Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør man det om man skal reise fra Gardermoen? Tog? Bil? Hvis man har elbil, er det best å kjøre til Gardermoen og la den stå der eller betale for taxi og få dem til å kjøre til toget? Overnatte i Oslo og eller hva? 

Anonymkode: 5aebd...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke fly fra Torp til oppgitt destinasjon ? 🙂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når på dagen går flyet, da? :-) Når flyet mitt har gått sen formiddag/ettermiddag/kveld har jeg fått noen til å kjøre meg til togstasjonen, og så tatt toget som går hele veien til togstasjonen. Og tilfeller der flyet gikk natt eller tidlig morgen, har jeg unnet meg en natt på flyhotell. Har valgt det billigste, og det går buss fra hotellene til gardermoen. De kan hjelpe deg i resepsjonen 😊

Anonymkode: 30d09...88f

• Liker 4
Skrevet

Går tog direkte fra Skien til Gardemoen

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det som passer deg best?

Om flyet ditt går kl 22 på kvelden er det veldig unødvendig overnatte i oslo, men om flyet går kl 06 ville jeg vurdert overnatte på Gardermoen. 

Det har ikke noe særlig å si om det er elbil eller bensinbil om du skal parkere på Gardermoen...

Jeg har tatt buss fra Trondheim til Gardermoen for å fly, og jeg har tatt tog fra Oslo til Arlanda. Null stress!

Anonymkode: 00ff6...fd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg og mannen dro på tur gikk flyet sånn kl 5.30 eller noe så vi overnattet på Gardermoen.  Anbefales 

Anonymkode: 2445a...67b

AnonymBruker
Skrevet

Tro hvordan resten av landet greier å fly utenlands....

Anonymkode: d4842...5d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta toget, det tar noen få timer.

Eller reis fra Torp om mulig. Torp ligger jo mye nærmere, ca. 30 minutter med bil fra Skien. 50 min med tog+buss.

Anonymkode: 9a647...930

AnonymBruker
Skrevet

Du kan reise fra Torp eller gjøre som meg. Jeg kjører midt på natta for å rekke flyet kl. 7 fra Gardermoen. Alternativt ta siste toget opp kvelden før og sove på flyplassen. Har gjort det også og sov ikke alene. 

Anonymkode: 30eb4...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...