AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Begynte å kysse en mann litt på halsen og kinnet, etter vi kysset på leppene. Han var utrolig fin, Er det for mye å gjøre på 1.date, han bet meg litt i leppen og da vi kysset og det ble med tunge og. Vi gjorde dette ute et sted. Men jeg er flørtende av meg fra naturen sin side.😇 han likte det og, og vil møtes igjen. Jeg er midten av 20-årene og han er snart 40. 15 års aldersforskjell, men vil ikke bli brukt for sex æhh! Har sagt jeg vil ha kjæreste. Men jeg er redd for å bli manipulert senere av han, er så skummelt, er livredd for å bli såret eller neste gang jeg møter opp hjemme at han klikker på meg tar og gjør meg noe, siden jeg er så ung, så kan han styre meg, for sånne menn som er nesten 40 år, vil finne ei å kontrollere om dere skjønner, ja vet ikke . Eller enda verre hva om han er voldelig psycho? Som lurer meg til å tro han er snill, men egentlig så er han psykopat, og plutselig tar tak i saks truer meg med den, eller begynner å stalke meg. Vi har snakket litt om rare tinderdates og menn som blir voldelige, og da sa han sånn: ja det er psykopater det. Men jeg stoler ikke enda helt på han, føler meg så sinnsykt sær og overtenker ting. Men jeg liker han så godt, og jeg planlegger en 2.date hjemme hos meg, så plutselig hva om det skjer det noe psykisk i hodet hans. Jeg har hørt sånne syke historie fra vennine som har møtt mann med høy utdannelse, hjemme hos han 2 og 3.date, virker hyggelig i en eller 2 timer, etterpå havner han i en slags psykose når de ser film sammen på sofaen, og begynner å rope høyt og begynner å kaste pose og sokker på henne, og de hadde ikke hatt diskusjoner i forveien heller. Så det bare klikka plutselig. Som en pasient på sykehuset.... Anonymkode: cb94c...502
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Når du er så engstelig så anbefaler jeg å ta flere dates i offentlig rom Sånn at du blir trygg nok på han til å invitere han hjem uten denne overtenkingen. Anonymkode: 6d8aa...831 3 3
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Begynte å kysse en mann litt på halsen og kinnet, etter vi kysset på leppene. Han var utrolig fin, Er det for mye å gjøre på 1.date, han bet meg litt i leppen og da vi kysset og det ble med tunge og. Vi gjorde dette ute et sted. Men jeg er flørtende av meg fra naturen sin side.😇 han likte det og, og vil møtes igjen. Jeg er midten av 20-årene og han er snart 40. 15 års aldersforskjell, men vil ikke bli brukt for sex æhh! Har sagt jeg vil ha kjæreste. Men jeg er redd for å bli manipulert senere av han, er så skummelt, er livredd for å bli såret eller neste gang jeg møter opp hjemme at han klikker på meg tar og gjør meg noe, siden jeg er så ung, så kan han styre meg, for sånne menn som er nesten 40 år, vil finne ei å kontrollere om dere skjønner, ja vet ikke . Eller enda verre hva om han er voldelig psycho? Jeg tror du bruker feil rekkefølge kjære ukjente😇 Først må du være tydelig på at du vil ha kjæreste, for du hater å bli lurt. Sørg for å ha hans identitet, og kjenn på følelsen om du virkelig føler deg elsket. Ikke tro på ord som blir sagt, la han bevise sin kjærlighet til deg, uten at du spør han. Kjenner du kribling av det han nå står for, kan du ta det første kysset. Men ikke vær så skråsikker, og ikke skru alle forventningene helt opp i skyene. Jo mere forelsket du blir, jo blindere er du for å se faresignalene. Jo mere omsorgsfull du er, jo værre blir skuffelsen og kjærlighetssorgen Dating for kjæreste er litt forbundet med risiko.. enten ender du opp i mange tårer, eller så kan du ha flaks å ende opp med gledestårer. Prosenten av å feile, kan unngås hvis du lager sin egen rekkefølge. Denne lista mi fungerte iallfall på meg🙈 2
Rødstrupa Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Begynte å kysse en mann litt på halsen og kinnet, etter vi kysset på leppene. Han var utrolig fin, Er det for mye å gjøre på 1.date, han bet meg litt i leppen og da vi kysset og det ble med tunge og. Vi gjorde dette ute et sted. Men jeg er flørtende av meg fra naturen sin side.😇 han likte det og, og vil møtes igjen. Jeg er midten av 20-årene og han er snart 40. 15 års aldersforskjell, men vil ikke bli brukt for sex æhh! Har sagt jeg vil ha kjæreste. Men jeg er redd for å bli manipulert senere av han, er så skummelt, er livredd for å bli såret eller neste gang jeg møter opp hjemme at han klikker på meg tar og gjør meg noe, siden jeg er så ung, så kan han styre meg, for sånne menn som er nesten 40 år, vil finne ei å kontrollere om dere skjønner, ja vet ikke . Eller enda verre hva om han er voldelig psycho? Som lurer meg til å tro han er snill, men egentlig så er han psykopat, og plutselig tar tak i saks truer meg med den, eller begynner å stalke meg. Vi har snakket litt om rare tinderdates og menn som blir voldelige, og da sa han sånn: ja det er psykopater det. Men jeg stoler ikke enda helt på han, føler meg så sinnsykt sær og overtenker ting. Men jeg liker han så godt, og jeg planlegger en 2.date hjemme hos meg, så plutselig hva om det skjer det noe psykisk i hodet hans. Jeg har hørt sånne syke historie fra vennine som har møtt mann med høy utdannelse, hjemme hos han 2 og 3.date, virker hyggelig i en eller 2 timer, etterpå havner han i en slags psykose når de ser film sammen på sofaen, og begynner å rope høyt og begynner å kaste pose og sokker på henne, og de hadde ikke hatt diskusjoner i forveien heller. Så det bare klikka plutselig. Som en pasient på sykehuset.... Anonymkode: cb94c...502 Du får slutte å ‘’leke’’ kyss, klapp og klem med han da! Hva har overskriften egentlig med innlegget å gjøre? Du nevner haugevis av koko senarier! Finn deg en’’gutt’’ du føler deg trygg på, ikke ‘en så ’voksen’’ mann som du føler deg så utrygg på, for dette er jo bare patetisk lesning! 2 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som lurer meg til å tro han er snill, men egentlig så er han psykopat, og plutselig tar tak i saks truer meg med den, eller begynner å stalke meg. Vi har snakket litt om rare tinderdates og menn som blir voldelige, og da sa han sånn: ja det er psykopater det. Men jeg stoler ikke enda helt på han, føler meg så sinnsykt sær og overtenker ting. Men jeg liker han så godt, og jeg planlegger en 2.date hjemme hos meg, så plutselig hva om det skjer det noe psykisk i hodet hans. Jeg har hørt sånne syke historie fra vennine som har møtt mann med høy utdannelse, hjemme hos han 2 og 3.date, virker hyggelig i en eller 2 timer, etterpå havner han i en slags psykose når de ser film sammen på sofaen, og begynner å rope høyt og begynner å kaste pose og sokker på henne, og de hadde ikke hatt diskusjoner i forveien heller. Så det bare klikka plutselig. Som en pasient på sykehuset.... Stalking er første tegn til "skummel mann", han kan umulig være frisk. For det er ikke vanlig oppførsel.. Psykopatiske trekk vises så godt i øynene deres.. ser du han dypt inni øynene kjennes det som regel kaldt ut. Da fjerner du blikke ditt for det føles ubehagelig ut, og da ser du ned. Han gliser sikkert da, for da har han fått overtaket på deg. Det finnes masse tips, som kan hjelpe deg med avsløre slike menn.. Jeg håper bare du ser det, før han eier deg..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 1.07): Begynte å kysse en mann litt på halsen og kinnet, etter vi kysset på leppene. Han var utrolig fin, Er det for mye å gjøre på 1.date, han bet meg litt i leppen og da vi kysset og det ble med tunge og. Vi gjorde dette ute et sted. Men jeg er flørtende av meg fra naturen sin side.😇 han likte det og, og vil møtes igjen. Jeg er midten av 20-årene og han er snart 40. 15 års aldersforskjell, men vil ikke bli brukt for sex æhh! Har sagt jeg vil ha kjæreste. Men jeg er redd for å bli manipulert senere av han, er så skummelt, er livredd for å bli såret eller neste gang jeg møter opp hjemme at han klikker på meg tar og gjør meg noe, siden jeg er så ung, så kan han styre meg, for sånne menn som er nesten 40 år, vil finne ei å kontrollere om dere skjønner, ja vet ikke . Eller enda verre hva om han er voldelig psycho? Som lurer meg til å tro han er snill, men egentlig så er han psykopat, og plutselig tar tak i saks truer meg med den, eller begynner å stalke meg. Vi har snakket litt om rare tinderdates og menn som blir voldelige, og da sa han sånn: ja det er psykopater det. Men jeg stoler ikke enda helt på han, føler meg så sinnsykt sær og overtenker ting. Men jeg liker han så godt, og jeg planlegger en 2.date hjemme hos meg, så plutselig hva om det skjer det noe psykisk i hodet hans. Jeg har hørt sånne syke historie fra vennine som har møtt mann med høy utdannelse, hjemme hos han 2 og 3.date, virker hyggelig i en eller 2 timer, etterpå havner han i en slags psykose når de ser film sammen på sofaen, og begynner å rope høyt og begynner å kaste pose og sokker på henne, og de hadde ikke hatt diskusjoner i forveien heller. Så det bare klikka plutselig. Som en pasient på sykehuset.... Anonymkode: cb94c...502 Ikke for å virke gærn, men det virker nesten som om du egentlig vil bli kontrollert og liker dette? Hvorfor i all verden vil du ha en som snart er 40 år og kanskje har barn og «ferdig» med alt det fra før, tipper du er 24-25 år? Men som sagt, tror du egentlig vil ha en eldre og kontrollerende 🥲 Anonymkode: fca45...a44
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 21.32): Ikke for å virke gærn, men det virker nesten som om du egentlig vil bli kontrollert og liker dette? Hvorfor i all verden vil du ha en som snart er 40 år og kanskje har barn og «ferdig» med alt det fra før, tipper du er 24-25 år? Men som sagt, tror du egentlig vil ha en eldre og kontrollerende 🥲 Anonymkode: fca45...a44 Han har ikke barn nei. Ja men han var mere gira enn meg på å møtes først Anonymkode: cb94c...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå