Gå til innhold

Dater en fyr, men profilen på Tinder er oppdatert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om profilen hans er oppdatert, men var innom og så nå. For noen dager siden viste ikke relationship goals, men i dag har det dukket opp igjen 😔 Betyr det at han har vært inne på profilen og oppdatert det eller kan det forsvinne av seg selv og komme tilbake igjen.

Jeg synes det var litt rart om han har gjort det. Vi har avtalt å være eksklusive og han har pratet om forhold og virket seriøs på andre måter også. Vi har datet i snart to måneder.

Anonymkode: e919f...de4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål avsluttes med et spørsmålstegn (?). 

Å oppdatere profilen på knulleappen Tinder er ganske vanlig. Man skal tross alt feie over flere og må derfor fininnstille profilen underveis.

Anonymkode: 43f9b...5db

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Generelt er det er dårlig tegn når profilen blir oppdatert. Spesielt nye bilder og tekst. Min erfaring. Jeg er dame og har utelukkende brukt Tinder for å date seriøst, aldri til uforpliktende. 

Anonymkode: 52cb8...942

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun den ene tingen som er oppdatert, så det kan være tilfeldig, men jeg vet ikke helt. Jeg stoler ikke helt på han, men får se hvordan det går. Man mister jo litt håpet av sånne ting 😔

Ts.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han har vært inne å endret den ja. 

Ikke gidd å bruk mer tid på han, han vil ikke noe seriøst med deg. Hadde du vært en han var interessert i hadde han ikke vært mer på Tinder men han leter fortsatt etter andre og bruker deg i mellom tiden til han finner noe mer interessant 

Anonymkode: d2d86...c3b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han har endret den.. 

Anonymkode: 2a5c3...d06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør om dere skal slette Tinder, ikke overanalyser! 

Kjæresten var på Tinder og kikket i mange måneder etter at vi møttes. Jeg var først litt usikker og ga mixed signals pga det før jeg omsider tok det opp og han slettet Tinder med en gang. Etter 3 år så vet jeg nå at han kikker på det som kan krype og gå av damer, men som vi begge sier....Det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme. 

Anonymkode: 1ceca...af1

Skrevet

Han jeg dater oppdaterte profilen et par etter at vi hadde datet en stund, første gangen etter 1 måned (da tenkte jeg det var for tidlig å ta opp, selvom vi møttes mye), etter 3 måneder oppdaterte han den igjen. Da tok jeg det opp med han. Han hadde ikke tenkt på det om et problem da han ikke hadde tenkt å møte noen så lenge vi datet uansett, da han skjønte det var et problem for meg slettet han den med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjæresten var på Tinder og kikket i mange måneder etter at vi møttes. Jeg var først litt usikker og ga mixed signals pga det før jeg omsider tok det opp og han slettet Tinder med en gang. Etter 3 år så vet jeg nå at han kikker på det som kan krype og gå av damer, men som vi begge sier....Det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme. 

Ja, jeg får gjøre det. Jeg blir bare så usikker på han. Han har sagt at han ikke er aktiv på Tinder og at han vil at vi skal ha et forhold, men jeg kjenner at det er vanskelig å stole på det og at det er lett å overanalysere.

Ellah skrev (9 minutter siden):

Han jeg dater oppdaterte profilen et par etter at vi hadde datet en stund, første gangen etter 1 måned (da tenkte jeg det var for tidlig å ta opp, selvom vi møttes mye), etter 3 måneder oppdaterte han den igjen. Da tok jeg det opp med han. Han hadde ikke tenkt på det om et problem da han ikke hadde tenkt å møte noen så lenge vi datet uansett, da han skjønte det var et problem for meg slettet han den med en gang. 

Ok, jeg får ta det opp med han. Det føles litt som at han ønsker å ha mulighetene åpne, selv om han på andre måter fremstår seriøs. Jeg kjenner at det er vanskelig å tro på det om han fortsatt skal ha Tinder, selv om han sier at han vil ha et forhold med meg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta praten, og slett Tinder sammen.🙂 Noen henger gjerne litt der inne av gammel vane også, uten å mene noe med det.

Anonymkode: 0508e...e76

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er så eksklusive, hvorfor har du selv vært inne på tinder da?

Anonymkode: d2e89...e4b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, jeg får gjøre det. Jeg blir bare så usikker på han. Han har sagt at han ikke er aktiv på Tinder og at han vil at vi skal ha et forhold, men jeg kjenner at det er vanskelig å stole på det og at det er lett å overanalysere.

Ok, jeg får ta det opp med han. Det føles litt som at han ønsker å ha mulighetene åpne, selv om han på andre måter fremstår seriøs. Jeg kjenner at det er vanskelig å tro på det om han fortsatt skal ha Tinder, selv om han sier at han vil ha et forhold med meg.

Bare snakk med ham uten å guilte.

Si at du selvsagt har forståelse for at folk kan oppleve at nåværende date muligens ikke fører videre - men når man oppdaterer Tinder så sender man jo et kraftfullt signal om at man er på vei ut av datingen man driver med. 

Så du bare lurer på hva han tenker om dere to fremover. 

Anonymkode: 07a04...a23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er usikker på om profilen hans er oppdatert, men var innom og så nå. For noen dager siden viste ikke relationship goals, men i dag har det dukket opp igjen 😔 Betyr det at han har vært inne på profilen og oppdatert det eller kan det forsvinne av seg selv og komme tilbake igjen.

Jeg synes det var litt rart om han har gjort det. Vi har avtalt å være eksklusive og han har pratet om forhold og virket seriøs på andre måter også. Vi har datet i snart to måneder.

Er dere "eksklusive" da? Føler du at du har lyst å bli eksklusiv med han? Er han bra for deg liksom?

Du kan jo snakke med han om hva han føler? Er han forelska, eller har han lyst å date andre? Kansje like greit å rive av plasteret i tilfelle du kaster bort tida di. Men jeg synes det er feil å være på tinder uten å være klar med den andre parten om at man er det.

Det er ihvertfall utrolig vondt å finne kjæresten på tinder når man er forelsket. Snakker av erfaring. 🥲

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men da lyver han jo da. Det er ikke bra. Han er jo aktiv når han har oppdatert profil. Forstår jo du får en dårlig følelse på det.

Men du er jo også aktiv om du er inne og ser, eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke eksklusive, så kan han vel være inne på Tinder like mye som deg? Du er nå der? 

Anonymkode: 167ef...1c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Wtf?! 😳😳 sykt.

Anonymkode: a3a1b...06f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare snakk med ham uten å guilte.

Si at du selvsagt har forståelse for at folk kan oppleve at nåværende date muligens ikke fører videre - men når man oppdaterer Tinder så sender man jo et kraftfullt signal om at man er på vei ut av datingen man driver med. 

Så du bare lurer på hva han tenker om dere to fremover. 

Anonymkode: 07a04...a23

Ja, skal gjøre det. Takk for svar 😊

lillevill skrev (8 minutter siden):

Er dere "eksklusive" da? Føler du at du har lyst å bli eksklusiv med han? Er han bra for deg liksom?

Du kan jo snakke med han om hva han føler? Er han forelska, eller har han lyst å date andre? Kansje like greit å rive av plasteret i tilfelle du kaster bort tida di. Men jeg synes det er feil å være på tinder uten å være klar med den andre parten om at man er det.

Det er ihvertfall utrolig vondt å finne kjæresten på tinder når man er forelsket. Snakker av erfaring. 🥲

Ja, jeg kunne tenke meg å prøve det. Vi har snakket om det litt før, men jeg synes ikke at man er eksklusive eller i et forhold om man fortsatt har profil på Tinder. Så får bare snakke med han om det.

lillevill skrev (6 minutter siden):

Men da lyver han jo da. Det er ikke bra. Han er jo aktiv når han har oppdatert profil. Forstår jo du får en dårlig følelse på det.

Men du er jo også aktiv om du er inne og ser, eller? 

Jeg er ikke inne for å se på andre. Kortet mitt er skjult. Jeg har gått inn der fordi jeg har følt meg litt usikker på han. Nå kan det jo hende at han også gjør det samme. Det vet jeg jo ikke.

Men skal se hva han sier om det. Jeg orker ikke å være med noen som ikke ønsker seg det samme som meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er kun den ene tingen som er oppdatert, så det kan være tilfeldig, men jeg vet ikke helt. Jeg stoler ikke helt på han, men får se hvordan det går. Man mister jo litt håpet av sånne ting 😔

Ts.

Det kan jeg forstå at du føler.

Jeg ville sagt direkte til ham: "Du sier du ikke er aktiv på Tinder, men er du der inne i det hele tatt?" Si at du tenker det virker som dere skal satse på hverandre, og er litt usikker på hva han tenker.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

eg er ikke inne for å se på andre. Kortet mitt er skjult. Jeg har gått inn der fordi jeg har følt meg litt usikker på han. Nå kan det jo hende at han også gjør det samme. Det vet jeg jo ikke.

Men skal se hva han sier om det. Jeg orker ikke å være med noen som ikke ønsker seg det samme som meg.

Så du stoler ikke på han allerede nå? Pang start på datingen altså :)

Ta en prat, om dere skal definere dere som eksklusive eller ei. Så er svaret der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du stoler ikke på han allerede nå? Pang start på datingen altså :)

Ta en prat, om dere skal definere dere som eksklusive eller ei. Så er svaret der. 

Ja, jeg vet det. Jeg synes det er vanskelig å stole på folk på grunn av diverse i fortiden min.

Men jeg skal snakke med han. Så slipper jeg å gå og lure på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...