AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Legen brukte 4 forsøk på å sette inn spiralen idag før den satt, jeg har aldri følt smerte på dette nivået før. Som jeg kan huske. Holdt på å besvime og generelt, tortur on another level. Den ligger på rett sted, og er dopet ned nå men lurer på hvor lenge man har vondt etterpå? Hadde så sykt menssmerter tidligere idag før smertestillende.. Anonymkode: acc3c...717
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Fikk ikke vondt i det hele tatt. Fødte før innsett, det har kanskje noe å si. Også satte jeg inn barreline, som er veldig liten. Anonymkode: 3bf9c...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk ikke vondt i det hele tatt. Fødte før innsett, det har kanskje noe å si. Også satte jeg inn ballerine, som er veldig liten. Anonymkode: 3bf9c...d0e Ops Anonymkode: 3bf9c...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk ikke vondt i det hele tatt. Fødte før innsett, det har kanskje noe å si. Også satte jeg inn barreline, som er veldig liten. Anonymkode: 3bf9c...d0e Ja muligens. Hvor lenge før? Har født to barn men dette var jo bare helt jævlig. Anonymkode: acc3c...717
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja muligens. Hvor lenge før? Har født to barn men dette var jo bare helt jævlig. Anonymkode: acc3c...717 Satte inn 7 måneder etter fødsel. Du sa legen brukte noen forsøk på å få den på plass. Kanskje du har fått litt rifter? Anonymkode: 3bf9c...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 I overkant av 1 uke. Brukte mange forsøk på å ta gamle ut, før hun satte inn ny. Da ble ikke den satt riktig så den måtte ut og enda en ny på plass. Satt i gynostolen i 1 time. Ble som en utskrapning fortalte hun meg. Jeg har bakovervendt og vanskelig livmor så det tar alltid tid med spiralbytte. Sist satt den fast så måtte i narkose etter 8 forsøk uten resultat. Anonymkode: fc4fc...7f6
Daria Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Første gang var innsettet smertefritt, men jeg hadde ubehag i flere måneder etterpå. Andre gang gjorde innsettet mye mer vondt, men alt av smerter og ubehag gikk over i løpet av det første døgnet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Satte inn 7 måneder etter fødsel. Du sa legen brukte noen forsøk på å få den på plass. Kanskje du har fått litt rifter? Anonymkode: 3bf9c...d0e Ja det kan jo være. Merker ikke noe nå men greit å vite om jeg skal forberede meg på uker med vondt eller bare 1 dag Anonymkode: acc3c...717
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I overkant av 1 uke. Brukte mange forsøk på å ta gamle ut, før hun satte inn ny. Da ble ikke den satt riktig så den måtte ut og enda en ny på plass. Satt i gynostolen i 1 time. Ble som en utskrapning fortalte hun meg. Jeg har bakovervendt og vanskelig livmor så det tar alltid tid med spiralbytte. Sist satt den fast så måtte i narkose etter 8 forsøk uten resultat. Anonymkode: fc4fc...7f6 En time?! Å Gud hjelpes… jeg satt vel i kanskje 10 minutter hvor han prøvde å prøvde. Syns det var et helvete.. har også bakovervendt livmor, kanskje det er grunnen da? Anonymkode: acc3c...717
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Tok noen minutter å sette inn, gjorde ikke spesielt vondt. Smerter i ca 2 dager. Ikke født før. Anonymkode: d39da...962
Sykepleierinnen Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Husker ikke nøyaktig, men mener å huske jeg hadde vondt og kjente på ubehag i flere uker etter innsett. Takk og lov at det kun er hvert femte år.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Sykepleierinnen skrev (2 minutter siden): Husker ikke nøyaktig, men mener å huske jeg hadde vondt og kjente på ubehag i flere uker etter innsett. Takk og lov at det kun er hvert femte år. Ja.. nei for min del blir dette siste gangen, for dette unner jeg ikke min verste fiende engang Anonymkode: acc3c...717 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Men jeg lurer på om dere blødde ifra innsett av og utover? Jeg blødde litt igår men ikke mye og ingenting inatt. Jeg trodde jeg skulle få mensen nå fordi legen sa «nå starter nok mensen din når denne blir satt inn» for jeg skal få mensen i helgen/ neste uke. Er det normalt å ikke blø ? Anonymkode: acc3c...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå