svartkatt Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Hva mener du? Elsker som en mulig partner? Eller liker veldig godt som venn? Begge deler er vel uansett normalt.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Ja, det er faktisk normalt. Iallefall så lenge en jobber tett sammen som et team, og har jobbet sammen over en lengre periode Anonymkode: bd1d1...852
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Elsker som en mulig partner? Eller liker veldig godt som venn? Begge deler er vel uansett normalt.. Som venn. Anonymkode: 30154...a46
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har en venninne jeg ble kjent med på jobben en gang i tiden. Vi er venninner fremdeles, selv om det er gått over 25 år. Så man kan si jeg er glad i en tidligere kollega. Det har jo ikke noe å si at det startet som kollegaer om man blir venner/venninner, og blir glad i hverandre som det etter hvert. Anonymkode: 37a1f...a32
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Jeg synes ikke det er normalt Anonymkode: e2235...3f9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har fått flere venner via jobb, og jeg er jo glad i vennene mine, så for meg er i hvert fall det normalt. Anonymkode: 46d73...b73
Daisy-love Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Helt normalt. Jeg er glad i mange ulike, både kolleger, tidligere studiekamerater, fastlegen, og mange andre. Er ikke sånn at jeg sier det til alle da, det hadde blitt rart, men er glad i mange 💚
Hippogriff Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Jeg blir ofte glad i kollegaer. Blitt til flere vennskap som har vart i mange år.
Andro Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Vi bruker utrolig mye tid med kollegaene våre, og selvfølgelig vil vi bli glad i hverandre etter hvert.
Hannah80 Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Klart det er normalt. Mine to beste venninner har vært tidligere kollegaer av meg. Vi har vært venner i over tyve år🥰
Taluno Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Som venn. Anonymkode: 30154...a46 Jeg er glad i vennene mine, uansett om jeg jobber med de eller ikke. Jobben er jo ett fint sted å møte venner!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har etpar kollegaer jeg anser som nære i forhold til andre jeg jobber med, folk som deler mer av seg og sitt enn de andre gjør, som man også kan ha andre typer samtale med på et mer privat nivå enn det som handler om jobb. Men derfra til å si jeg er glad i dem på samme måte som jeg er glad i barndomsvenner, nære venninner eller slekt? Nei vi er ikke der.. Så for meg blir det spesielt å si man er glad i en kollega. Joda det ville vært et savn om de sluttet, trist om de ble syke osv - jeg setter pris på dem, men jeg er ikke glad i dem. Jeg er glad i familien min, jeg er glad i hundene, jeg er glad i venner osv men jeg setter pris på kollegaene mine i større og mindre grad.. Anonymkode: 8973f...68b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jobber dere tett? På skole? Eller.... Normalt å bli glad i det motsatte kjønn, som jeg reiner med du mener her? Jeg blir lett betatt/glad i menn, uansett relasjon. (Hvis kjemien er god eller spesiell) K35 Anonymkode: 2e516...ba6 Ja, vi jobber tett og nei det er ikke motsatt kjønn. Anonymkode: 30154...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå