AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Snakker om vennskap med samme kjønn. Anonymkode: b6e13...acf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Kjemi er i grunn ganske umulig å beskrive med ord, da det handler om noe kjemisk og vi ikke kan se den kjemiske reaksjonen mellom to (eller flere) enheter med det blotte øyet som i et laboratorium. Hvis jeg skal prøve å beskrive vil jeg si at vennskapelig kjemi er at man slapper av sammen, samtalen flyter uanstrengt, det føles bra å være rundt hverandre og oppleves givende, man har like interesser for ting og temaer og begge interesse av å bli bedre kjent og være mer med hverandre. Anonymkode: e8ded...1e9 2 1
marsvin Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 er veldig interessant spørsmål! Det hender jo at noen opplever at det var god kjemi og den andre parten ikke synes det. Tror det egentlig kommer av at man bruker begrepet litt feil, for man kan ha det hyggelig med noen uten å føle på kjemien. Ekte god kjemi tror jeg går begge veier, fordi det er energien og «bølgene» vi sender ut som matcher. Tror det kommer av det man beskriver som «lynne» hos dyr, man har på en måte litt lik kjerne og grunnvesen. Opplever det sjeldent, men kjennetegnet for meg er at kommunikasjonen er uanstrengt, og det føles ut som jeg har kjent han/henne mye lenger enn jeg har.. man forstår den andre uten at vedkommende behøver å forklare og si så mye. veldig god følelse
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Jeg er en som gjerne er litt stille. Men når jeg treffer folk jeg har kjemi med, så kan jeg skravle som bare det. Jeg føler at jeg blir "oppladet" av å være med dem. Kan være meg selv og være avslappet. Anonymkode: 71f9a...349
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 For meg er vennskapelig kjemi når kan man lære av hverandre, utfordre hverandre, skravle masse, men også være stille sammen uten at det er kleint. Trenger ikke ha samme personlighet og interesser. Men man må ha en lik forståelse av hva man trenger hos hverandre, samt evne til å gi det den andre etterspør. Anonymkode: 09969...ee1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå