AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Mange mennesker som hevder å være anti-sensur, er faktisk bare anti-sensur om ting de liker, og er helt inn i ideen om å sensurere ting de ikke liker. Fakta! Anonymkode: db51b...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Ja, men hva dumme mennesker mener er ikke så viktig. Anonymkode: d4256...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 Jepp.Der har du Anti-Woke i et nøtteskall. Ikke at jeg liker folk som er Woke, men jeg hater folk som babler om ytringsfrihet for seg selv og ikke andre. Anonymkode: d6087...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jepp.Der har du Anti-Woke i et nøtteskall. Ikke at jeg liker folk som er Woke, men jeg hater folk som babler om ytringsfrihet for seg selv og ikke andre. Anonymkode: d6087...55c Korrekt. Har merket det samme. Anonymkode: db51b...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Del Skrevet 4. mai 2023 Ja, det er ofte sånn det er. Jeg er også sånn, jeg vil jo bare se det jeg liker og et lite knippe av det jeg ikke liker. Per i dag ser jeg 80% ting jeg ikke liker, og 20% ting jeg liker. Anonymkode: ec154...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå