Opplevelse4livet Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Vi er et relativt nytt par i Oslo der vi har et litt annerledes forhold. Vi begge ønsker å ha med ei ekstra jente på fester og mer intime opplevelser sammen. Nærmeste beskrivelsen jeg kommer er Unicorn. Hvordan i all verden skal vi lete etter det vi ønsker. Dating-apper er jo ikke laget for disse tingene. Er det noen uteplasser i Oslo som har denne type profil for folk?
svartkatt Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Nakentid? Fetlife? Er andre sider og som jeg ikke kommer på.. Men det er uansett mulig på datingapper. Folk ser etter mye forskjellig der.
Andro Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 PolyNorge er en organisasjon for personer som trives i flerforhold. De har en egen fb-gruppe. I den gruppa er det en kontaktannonsetråd. https://www.facebook.com/groups/294977109935?multi_permalinks=10159417788074936&hoisted_section_header_type=recently_seen
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Er ikke greia med at de kalles unicorn, at de er umulig å finne? Hvor gamle er dere, er dere veldig sexy begge to? Anonymkode: 0db9f...d7c 4
Opplevelse4livet Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2023 Vi er begge 40 og er ferdig med å leve et A4 familieliv fra våre tidligere dager, med hvert vårt eget forhold som røk under Covid. Er ikke helt sikker på om det er helt poly vi ser for oss. Vi har jobb og venner som er A4, men de dagene vi ikke har andre forpliktelser så ønsker vi å utforske verden og gjerne med ei ekstra jente. Som nevnt over er nok navnet unicorn litt som vanskelig å finne/eventyr. Derfor tenkte jeg at det kanskje var noen tips her inne. Ja, og vi er både oppegående og sexy og sporty begge 2, så utseende/kjemi er nok ikke vanskelig å få til, om en finner ei som også har samme utforskerlyst som oss i et sånt tema. Mulig vi må prøve oss på FL eller noen datingapper om det ikke dukker opp andre tips?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Det er mange par som søker trekant partner på dating appene. Min erfaring som unicorn er at 9/10 par enten på dating apper, sex apper, fetlife, sexklubb eller på byen søker en dame som oppfyller DERES fantasi. En dame som skal slikke dama, suge mannen, kanskje bli pult av mannen men generelt være den som tilfredsstiller DE. Og de bryr seg ikke om at den tredje damen også skal få noe ut av det og bli behandlet som et menneske og respektere hennes lyster og grenser. Er så sykt mange par som ikke skjønner at man må være tre likeverdige sexpartnere og ikke et par som leier inn en sexslave. Jeg spør alltid hva konkret de ser for seg så jeg vet noe om hva de forventer og ønsker ut av det og svarene er alltid det samme "se dere to kose, du slikke dama,suge mannen, mannen pule begge" ofte er det også "kanskje ta deg analt for det liker ikke dama" Når jeg påpeker hva skal jeg få ut av det så blir de alltid sånn jojo det skal jo være digg for deg også, men så kjører de på med sitt eget script. Hvis dere virkelig er seriøse med å finne en unicorn må dere vinne henne og ikke "bestille" henne. Hvorfor skal jeg eller andre damer velge akuratt dere? Ikke et spørsmål du trenger å svare på til meg men noe å tenke på når dere søker etter en tredjeperson og lager profil hvis dere vil bli tatt seriøst Anonymkode: 54ed6...421 7 1
Opplevelse4livet Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2023 Takk. Det var faktisk veldig bra skrevet. Ja, vi tenker jo mer enn bare sex, men ikke så langt som å bo under samme tak. Slike ting er som du sier det som kanskje relasjonen bør starte med. Vi skal på et noen lukkede DJ fester i Oslo fremover og det var egentlig der behovet/lysten startet med en ekstra jente. Men det er jo supergøy å høre at det finnes noen som er på den siden, og selvsagt tenker vi begge at det er ønskelig med en likesinnet respekt via oss 3 når vi en dag kommer i kontakt med den rette. Bra refleksjon 👏🥇
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Kan evt lage dere profil på appen Feeld Anonymkode: 12f8e...8af
Andro Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Mitt mest vellykkede råd er å være litt subtilt åpen for en alternativ livsstil overfor folk i omgangskretsen, som man tror har et liberalt forhold til slike ting. F.eks. snakke om nyhetssaker med poly-vri eller drømmen om to damer, sånn generelt - i positive vendinger - uten å formulere konkrete ønsker. På denne måten dukket verdens beste elsker opp i livet mitt for noen år siden, og slik dukket vår søte unicorn opp hjemme hos meg for et par uker siden. Hun var åpen om sine ønsker og behov, og de passer som hånd i hanske med våre.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 Spicymatch er en app der du kan finne noen, men NB: det er kamp om enhjørningene! Anonymkode: 39356...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå