Gjest Ananas Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Grønn te er veldig sunt siden det inneholder antioksidanter. Problemet er at alt jeg har prøvd til nå av grønn te smaker omtrent ingenting. Det er nesten som å drikke varmt vann. Finnes det grønn te som smaker noe, fortrinnsvis godt?
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Grønn te med sitron fra Twinings er veldig god. De har også en variant med sjasmin. Jeg liker den veldig godt, men det er mange som har problemer med sjasminsmaken (smaker parfymerte blomster).
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 grønn te med peppermynte smaker i hvert fall pepermynte. Og det synes jeg er godt.
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Lipton har en sort som heter "Tchae", og sitrus-varianten smaker sitronte. Kremmerhuset endel grønn te, men den eneste jeg har prøvd derfra (sencha hawaii) smakte ikke så mye, så styr unna den.
Amanlis Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Grønn te i løsvekt smaker ofte mer enn de i pose synes jeg
Rufus Skrevet 7. januar 2006 #6 Skrevet 7. januar 2006 God smak er en fordel Synes Grønn te med mint fra Lipton er god - og så fant jeg en "Grønn gresshoppe te" i en gavebutikk her i by´n som også var god...aner ikke hva den inneholdt men forhåpentlivis ikke gresshopper
kallamilla Skrevet 7. januar 2006 #7 Skrevet 7. januar 2006 Grønn te med sitron fra Twinings er veldig god. De har også en variant med sjasmin. Jeg liker den veldig godt, men det er mange som har problemer med sjasminsmaken (smaker parfymerte blomster). ←
Gjest Betty Boop Skrevet 7. januar 2006 #8 Skrevet 7. januar 2006 Mange Lipton og Twinings varianter som smaker godt. Men skal du ha grønn te fra helskosten er jeg redd du må avfinne deg med at det smaker gress. Du kan jo tilsette litt smak selv da. Sitronskiver, kanel, candysukker eller honning f.eks. Jeg kjøpte noe som het Gunpowder, grønn te det også. Men smaken måtte jeg fikse selv.
Lourdes Skrevet 8. januar 2006 #9 Skrevet 8. januar 2006 Kjøpte en relativt dyr jasmin te i løsvekt i Bejing. Den er hvertfall helt sinnsykt god. Mmm... Tror jeg skal lage meg en kopp gitt. Veldig mye bra te i Kina. Kjenner flere som aldri likte te, før de smakte grønn te der. Men det blir kanskje litt langt å dra for å få tak i god te. Ellers synes jeg at Twinings' grønne te med sitron er veldig god, men da må jeg en eller to sukett i.
kvick Skrevet 8. januar 2006 #10 Skrevet 8. januar 2006 Jeg bøtter ned litervis med Twinings med Earl Grey- yum!! Hvis du liker Earl grey så smaker ikke denne så ulikt den svarte varianten, og den har mye smak!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #11 Skrevet 8. januar 2006 Grønn te med bringebær fra Twinings er god
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 Grønn te fra Twinings med appelsin smak og den med eple synes jeg er god! Sitter her med en med sitron nå da, tomt for de andre
kvick Skrevet 8. januar 2006 #13 Skrevet 8. januar 2006 Grønn te med bringebær fra Twinings er god ← Den har jeg ikke sett? Hvor får man tak i den?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 Twinings sine med Earl Grey og Eple er gode, i hvert fall
nostalgia Skrevet 8. januar 2006 #15 Skrevet 8. januar 2006 *følger nysgjerrig med på innleggene i håp om å finne en god grønn te!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå