Gjest Gjest_lars_* Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Tenkte overraske kona med en dildo, skal jeg kjøpe stor eller liten dildo til henne?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Kommer an på hvordan overraske... Overraske/skremme: stor dildo Noe som kan gjøre nytten, uten å utkonkurrere din egen pikk: mindre dildo (ikke LITEN da! Vil man ha noe smått kjøper man analplugg )
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Meg over. Det beste er sannsynligvis å IKKE overraske henne, men la henne velge selv. Det verste jeg vet er de typene sexleketøy jeg ikke kan fordra, som både er dyrt og kjøpt "i beste hensikt", men som jeg selvsagt ikke liker å bruke og ikke finer opphissende.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Husk at dildo er en statsik gummipikk, og at vibrator er en bevegelig sak, som kan tilfredstille klitoris osv... De fleste kvinner blir ikke tilfredsstilt av en dildo, med mindre de blir stimulert på en annen måte også. En vibrator trenger ikke være stor i det hele tatt, for å glede en kvinne...
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Jeg liker å bruke dildoer alene og sammens med kjæresten! Jeg har flere typer, men favoritten er vel ca 7cm lang og har en klitoris vibrator i tillegg. Den har perler i midten og to instillingsfunksjoner i ulik rytme, den lange delen roterer og den lille delen vibrerer. Da kan hun velge om hun vil bruke de separat eller begge samtidig. Må bare si at den er jeg veldig fornøyd med og vet at to av mine venninner har den samme. Bare et tips!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 De fleste kvinner blir ikke tilfredsstilt av en dildo, med mindre de blir stimulert på en annen måte også. ← Snakk for deg selv! kjenner du deg selv og kroppen din godt, vet du hva du tenner på og kan absolutt bli godt tilfredsstilt av en dildo. Det spørs på rytme og teknikk. Så vennligst ikke si de fleste kvinner..
Gjest Pecado Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjenner iallefall ingen kvinner som har sagt at de tenner på en kaldt dau plastsak. En vibrerende i motsetning, kan få de fleste til å rødme når de husker sist orgasme. Jeg ville gått for en middels stor vanntett vibrator.
Gjest Dame m/dildo Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Pecado: Cupidos silikondildoer kan ikke beskrives som "kald dau plastsak" ihvertfall! Jeg har riktignok til gode å prøve vibrator (bruker dusjen i steden), men en silikondildo er deilig å bruke.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #9 Skrevet 7. januar 2006 Jeg kjenner iallefall ingen kvinner som har sagt at de tenner på en kaldt dau plastsak. En vibrerende i motsetning, kan få de fleste til å rødme når de husker sist orgasme. ← Jeg kjenner mange kvinner som får orgasme ved bruk av dildo, man "tenner" ikke på en dildo, men det er et hjelpemiddel når man ikke har andre muligheter, jeg kommer hver gang jeg bruker den, men tar den selvfølgelig ikke frem hvis jeg ikke er kåt. Så go "plastsak" hva skulle vi gjort uten??
Orestes Skrevet 8. januar 2006 #11 Skrevet 8. januar 2006 Ingenting, for de som mener å ha nok glede ut av kun det..
Nabodama Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 Jeg liker å bruke dildoer alene og sammens med kjæresten! Jeg har flere typer, men favoritten er vel ca 7cm lang og har en klitoris vibrator i tillegg. Den har perler i midten og to instillingsfunksjoner i ulik rytme, den lange delen roterer og den lille delen vibrerer. Da kan hun velge om hun vil bruke de separat eller begge samtidig. Må bare si at den er jeg veldig fornøyd med og vet at to av mine venninner har den samme. Bare et tips! ← Den du beskriver her er helt super! Jeg bruker den sjelden alene, for mannen min er flinkere enn meg til å "administrere" den.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #13 Skrevet 8. januar 2006 Hvis du vet at hun blir glad for en dildo då....jeg ville ha blitt så fornærmet over å få noe slikt i gave at jeg ville ha stengt ute personen for godt. Men liker hun det, gi henne en stor en!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 Hvis du vet at hun blir glad for en dildo då....jeg ville ha blitt så fornærmet over å få noe slikt i gave at jeg ville ha stengt ute personen for godt. Men liker hun det, gi henne en stor en! ← Hey, bebe. Tror ikke prippene damer som deg heller vil få dildo i gave..det er kun beregnet til folk som kjenner seg selv og sin kropp og innrømmer at orgasme med eller uten mann er noe av det beste som finnes..! Og angående størrelsen, det teller så absolutt ikke! Bare så det er sagt!
Gjest glamourgirl Skrevet 9. januar 2006 #15 Skrevet 9. januar 2006 Snakk for deg selv! kjenner du deg selv og kroppen din godt, vet du hva du tenner på og kan absolutt bli godt tilfredsstilt av en dildo. Det spørs på rytme og teknikk. Så vennligst ikke si de fleste kvinner.. ← Jeg kjenner meg selv og kroppen min svært godt, og jeg blir tilfredsstilt av en dildo... Allikevel, de fleste undersøkelser viser at det er vanligere for kvinner å få klitoral enn vaginal orgasme. OG, fordi de fleste menn ikke vet forskjell på en dildo og en vibrator kom jeg med dette rådet til han som ønsket å kjøpe leketøy til kona si! At du må være så forbanna gretten når noen kommer med et velmenende råd blir tullete, syns jeg!
Gjest 2324 Skrevet 9. januar 2006 #16 Skrevet 9. januar 2006 Jeg personlig ville satt mye mer pris på en vibrator, enn en dildo.. Hvis du skal kjøpe dildo tror jeg du bør kjøpe en med "normal" størrelse, hvis ikke du vet at hun har en ting for gigantiske..
Gjest christineemily Skrevet 9. januar 2006 #17 Skrevet 9. januar 2006 Kjøp ihvertfall ikke en i størrelse ment for bruk rett etter en fødsel!!!! Da blir det første & siste gang vil jeg tro...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #18 Skrevet 10. januar 2006 kjøp dildo og vibrator i ett tror min heter "samurai" og den er stor, roterer samtidig som det er klitorisvibrator på den. Helt fantastisk deilig. Får skikkelige sprutorgasmer når jeg bruker den.
Nick Etmitt Skrevet 10. januar 2006 #19 Skrevet 10. januar 2006 (endret) kjøp dildo og vibrator i ett tror min heter "samurai" og den er stor, roterer samtidig som det er klitorisvibrator på den. Helt fantastisk deilig. Får skikkelige sprutorgasmer når jeg bruker den. ← Samuraien er vel ikke akkurat stor!? Endret 10. januar 2006 av Nick Etmitt
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #20 Skrevet 10. januar 2006 Samuraien er vel ikke akkurat stor!? ← Jo, den er en STOR vibrator. Som dildo er den helt på gjennomsnittet. Men str, det at den roterer og vibrerer samtidig er det beste. Den gjør ting ingen mann kan måle seg med. Så når jeg bruker den må min kjære forlate rommet men da har han fått sitt og er fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå