Tina2023 Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Hei. Jeg har prøvd flere hårfarger brune med rødskjær i, men jeg får uansett grønnskjær i håret. Er så lei nå, at jeg vurderer å farge håret svart nå. Hva skal jeg gjøre? Kan svart hårfarge dekke/fjerne grønnskjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Del Skrevet 5. mai 2023 Prøv å farge det rødt først, og så brunt over. Om du får grønnskjær betyr det at du mangler røde pigmenter i håret. Anonymkode: 3ac0e...416 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Del Skrevet 5. mai 2023 Håret ditt er blitt porøst av farging og behandling og vil ikke trekke til seg varme pigmenter, kun kalde. Av fargene du tar i vil blått henge igjen. Det er mye blå pigment i hjemmefarge. Jeg ville gått til frisøren. De kan avgjøre om det er mulig å farge over det grønne med rett type farge og pigment, eller om du faktisk må bleke det vekk. For guds skyld ikke forsøk å bleke det bort hjemme! Anonymkode: d2090...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Prøv å farge det rødt først, og så brunt over. Om du får grønnskjær betyr det at du mangler røde pigmenter i håret. Anonymkode: 3ac0e...416 Ikke gjør dette. Om håret ditt ikke tok de røde tonene i fargen du har brukt som var rødbrun, vil den ikke ta disse heller. Anonymkode: d2090...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå