Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har åpnet en ny butikk på alnabru som heter best pris fliser, og de er utrolig billige... Megaflis tror jeg også er ganske billige! Alnabru og fruseth har utrolig mange flidbutikker rundt omkring, så bor du i nærheten bør du ta deg en tur!

Skrevet

Megaflis har ihvertfall mange gode tilbud.

Skrevet
Det har åpnet en ny butikk på alnabru som heter best pris fliser, og de er utrolig billige... Megaflis tror jeg også er ganske billige! Alnabru og fruseth har utrolig mange flidbutikker rundt omkring, så bor du i nærheten bør du ta deg en tur!

Bor nesten i gangavstand faktisk :ler: Skal ha bare helt enkle matte beige fliser, så regner med det finnes noen som er billigere en de jeg fant først. :)

Skrevet

Megaflis har rimelige fliser og godt utvalg. Ellers ligger det noen små flisebutikker med hyggelige fliser i den veien som går forbi Binders på Alnabru (husker ikke navn på vei eller butikk(er) i farta).

Om du skal ha noe som er "standard", så har de ofte bra priser på sånt.

Ellers synes jeg ikke at prisene på Maxbo er så ille heller (på vanlige fliser). De har ofte "rester" stående også, om du ikke trenger så mange pakker.

Skrevet

Hvis kvaliteten spiller noen rolle, bør du holde deg unna Megaflis.

Tenk også litt på hvilken jobb det blir å bytte fliser om noen år fordi de dere kjøper nå kanskje er av dårlig kvalitet.

Skrevet
Ellers ligger det noen små flisebutikker med hyggelige fliser i den veien som går forbi Binders på Alnabru (husker ikke navn på vei eller butikk(er) i farta).
L-flis?
Gjest Gjesta
Skrevet

Når du først er ute på flisjakt, ta deg en tur innom Høganäs. De har utrolig mye fint!!

Ligger rett bak Hells Angels på Alnabru.

Skrevet
L-flis?

Nei, de er relativt dyre. Det ligger en i en stikkvei rett bortenfor binders.

Skrevet
Når du først er ute på flisjakt, ta deg en tur innom Høganäs. De har utrolig mye fint!!

Ligger rett bak Hells Angels på Alnabru.

Hvordan er prisene hos dem i forhold til andre steder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...