Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiller man hard to Get når man er 50 år liksom…?  Er bare litt i tvil om jeg tør å sende melding til en jeg datet.vi har datet to ganger, den andre daten var hjemme hos meg der han overnattet. Har hadt litt kontakt etter der, men nå har det vært stille en stund fra han. Jeg er litt stressa inni meg, venter og håper at han tar kontakt først eller..?  

Anonymkode: ffecd...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiller man hard to Get når man er 50 år liksom…?  Er bare litt i tvil om jeg tør å sende melding til en jeg datet.vi har datet to ganger, den andre daten var hjemme hos meg der han overnattet. Har hadt litt kontakt etter der, men nå har det vært stille en stund fra han. Jeg er litt stressa inni meg, venter og håper at han tar kontakt først eller..?  

Den der er vanskelig å bedømme. Ville ventet litt jeg, men igjen så kommer det litt an på hvilke type person han kan virke som/er…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke interessert 

Anonymkode: e58f1...a1a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interresert.

Anonymkode: caeb2...0c8

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som egentlig spiller hard to get. Sånn noensinne? Tror det er noe man innbiller seg fordi man ser et spill der det ikke er spill. Han er nok ikke interessert.

• Liker 2
Skrevet

hadde dere sex så er det nok derfor grunnen at det er stille. Han fikk det han var ute etter ... hvis ikke er han bare uinteressert ingen vits å bruke tid på sånne som viser at de ikke har tid til deg. finn deg noe bedre. 

Skrevet
frøkna skrev (7 timer siden):

Er det noen som egentlig spiller hard to get. Sånn noensinne? Tror det er noe man innbiller seg fordi man ser et spill der det ikke er spill. Han er nok ikke interessert.

tror jeg og at det er lett og få i hodet at nå er det ett spill på gang men som oftest er det nok bare at de ikke er interessert. Gruble hodet gir en som regel aldri fred i sånne situasjoner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er enkle der. Er de interesserte viser de det.

Anonymkode: c1857...45d

• Liker 1
Skrevet

Han er nok ganske enkelt ikke så interessert, dessverre. En mann som virkelig vil ha deg tar kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på rådene fra damene på KG. De som gir råd er stort sett de som ikke har lykkes så godt med menn.

Kanskje er han interessert, kanskje ikke. Om han ikke er interessert er det i din interesse å finne ut av det, dermed bør du ta kontakt. Å spille kostbar får han ikke til å endre mening om han ikke vil ha det, men det kan få han til å endre mening om han faktisk er interessert. 

Anonymkode: 34d53...aaf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man spiller ikke spill når man er 50år, slikt er for tenåringer. Så nytter ikke å klage om du ikke tar kontakt selv

Anonymkode: 480b7...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Kommer nåkk til å sende han en melding. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...