lillesky Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Ser at bl.a. Redken-sjampo er mye billigere hos HQ Hair. Noen som har erfaring med dem?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Ja, bestilte en ræva lip gloss-ting... Men kjenner du produktet går det sikkert greit. Jeg synes det tok veldig lang tid, hadde hørt det skulle gå fortere
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har hørt at de ikke skriver noen verdi utenpå pakken, ergo blir den stoppet (hvis verdien er over 200NOK), og du må betale moms pluss avgift for fortolling. Kjøp heller hos Lookfantastic.
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har bestilt derfra, og gjør det ikke igjen. De skrev verdien på utsiden, og pakka ble stoppet. Mao: ikke spesielt mye billigere å handle derfra. Bare mer pes.
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har hørt at de ikke skriver noen verdi utenpå pakken, ← Mener at de skrev verdi, og at det var derfor den ble stoppet jeg. :klø: Mulig jeg husker feil. Stoppet ble den i alle fall.
Grace Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte også den der lipgloss greia og det gikk greit.. Men det tok ganske lang tid da...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #9 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte også den der lipgloss greia og det gikk greit.. Men det tok ganske lang tid da... ← Hva synes du om den lip glossen? Jeg skjønte overhodet ikke greia jeg... Den svir, fargen er mindre pen til meg som er lys, også fikk jeg ikke større lepper
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #10 Skrevet 5. januar 2006 Hei! Jeg og bestilte den lipglossen, techno color? Synes den fungerer i 5 minutter.. Bestilles ikke igjen.
Grace Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Hva synes du om den lip glossen? Jeg skjønte overhodet ikke greia jeg... Den svir, fargen er mindre pen til meg som er lys, også fikk jeg ikke større lepper ← Jeg kjøpte den blanke og likte den veldig godt.. Så det ikke så godt selv at leppene ble forstørret men flere på jobben har kommentert det... Så den virker jo faktisk, men ja den svir ganske mye...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 Jeg klinte den på bestis, hun synes alt er vondt, og ganske riktig, hun hylte som en stukken gris "Au, Frysepulver, det svir jo masse joh!" og sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå