AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Hva tenker du om slikt? Har du opplevd det? Hvordan ville du reagert om du hadde opplevd det? Hva er korrekt reaksjon? Anonymkode: f5781...bfc
Diafragma Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva tenker du om slikt? Har du opplevd det? Hvordan ville du reagert om du hadde opplevd det? Hva er korrekt reaksjon? Anonymkode: f5781...bfc Jeg hadde nok ikke reagert på det. Hva er det du reagerer på da?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Jeg hadde ikke likt det. Anonymkode: 9bfbc...59e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 De utfører en rutine-oppgave og kjeder seg nok sikkert litt. Anonymkode: 3dcaf...d1b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Det er noe nedlatende over det. Anonymkode: e5b12...564
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tenker du om slikt? ikke stort. Altså, det er jo forskjell på å småhøyt nynne falskt på Livin la'vida Loca og å nynne en lav nøytral melodi da. Så alt med måte. Har du opplevd det? kanskje en gang, har ikke festet seg tydeligvis. Hvordan ville du reagert om du hadde opplevd det? Hadde kanskje reagert hvis jeg hadde gjenkjent sangen som en skikkelig grov sang, ellers hadde jeg bare tolket det som et forsøk på å lette stemningen eller som en konsentrasjonsgreie som legen kanskje ikke engang er klar over. Hva er korrekt reaksjon? la tvilen komme personen til gode? Ledd? Hvis jeg synes det var veldig upassende/ubehagelig/forstyrrende si stopp? Anonymkode: f5781...bfc Anonymkode: b8df5...ab2 3
Rødstrupa Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: b8df5...ab2 🎤🤪
Daria Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 (endret) Typisk ting man gjør helt uten å tenke over det og ikke noe det ville falt meg inn å reagere på. Jeg kan ta meg i å gå og nynne for meg selv på butikken eller når jeg er ute, det betyr absolutt ingenting. Endret 4. mai 2023 av Daria 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Minst en av legene der jeg jobber pleier å nynne/småsynge når han opererer (våkne pasienter). Det betyr jo bare at det går fint, og gir rolig og avslappa stemning på operasjonsstua. Det er vel ikke så vanlig å nynne hvis man er stressa/sur? Har ikke opplevd det selv, men jeg ville tatt det som et bra tegn. Det er verre hvis de er musestille, tror jeg, for da er de gjerne stressa og må konsentrere seg veldig for å få det til. Anonymkode: 956db...368 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Har opplevd det litt hos tannlegen men ikke hos lege /gynekolog. Der tannlegen har på radio og nynner litt 🙂 Anonymkode: 07863...197 1
Carrot Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 det er garantert godt i beste mening for at DU som pasient skal føle deg avslappet, de som regerer p det kan jo bare si fra uten å føle så mye... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 Om en gynekolog begynte å nynne mens h*n sitter der mellom beina mine, kunne jeg nok ha begynt å få latterkrampe 😅😂 Anonymkode: edef6...e33
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Nå er jeg langt fra lege, men jeg nynner av og til rundt pasienter, og tenker i det stille at det der passer kanskje ikke akkurat nå. Tror det er en vane i en litt småstressa situasjon der kroppen prøver å holde seg rolig. Anonymkode: da34f...d42
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 Jeg hadde ikke reagert negativt på det i hvert fall, hadde heller tenkt at han/hun koste seg på jobb😅 Gir kanskje en mer avslappet stemning enn pinlig stillhet. Anonymkode: 95fa9...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå