AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Jeg ser og hører stadig både kvinner og menn si at de har en dårlig dag. Jeg har også skjønt at enkelte mener at alle som er bild hele tiden kun spiller en rolle. Jeg respekterer at de føler og tenker slik, men har i den sammenheng begynt å tenke litt over hva dette kan komme av, hvorfor vi er så forskjellige, og ikke minst mitt eget liv. Jeg kan huske jeg har hatt en dårlig dag, og det var etter å ha oppdaget at min daværende store forelskelse, hadde hatt en annen. Dette er vel over 10 år siden. Men reaksjonen på mine kollegaer sier meg at dette er ikke noe de var vant til. Min nærmeste kollega så ut som han hadde falt fra månen når jeg hadde stengt døra og bad om å få være alene den dagen, fordi jeg var i dårlig humør. ( vi hadde jobbet sammen i over 1 år den gang, og jobber fortsatt sammen) Jeg er aldri i dårlig humør, er jevnt over blid og optimistisk og tar utfordringer på strak arm. Enkelte dager kjenner jeg at jeg kan bli dratt med av andre kollegaer som er mer ustabile, men prøver å holde en god tone trass negativ påvirkning. Hvordan er ditt humør, hva innvirker på deg og ditt humør, og påvirker du dine kollegaer, venner eller kanskje familie positivt eller negativt i løpet av en dag. Anonymkode: 18dd5...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå