AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Vi skal på konsert i på Voldsløkka og ser på hoteller i Oslo. Ønsker å bo slik at det er lett å komme seg frem og tilbake. Hotellene i gå-avstand er fullbooket eller sinnsykt priset. Noen som kan anbefale hvordan det er lettest å komme dit fra Oslo sentrum? Anonymkode: 1d903...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg anbefaler å gå, det kommer til å bli kaos på kollktivtransporten. Dessverre er det valgt en håpløs "arena", for å skvise inn flest mulig på bekostning av komfort og en god konsertopplevelse. Anonymkode: 30848...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 T-banen til Ullevål stadion og gå. Trikk og buss får deg nærmere, men det blir kaos der og vil garantert ta lengre tid. Anonymkode: aa2bb...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 ruter.no .... Ved fare for trafikkaos strekningen sentrum og oppover: ta sikte på å komme dere til Sagene kirke, og gå derfra. Alternativ rute til Sagene er f.eks. t-banen til Majorstua og buss derfra til Sagene. Hopp evt av på holdeplassen Fayes gate, før dere kommer til Sagene. Anonymkode: b3f6a...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tumelodijo Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Bo på vulkan - ta 34 eller 54 rett opp. Tar under 10 min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 Takk for tips, da har jeg litt å gå ut fra 😁 Anonymkode: 1d903...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå