AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Står pr dd på Wellbutrin. Og har gjort det i 4 mnd. Angsten er ikke der mer og humøret er mer stabilt. Alle andre plager er der fortsatt. Kan man da utredes? Anonymkode: b2517...96b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Ja, for du er ikke medisinert for adhd. Det er ihvertfall beskjeden jeg fikk da de satte igang utredningen min. Dessuten vil en utredning også hente inn informasjon fra din barndom, så det er ikke kun hvordan du har det her og nå. Anonymkode: 78e81...d9b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 22.03): Står pr dd på Wellbutrin. Og har gjort det i 4 mnd. Angsten er ikke der mer og humøret er mer stabilt. Alle andre plager er der fortsatt. Kan man da utredes? Anonymkode: b2517...96b Gikk på Wellbutrin i 2 år (går fortsatt på det), begynte utredning for 6 uker siden. Fikk diagnosen forrige uke. Begynte medisiner i dag. Det går helt fint. Wellbutrin er også brukt for å behandle adhd uten A preparater. Depresjon og angst er vanlig pga ADHD. Jeg ble også mye mer "stabil" på wellbutrin, men hjernen min kortsluttet også til en viss grad. Nå går jeg på 150mg, fungerer greit, og med behandling for adhd nå tror jeg det blir bra. Anonymkode: 44905...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå