Gjest EinsteinIDag Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Isted var jeg så uheldig og begynte å blø når jeg hadde klemt på en kvise som bare måtte klemmes ut.... Siden jeg skulle ut på butikken rett etterpå kunne jeg ikke gå ut en blødende kvise! Så jeg tok da en flaske hårspray, helt vanlig type, og sprayet litt på fingeren som jeg tok på kvisen. Som sluttet å blø øyeblikkelig! Kjempeflott tips syns nå jeg!
kvick Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Takk for tipset! Skal prøves neste gang jeg omtrent skjærer av meg beina når jeg prøver å barbere leggene..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 isbit er vondere. hårsprayen svir i et halvt sekund.
Gjest Virvel Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Det var i grunnen ikke smerten jeg tenkte på. Det er mye rart i hårspray som jeg helt klart ikke vil ha inn i et sår. Derfor au.
Gjest moteguiden.no Skrevet 7. januar 2006 #6 Skrevet 7. januar 2006 Selv vet jeg ikke hvor lurt det er å ta hårspray på et "åpent sår". Sprayen innholder kjemikalier som huden kan ha vondt verre av. Anbefaler heller Aloe Vera som danner en hinne på huden slik at sekrete stopper å renne, eller at man smører en stift utenpå ment for kviser.
IdaC Skrevet 7. januar 2006 #7 Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror nok at du gjør vondt verre ved å ta på hårspray på en kvise, den inneholder så mye kjemikalier, at den kan muligens stoppe blødningen der og da, men du ender opp med å få en ny kvise på samme sted pga urenheter som kommer inn via sprayen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå