Gå til innhold

Har noen opplevd en kollega

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd en mannlig kollega over ser deg til tider, ser på deg til tider, glor overalt du går og en annen dag ikke, og de har kjæreste, men har viat seg at han er intressert i deg? 

Anonymkode: 2b230...3bb

Videoannonse
Annonse
Gjest Fiona2
Skrevet

Det høres ut som en mann som varierer hvor han har blikket sitt, noen ganger er han fokusert på det han gjør, andre ganger er han oppmerksom på omgivelsene sine. Ingen ting av det du skrev, får det til å høres ut som han er interessert i deg. Og han har kjæreste så det er vel ikke så mye å gruble på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har noen opplevd en mannlig kollega over ser deg til tider, ser på deg til tider, glor overalt du går og en annen dag ikke, og de har kjæreste, men har viat seg at han er intressert i deg? 

Anonymkode: 2b230...3bb

Hold. Deg. Unna!

Jeg rotet selv med en gift kollega for noen år siden, dum og ung som jeg var trodde jeg at dette ikke kom til å utvikle seg til noe alvorlig. 
Vel, han var av og på, hans kone fant ut om dette, det ble et rent helvette på jobb, men jeg var nødt til å jobbe der en stund til. 
Flere fikk vite, det var rent kaos, rykter, krangler, ignorering, you name it. 

Jeg er så glad jeg aldri har rørt en kollega eller en opptatt mann siden dette.

Anonymkode: 997ff...3be

• Nyttig 1
Skrevet

At folk er interessert i folk rundt seg er vel temmelig normalt, enten det er her eller der.
Man unngår folk med kjærester, og man innleder ikke flørt med kolleger på samme arbeidssted.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være fordi du stirrer og han blir usikker?? Kn det være du VIL se tegn på at han liker deg? 
Uansett, hvorfor henge deg opp i det, hvis du vet han har dame? 

Anonymkode: 56d04...0c8

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: f6a61...ea5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: f6a61...ea5

Tråden ble skrevet nesten to uker siden. Følte du virkelig at dette var en nødvendig kommentar?🧐

Anonymkode: 997ff...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...