Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skriver gang på gang at jeg må avslutte nå, har ikke tid, men personen bare fortsetter. Og jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke svarer, så får ikke gjort noe annet. En som er interessert i å møte meg og date som har greid å få tak i nummeret mitt.men jeg er ikke interessert.

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 33f62...20d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du slutter å svare og lever med den dårlige samvittigheten. Han som har fått tak i nummeret ditt må du bare si til at du ikke er interessert. Og slutte å svare

Anonymkode: 7317c...efa

• Liker 3
Skrevet

Du må være helt tydelig på at du ikke er interessert. Du lurer jo personen når du kommuniserer - og vet at han/hun er interessert.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du har dårlig samvittighet for at noen oppfører seg ufint mot deg?
Vedkommende trør over grensene dine, viser deg ingen respekt og du føler at du skylder noe til dette mennesket?
Jeg ville ha blokkert uten noen forklaring. Mas er sånn ca det jeg har minst toleranse for.

• Liker 1
Skrevet

Dette er respektløs og invaderende atferd. Jeg ville bare ha blokkert uten å blunke. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr en ting..

Gift deg med vedkommende 

Anonymkode: 92dca...e0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokk?

Anonymkode: e8327...c91

Gjest tøttaa
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og jeg skriver gang på gang at jeg må avslutte nå, har ikke tid, men personen bare fortsetter. Og jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke svarer, så får ikke gjort noe annet. En som er interessert i å møte meg og date som har greid å få tak i nummeret mitt.men jeg er ikke interessert.

Hva gjør jeg?

Blokkèr og gå videre i livet 🙌🏻

AnonymBruker
Skrevet

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

"Hei. Takk for komplimentet, men jeg er dessverre ikke interessert. Lykke til videre"

Og så skrur du av varsel på meldinger fra denne personen. Evt skjuler/blokkerer hvis han fortsetter å mase.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å sette grenser for andre som ikke respekterer at du ikke er interessert. Da er det DE som skal ha dårlig samvittighet!

Anonymkode: 2a0a7...f14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...