...438 Da tenker jeg at det ikke er noe problem. Tror ikke jeg hadde tenkt det var noe stort problem uten barn heller når jeg tenker meg om. De er vel ikke der samtidig uansett. Anonymkode: df9b0...c71 22
Snok1 Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tenker jeg at det ikke er noe problem. Tror ikke jeg hadde tenkt det var noe stort problem uten barn heller når jeg tenker meg om. De er vel ikke der samtidig uansett. Anonymkode: df9b0...c71 Dette er selvsagt fasit. De er pragmatiske klimasvin. Endret 4. mai 2023 av Snok1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tenker jeg at det ikke er noe problem. Tror ikke jeg hadde tenkt det var noe stort problem uten barn heller når jeg tenker meg om. De er vel ikke der samtidig uansett. Anonymkode: df9b0...c71 Barna er i 20-åra da. Anonymkode: bfebe...438 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Er det vanskelig å takle en fortid er det nok best å møte noen uten barn og et levd liv. Det er jo bra de har et godt forhold seg i mellom med barn involvert. Hva er grunnen til at du har problemer med et feriested som sikkert betyr mye for dem begge? Anonymkode: c8b92...189 24
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barna er i 20-åra da. Anonymkode: bfebe...438 Enda større grunn til at de begge ønsker å beholde det. Så kan barna dra dit på ferie om de ønsker det 😊 Anonymkode: df9b0...c71 15 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barna er i 20-åra da. Anonymkode: bfebe...438 Delt samvær på voksne i 20 åra? Dette er jo bare en tulletråd. Anonymkode: c8b92...189 15 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Jeg synes det var spesielt at han fortalte dette på første date. Tror ikke mange menn hadde godtatt dette hvis jeg som dame hadde fortalt at jeg eier bolig i syden sammen med eksen. De hadde nok løpt 😅 Også på første date.. Anonymkode: bfebe...438 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Delt samvær på voksne i 20 åra? Dette er jo bare en tulletråd. Anonymkode: c8b92...189 😅 Ja den overså jeg. Anonymkode: df9b0...c71 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Delt samvær på voksne i 20 åra? Dette er jo bare en tulletråd. Anonymkode: c8b92...189 Det er ikke formelt samvær, men barna er hos begge i gjennomsnitt 50% i følge ham. Anonymkode: bfebe...438
Fremmed fugl Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Uten tvil så hadde jeg sagt til deg at du byrde tenke deg om når det gjelder denne mannen innen du blir alt for mye involvert. La oss si at dere blir seriøse kjærester, kanskje gift eller samboer. Hvis denne ferieboligen skal gi menning, så må dere da prioritere å dra på ferie til huset til eksen hans. Der du er gjest i hennes hus. Spør han på neste date når han skal kutte navelsnoren til sin eks. 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 Ja den overså jeg. Anonymkode: df9b0...c71 Jeg brukte feil uttrykk 🙈 De er hos begge foreldre ca. halv tid pga. at de bor hjemme firtsatt og studerer. Anonymkode: bfebe...438 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det var spesielt at han fortalte dette på første date. Tror ikke mange menn hadde godtatt dette hvis jeg som dame hadde fortalt at jeg eier bolig i syden sammen med eksen. De hadde nok løpt 😅 Også på første date.. Anonymkode: bfebe...438 Da løper du også da. Er da ingen som tvinger deg til å bli. Jeg ser ikke problemet, men dette er vanskelig for deg og vil bli etstort irritasjonsmoment på sikt. Anonymkode: c8b92...189 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det var spesielt at han fortalte dette på første date. Tror ikke mange menn hadde godtatt dette hvis jeg som dame hadde fortalt at jeg eier bolig i syden sammen med eksen. De hadde nok løpt 😅 Også på første date.. Anonymkode: bfebe...438 Nei det hadde nok vært bedre om han ventet til date nr 10 hvor du er enda mer følelsesmessig involvert og så kan du syte her på KG om at daten din har holdt dette skjult for deg så lenge. Anonymkode: df9b0...c71 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Uten tvil så hadde jeg sagt til deg at du byrde tenke deg om når det gjelder denne mannen innen du blir alt for mye involvert. La oss si at dere blir seriøse kjærester, kanskje gift eller samboer. Hvis denne ferieboligen skal gi menning, så må dere da prioritere å dra på ferie til huset til eksen hans. Der du er gjest i hennes hus. Spør han på neste date når han skal kutte navelsnoren til sin eks. Endelig en som forstår hva jeg føler ☺️ Anonymkode: bfebe...438 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå