AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 For meg har dette aldri i mine tanker. Men leste om ei som hadde gjort dette og flaska sprakk og datteren ble skadet. Har dere noen gang gjort det? Anonymkode: 27bfb...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Ja, gjør det med varmeflasken som jeg bruker. Den har tykt fleecetrekk så dersom den sprekker så får jeg ikke kokvarmt vann direkte på huden. Ville aldri hatt så varmt vann i den dersom et barn skulle brukt den. Anonymkode: 4b344...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 Koker det ikke, men tar det varmeste fra varmtvannet. Er vel en 70 grader. Regner med jeg ville blitt skada om jeg får det rett på huden, fordi jeg får marmorering på huden av den glatte siden som er det i ukesvis. Sikkert litt idiotisk fet og, men gir ikke flasken til andre og kokende vann hadde aldri falt meg inn. Anonymkode: 92ffd...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 Har hatt kokende vann i flere flasker og de tåler egentlig ikke så høy temperatur gjentatte ganger. Har gått hull i flere flasker her også, men aldri blitt skadet. Det står på flasken jeg har nå: max 70 grader. Men jeg tar 90 grader i den. MÅ ha det så varmt. Anonymkode: c96a7...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg bruker det varmeste varmtvannet. Solid flaske, med fløyelstrekk. Har ikke barn. Men da hadde jeg nok heller investert i et varmeteppe av god kvalitet, eller noe slikt. Anonymkode: 98abf...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. mai 2023 #6 Del Skrevet 4. mai 2023 Ja hele tiden. Lager meg alltid varmeflaske om kvelden da jeg ofte er kald på beina og/eller har i korsryggen. Koker vannet på vannkoker, har aldri opplevd lekkasjer. Men jeg trenger ikke tenke på dette med barn og slikt da jeg ikke har det, men til meg har jeg ingen betenkeligheter med å bruke kokevann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå