AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Har en venninne som jeg vet er veldig gnien, men når hun selv er på besøk hos andre forsyner hun seg gledelig med det ene og det andre, dette er noe som jeg alltid har vist og prøvd å se forbi, men jeg syns dette her tok kaka… jeg var på besøk hos henne, også spør hun om jeg vil ha et glass brus - og jeg ble overrasket over at hun spurte, siden hun ikke bruker å være gjestfri på den måten, ja mange takk sier jeg da, og så fort hun gir meg glasset så sier hun at jeg skal vippse henne 25 kr…?! Jeg ble så paff at jeg bare vipset og orket ikke gjøre en greie ut av det, men er dette normalt på noen måte? Et annet eksempel er at for ikke så lenge siden så kjørte hun tilfeldigvis forbi meg der jeg gikk i byen og spurte om jeg ville sitte på siden hun uansett skulle kjøre den strekningen jeg skulle mot, og da skulle hun søren meg ha 50 kroner for at jeg satt på med henne i 10 minutter…. Er det jeg som reagerer på dette eller er dette noe jeg bør ta opp med henne? Anonymkode: 43244...a4a 6 1 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 3. mai 2023 Hadde kutta hu ut jeg,slitsomt med så gjerrige folk.Aldri hørt om sånne tilfeller. Anonymkode: 0b91a...748 92 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Unnskyld meg, men du skjønner vel selv at dette IKKE er normalt…🙄 Anonymkode: 42eac...c8e 46 2
Rosakatt Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Hun prøver å tjene penger på deg høres det ut som 18 3
malifika Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Overhodet ikke normalt. Det er så gjerrig at det er sykelig. Dette MÅ du ta opp med henne. Hun bør gå til psykolog. 25
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unnskyld meg, men du skjønner vel selv at dette IKKE er normalt…🙄 Anonymkode: 42eac...c8e Ja, er derfor jeg reagerer, men lurer nesten på om folk har blitt mer sånn? Jeg kunne aldri gjort noe slikt selv Anonymkode: 43244...a4a
Rødstrupa Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en venninne som jeg vet er veldig gnien, men når hun selv er på besøk hos andre forsyner hun seg gledelig med det ene og det andre, dette er noe som jeg alltid har vist og prøvd å se forbi, men jeg syns dette her tok kaka… jeg var på besøk hos henne, også spør hun om jeg vil ha et glass brus - og jeg ble overrasket over at hun spurte, siden hun ikke bruker å være gjestfri på den måten, ja mange takk sier jeg da, og så fort hun gir meg glasset så sier hun at jeg skal vippse henne 25 kr…?! Jeg ble så paff at jeg bare vipset og orket ikke gjøre en greie ut av det, men er dette normalt på noen måte? Et annet eksempel er at for ikke så lenge siden så kjørte hun tilfeldigvis forbi meg der jeg gikk i byen og spurte om jeg ville sitte på siden hun uansett skulle kjøre den strekningen jeg skulle mot, og da skulle hun søren meg ha 50 kroner for at jeg satt på med henne i 10 minutter…. Er det jeg som reagerer på dette eller er dette noe jeg bør ta opp med henne? Anonymkode: 43244...a4a Kutt ut a!🧌🧌🧌 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 malifika skrev (Akkurat nå): Overhodet ikke normalt. Det er så gjerrig at det er sykelig. Dette MÅ du ta opp med henne. Hun bør gå til psykolog. Godt å høre, tenkte tanken selv om at det er sykelig oppførsel… virker som om hun haaaaater å gi, men skal ha skal ha Anonymkode: 43244...a4a 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Kutt ut a!🧌🧌🧌 Skulle ønske jeg trolla😅 Anonymkode: 43244...a4a
Pillarguri Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Gjerrige folk suger livsgleden ut av deg, så anbefaler deg å kutte henne ut. Du kommer bare til å blir mer og mer irritert på dette, og til slutt er det det eneste du tenker på når du er sammen med henne. Å være så gjerrig må være en diagnose. Å bli bedt om å vippse 25 kr for et glass brus er nesten morsomt, så absurd er det. Da tjener hun faktisk på å by en venninne på et glass brus. 18 1 1
Intervence Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 25 kroner for et glass? Wow. Like greit å kutte ut vedkommende når hun er så gnien. 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Hva sa og gjorde du da? Anonymkode: c27f9...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Hun prøver å tjene penger på deg høres det ut som Den følelsen har jeg fått mange ganger, en gang sa hun faktisk at når folk besøkte henne og hadde med seg noe å drikke så _må_ de sette igjen flaska hos henne så hun får panten🤦♀️ Bare det at hun tenker på det engang Anonymkode: 43244...a4a 4 2
Maestro Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 Det er ikke og være gnien, det er jo faktisk sykelig til galskap. Kanskje hun ikke har penger, høy gjeld? Ikke greit og drive på sånn for det da uansett. 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Hun hadde jeg glatt kuttet ut Anonymkode: 47ece...066 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 Maestro skrev (1 minutt siden): Det er ikke og være gnien, det er jo faktisk sykelig til galskap. Kanskje hun ikke har penger, høy gjeld? Ikke greit og drive på sånn for det da uansett. Hun har masse penger, og moren er rik, kjøpt hus til henne osv Anonymkode: 43244...a4a 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 Wow, hvor stort glass brus ble du tilbudt? Og hvilken fancy brus har hun? Høres ut som du er en businessdeal for henne. Anonymkode: bcd1b...5e8 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wow, hvor stort glass brus ble du tilbudt? Og hvilken fancy brus har hun? Høres ut som du er en businessdeal for henne. Anonymkode: bcd1b...5e8 Et glass cola😂💰💰💰 Jeg har fått så nok av den oppførselen hennes at jeg kommer ikke til å besøke henne mer hvertfall Anonymkode: 43244...a4a 8
Rødstrupa Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Den følelsen har jeg fått mange ganger, en gang sa hun faktisk at når folk besøkte henne og hadde med seg noe å drikke så _må_ de sette igjen flaska hos henne så hun får panten🤦♀️ Bare det at hun tenker på det engang Anonymkode: 43244...a4a 🤣🤣🤣 3
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 Du må sette henne på plass 🙂 sånn gjerrighet er ikke noe særlig venner skal dele 🙂 5 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå