AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Har den siste tiden hatt litt kontakt med en fyr på SOME som jeg møtte på en fest, og jeg er så betatt (besatt) av fyren. Han et så kjekk at jeg drømmer om fyren. Problemet er at han i starten etter denne festen var virkelig gira og vi hadde mye kontakt, men så har dabbet av. Han har spurt rett ut om jeg vil komme over for litt sengekos men denne dagen passet det ikke for meg, og jeg forsto jo da at han ikke var særlig opptatt av noe annet enn det heller. Greia er jo at jeg ikke klarer å glemme han og er nesten besatt av han. Pulsen galopperer når jeg får en snap eller kontakt på SOME selv om jeg vet det ikke er direkte ment til meg. Så enten må jeg tilby s*x og gi etter eller droppe fyren. Men hvordan skal jeg komme over han? Tar meg selv i å dagdrømme om fyren jo. Hva er galt med meg? Anonymkode: 4c018...e79 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Skynd deg å blokkere ham før dette varer over år og dag! Anonymkode: e674a...c4e 11 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skynd deg å blokkere ham før dette varer over år og dag! Anonymkode: e674a...c4e Dette er nok det lureste, 0 kontakt. Anonymkode: 053bc...1c5 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Kan være mange grunner til det, men fra mitt perspektiv: Jeg tipper jeg er ca. han fyren din akkurat nå. Har truffet ei, møttes et par ganger, snakket litt på nett, hatt sex, etc. Samtidig har vært uvanlig fraværende på messenger, så det kan være hun opplever meg som lunken og lite interessert. Saken er bare at jeg er relativt introvert, og ganske utkjørt av både jobb og sosiale greier akkurat nå. Merker jeg blir veldig teknisk og kjedelig, spesielt i tekstform nå, og at jeg trenger å lade opp litt. Har ikke helt klart å formulere det på en ålreit måte til henne. Anonymkode: dc6b0...bf7 1 2
Andro Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Det finnes nok av dem som blir besatt av å bli behandla lunkent, og det er temmelig selvdestruktivt, og skyldes ikke egentlig forelskelse. Det er gamle traumer som finner et hjem i en slik situasjon... og om du ikke går videre vil du retraumatisere deg selv. Hvem var det du måtte slåss for å få oppmerksomhet av da du var liten? 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Har den siste tiden hatt litt kontakt med en fyr på SOME som jeg møtte på en fest, og jeg er så betatt (besatt) av fyren. Han et så kjekk at jeg drømmer om fyren. Problemet er at han i starten etter denne festen var virkelig gira og vi hadde mye kontakt, men så har dabbet av. Han har spurt rett ut om jeg vil komme over for litt sengekos men denne dagen passet det ikke for meg, og jeg forsto jo da at han ikke var særlig opptatt av noe annet enn det heller. Greia er jo at jeg ikke klarer å glemme han og er nesten besatt av han. Pulsen galopperer når jeg får en snap eller kontakt på SOME selv om jeg vet det ikke er direkte ment til meg. Så enten må jeg tilby s*x og gi etter eller droppe fyren. Men hvordan skal jeg komme over han? Tar meg selv i å dagdrømme om fyren jo. Hva er galt med meg? Anonymkode: 4c018...e79 S*x? Hvis du gir etter kommer du nok til helvete, så det ville jeg ikke gjort hvis jeg var deg. Men selv om du er villig til å risikere evig pine, så er det nok smart å smøre seg med viljestyrke. Det kommer garantert intet godt ut av dette for din del, hvis du velger å a sex med fyren. Anonymkode: 8d291...e03 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Ingenting galt med deg, men dette er oppskrift på katastrofe (og kjønnssykdom) så bedre å la det ligge. Anonymkode: 29e50...f59 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Det finnes nok av dem som blir besatt av å bli behandla lunkent, og det er temmelig selvdestruktivt, og skyldes ikke egentlig forelskelse. Det er gamle traumer som finner et hjem i en slik situasjon... og om du ikke går videre vil du retraumatisere deg selv. Hvem var det du måtte slåss for å få oppmerksomhet av da du var liten? Biologiske foreldre. Ikke at jeg har tenkt det på denne måten. Oppvokst i fosterhjem Anonymkode: 4c018...e79 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være mange grunner til det, men fra mitt perspektiv: Jeg tipper jeg er ca. han fyren din akkurat nå. Har truffet ei, møttes et par ganger, snakket litt på nett, hatt sex, etc. Samtidig har vært uvanlig fraværende på messenger, så det kan være hun opplever meg som lunken og lite interessert. Saken er bare at jeg er relativt introvert, og ganske utkjørt av både jobb og sosiale greier akkurat nå. Merker jeg blir veldig teknisk og kjedelig, spesielt i tekstform nå, og at jeg trenger å lade opp litt. Har ikke helt klart å formulere det på en ålreit måte til henne. Anonymkode: dc6b0...bf7 Takk for opplysende svar. Fyren gir litt av seg selv i ny og ned, men det er ikke noe ålreit å være den som står igjen og lurer på hva som forgår. Blir jo helt Jojo i kroppen. Anonymkode: 4c018...e79
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Jeg opplevde akkurat det samme med en fyr for 14 år siden. Jeg var fullstendig bratt og hektet. Det tok meg 12 år å komme meg over han. Det har vært 12 jævlige år. Just saying… Anonymkode: 475f5...963 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Uffda. Det er jo ganske åpenbart hva han er ute etter og hva han tilbyr - og det er ikke et kjæresteforhold. Anonymkode: 61f08...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Det finnes nok av dem som blir besatt av å bli behandla lunkent, og det er temmelig selvdestruktivt, og skyldes ikke egentlig forelskelse. Det er gamle traumer som finner et hjem i en slik situasjon... og om du ikke går videre vil du retraumatisere deg selv. Hvem var det du måtte slåss for å få oppmerksomhet av da du var liten? Skal si hobbypsykologen har funnet seg sin arena. Disse påstanden har du ingen dekning for å si, og alt er kun spekulasjoner. Hva er det som får en person til å tillegge en annen person traumer uten å vite noe om personen? Skremmende. Nesten så jeg mener det er innafor å rapportere hele innlegget ditt. Ikke glem at det er mange unge her, som er spesielt mottakelig for slikt som dette. Anonymkode: 4a49f...ad6 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 Stopp før det blir for sent. Jeg har også opplevd dette, det førte ikke til noe bra på noen måte. Jeg ble besatt og greide ikke å stoppe i tide. Mange år med følelsen av lite kontroll og bare fokus på han, han hadde makten fordi han var lunken og bare brukte meg når han trengte meg. Jeg var jo forelsket og helt oppslukt. Så snu før det er for sent! Anonymkode: 475f5...963 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg opplevde akkurat det samme med en fyr for 14 år siden. Jeg var fullstendig bratt og hektet. Det tok meg 12 år å komme meg over han. Det har vært 12 jævlige år. Just saying… Anonymkode: 475f5...963 Himmel og hav, det hektet matet du godt. Anonymkode: af1f8...553 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Det er så mange traumatiserte mennesker i verden. Jeg ber deg TS, skaff deg hjelp. Anonymkode: 7d9cd...374 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Jeg er som deg TS. Det finnes bare 1 måte jeg klarer å like noen på, og det er 100% hekt som varer i mange år. Når jeg liker noen så finnes det ingen andre i hele verden. 0 eller 100. Ingen mellomting. Det er en forbannelse. Anonymkode: 88137...9d5 1
ClausSaus Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har den siste tiden hatt litt kontakt med en fyr på SOME som jeg møtte på en fest, og jeg er så betatt (besatt) av fyren. Han et så kjekk at jeg drømmer om fyren. Problemet er at han i starten etter denne festen var virkelig gira og vi hadde mye kontakt, men så har dabbet av. Han har spurt rett ut om jeg vil komme over for litt sengekos men denne dagen passet det ikke for meg, og jeg forsto jo da at han ikke var særlig opptatt av noe annet enn det heller. Greia er jo at jeg ikke klarer å glemme han og er nesten besatt av han. Pulsen galopperer når jeg får en snap eller kontakt på SOME selv om jeg vet det ikke er direkte ment til meg. Så enten må jeg tilby s*x og gi etter eller droppe fyren. Men hvordan skal jeg komme over han? Tar meg selv i å dagdrømme om fyren jo. Hva er galt med meg? Anonymkode: 4c018...e79 Du gjør jo selvsagt som du vil. Men hvis du tror han vil gå fra lunken til varm av at du "tilbyr sex", da tror jeg kanskje du har lovlig høye tanker om din egen fortreffelighet i halmen… 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er som deg TS. Det finnes bare 1 måte jeg klarer å like noen på, og det er 100% hekt som varer i mange år. Når jeg liker noen så finnes det ingen andre i hele verden. 0 eller 100. Ingen mellomting. Det er en forbannelse. Anonymkode: 88137...9d5 Dette beskrev du bare helt spot on! Jeg er akkurat som deg, og ja det er en ren forbannelse å ha det slik. All in eller nothing. Hater å være slik! Anonymkode: 475f5...963 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har den siste tiden hatt litt kontakt med en fyr på SOME som jeg møtte på en fest, og jeg er så betatt (besatt) av fyren. Han et så kjekk at jeg drømmer om fyren. Problemet er at han i starten etter denne festen var virkelig gira og vi hadde mye kontakt, men så har dabbet av. Han har spurt rett ut om jeg vil komme over for litt sengekos men denne dagen passet det ikke for meg, og jeg forsto jo da at han ikke var særlig opptatt av noe annet enn det heller. Greia er jo at jeg ikke klarer å glemme han og er nesten besatt av han. Pulsen galopperer når jeg får en snap eller kontakt på SOME selv om jeg vet det ikke er direkte ment til meg. Så enten må jeg tilby s*x og gi etter eller droppe fyren. Men hvordan skal jeg komme over han? Tar meg selv i å dagdrømme om fyren jo. Hva er galt med meg? Anonymkode: 4c018...e79 Du er ulykkelig forelsket. Dette har så og si alle opplevd en rekke ganger. Det er vondt og vanskelig ja, men det går over. Skjønner det kan føles forvirrende at han gjerne vil ha sex selv om han ikke er interessert i noe mer enn det, men du må ikke sitte og fantasere og male et drømmebilde av ham som ikke finnes. Du er bare ulykkelig forelska, enkelt og greit. Kom deg ut på date med andre og prøv å glemme ham. Ikke degrader deg selv til å komme løpende og ha sex med ham når du vet godt at han ikke er forelsket i deg. Da ender du bare opp med å bli enda mer knust. Anonymkode: 0961f...0ac 1 1
ElectricScum Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Er det så voldsomt farlig å ha sex med denne fyren, da? Synes hele denne situasjonen blir overdramatisert av enkelte i denne tråden. Hvorfor ikke bare være åpen for hva som kan skje? Javel, du kan bli såret, men det må jo være kjedelig å leve livet med både bremser, brekk og hjelm på. Kanskje blir det et forhold, kanskje blir det bare en affære, kanskje blir det en hyggelig FF eller kanskje du ikke digger fyren allikevel når dere blir bedre kjent. Hvem vet. Men å spekulere i at du ender opp med et ulykkelig hekt på over et tiår, ja, da har du kanskje "noe greier" du trenger rydde opp i fra før. 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå