AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Min samboer skal på jobbreise til Asia i en uke, og deriblant en kvinnelig ung kollega som han har sagt han synes er pen og veldig flink osv, skrytt henne opp i skyene. Hun har også en mann. Kjenner jeg er veldig sjalu over dette og vet ikke om jeg klarer å slappe av med det, har sagt at jeg er urolig men han sier det bare er en kollega. Jeg ser for meg alt som kan skje når de er ute og drikker og han har ikke kontrollen alltid da. Har grått i hele dag over dette og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Hun er ekstremt pen med langt lyst hår og blå øyne, totalt hans type og 13 år yngre enn meg. Anonymkode: aa27f...874 1 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Ta deg sammen. Stakkars mann. Anonymkode: 6cb15...b1a 25
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Uprofft å drikke mye alkohol på jobbreise uansett utseendet på kollegene. Anonymkode: 96060...99e 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Garanti for utroskap dette. Hva jeg hadde gjort her? Jeg hadde begynt å ta sorgen allerede nå, og prøvd å finne ut av om jeg ønsker å bli i forholdet eller ikke. Og til dere naive som kommer til å si at hun må stole på han, vi ALLE vet innerst inne at dette ender i utroskap. Anonymkode: 8f865...833 11 2 6
Juliv Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Har du noen grunn til å tro at denne unge flotte damen er interessert i din mann? 22 1 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Har vært på jobbreise med alt fra en overnatting til 2 uker borte ca 40 ganger i året de siste 25 årene. Reiser alene, men møter svært mange av de samme menneskene som er blitt gode vener. Heldigvis har ikke min mann vist meg tegn til sjalusi eller usikkerhet. Det har det heller ikke vært noen grunn til. Mange hyggelige middager og barbesøk, men det stopper der. Anonymkode: 21469...8b7 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Hvorfor skulle en opptatt, ung dame være interessert i den "gamle" samboeren din? Anonymkode: 919bf...c58 29 1
Andro Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Hans adferd er hans ansvar, og hvordan han gjør jobben sin kan du ikke blande deg borti. Han har neppe valgt seg kolleger selv, og reiser med den som best kan gjøre jobben der de kommer. Å gråte av at folk drar på jobb er temmelig meningsløst. 16
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Ville du selv vært tilgjengelig for gamle mannlige kollegaer du er på jobbreise med? Hva får deg til å tro at hun i det hele tatt vil ta i mannen din? Det holder ikke at han er kåt og vil ha henne, det kreves to for å danse tango. Anonymkode: 0f9bc...91c 14 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer skal på jobbreise til Asia i en uke, og deriblant en kvinnelig ung kollega som han har sagt han synes er pen og veldig flink osv, skrytt henne opp i skyene. Hun har også en mann. Kjenner jeg er veldig sjalu over dette og vet ikke om jeg klarer å slappe av med det, har sagt at jeg er urolig men han sier det bare er en kollega. Jeg ser for meg alt som kan skje når de er ute og drikker og han har ikke kontrollen alltid da. Har grått i hele dag over dette og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Hun er ekstremt pen med langt lyst hår og blå øyne, totalt hans type og 13 år yngre enn meg. Anonymkode: aa27f...874 Og mannen din er så råflott at enhver langt yngre kvinne vil kaste fra seg forhold og undertøy, og spre bena øyeblikkelig? Da har du nok fått deg en av de flottere mennene i landet... AnonymBruker skrev (1 time siden): Garanti for utroskap dette. Hva jeg hadde gjort her? Jeg hadde begynt å ta sorgen allerede nå, og prøvd å finne ut av om jeg ønsker å bli i forholdet eller ikke. Og til dere naive som kommer til å si at hun må stole på han, vi ALLE vet innerst inne at dette ender i utroskap. Anonymkode: 8f865...833 Nei, det vet vi ikke. Vi vet ikke om han er så forbanna kåt at han hiver seg over langt yngre kolleger, og vi vet heller ikke om kollegen bare elsker ha sex med langt eldre menn når hun er i forhold Jeg som kvinne har selvkontroll nok til å holde beina samlet, selv om jeg tar ett glass vin med en kollega. Anonymkode: 6df95...6bd 12
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Garanti for utroskap dette. Hva jeg hadde gjort her? Jeg hadde begynt å ta sorgen allerede nå, og prøvd å finne ut av om jeg ønsker å bli i forholdet eller ikke. Og til dere naive som kommer til å si at hun må stole på han, vi ALLE vet innerst inne at dette ender i utroskap. Anonymkode: 8f865...833 Nei, det vet vi ikke. Det kommer helt an på personlighetene til kvinnen og mannen. TS kan bare håpe de er bedre mennesker enn deg. Anonymkode: b0081...947 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Hvis din samboer kaster seg over unge kvinnelige kollegaer når han har fått alkohol innabords er han ikke noe å samle på uansett, og du bør advare hans arbeidsgiver om at den unge kvinnelige kollegaen ikke er trygg på tur med samboeren din. Anonymkode: 919bf...c58 14 3
Rotemor Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 Jeg Skjønner ikke hvordan man orker å leve med folk man ikke stoler på. Spesielt når man har så liten selvtillit. 11 1
Rødstrupa Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ville du selv vært tilgjengelig for gamle mannlige kollegaer du er på jobbreise med? Hva får deg til å tro at hun i det hele tatt vil ta i mannen din? Det holder ikke at han er kåt og vil ha henne, det kreves to for å danse tango. Anonymkode: 0f9bc...91c Hvem har sagt at han er gammel? Er vel ikke så rart/uvanlig å kjenne litt på ‘’et scenario’’. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Du skriver ikke noe om hva samboeren din har gjort for å fortjene så lite tillit, for noe må det være du utelater når du reagerer som du gjør. Anonymkode: 53c18...9b8 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 Rødstrupa skrev (8 minutter siden): Hvem har sagt at han er gammel? Er vel ikke så rart/uvanlig å kjenne litt på ‘’et scenario’’. Kollegaen er 13 år yngre enn TS. Som mest sannsynlig er yngre enn sin mann. Så han er minst 15 år eldre enn kollegaen, Antagelig mer. Og kollegaen er i beste fall i slutten av 20-årene eller begynnelsen av 30 årene. Ingen firmaer sender 20 år gamle jenter til den andre siden av jorda på forretningsreise. Dermed må konklusjonen logisk bli at mannen til TS er mellom 45 og 55 år gammel. Det er i mine øyne en gammel mann. Anonymkode: 0f9bc...91c 8
Agaton Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Min samboer skal på jobbreise til Asia i en uke, og deriblant en kvinnelig ung kollega som han har sagt han synes er pen og veldig flink osv, skrytt henne opp i skyene. Hun har også en mann. Kjenner jeg er veldig sjalu over dette og vet ikke om jeg klarer å slappe av med det, har sagt at jeg er urolig men han sier det bare er en kollega. Jeg ser for meg alt som kan skje når de er ute og drikker og han har ikke kontrollen alltid da. Har grått i hele dag over dette og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Hun er ekstremt pen med langt lyst hår og blå øyne, totalt hans type og 13 år yngre enn meg. Anonymkode: aa27f...874 Kjenner ikke til jobben eller mannen din. Men jeg har vært på mange jobbturer, inkludert med kvinnelige kollegaer (men har aldri kommentert utseende deres, faktisk - siden jeg ikke søker denne type interaksjon i jobbsammenhengen). Om han er karrierebevisst og kløner det til, vil det være en massiv karriere-killer å rote med kollegaer. Særlig om han har en sjefsjobb. Jeg jobber i et Amerikansk selskap, hvor dette er 100% uaktuelt (om da det moralske kompasset er fucked). 7
Jdz Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Hva er egentlig problemet her? Har han vært utro før? AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg som kvinne har selvkontroll nok til å holde beina samlet, selv om jeg tar ett glass vin med en kollega. Anonymkode: 6df95...6bd Selvsagt, det greier jo de aller fleste helt fint. Jeg har mellom 50 og 100 reisedager i året, tidligere var det ofte med kollegaer av begge kjønn og ofte i Asia. Det var ofte opphold over flere uker, så vi var selvfølgelig sosiale og drakk av og til alkohol. Dette greide vi utrolig nok uten å pule en eneste gang! Hvordan greide vi det? De fleste ønsker ikke å være utro De fleste ønsker ikke å ha sex med noen som har partner De fleste vet at det å ha sex med kollegaer kan ha uheldige konsekvenser Dersom du i utgangspunktet tror at partneren din ikke har disse kvalitetene, så er det faktisk ikke jobbreisen i seg selv som er problemet. Endret 3. mai 2023 av Jdz Skrivefeil 26 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 Hva er poenget fra din mann om å nevne utseende på en kollega? Hva har pen og link med hverandre å gjøre Anonymkode: 8b0fa...9a9 5
Rødstrupa Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kollegaen er 13 år yngre enn TS. Som mest sannsynlig er yngre enn sin mann. Så han er minst 15 år eldre enn kollegaen, Antagelig mer. Og kollegaen er i beste fall i slutten av 20-årene eller begynnelsen av 30 årene. Ingen firmaer sender 20 år gamle jenter til den andre siden av jorda på forretningsreise. Dermed må konklusjonen logisk bli at mannen til TS er mellom 45 og 55 år gammel. Det er i mine øyne en gammel mann. Anonymkode: 0f9bc...91c Mest sannsynlig, antagelig, i beste fall, for å bruke dine teite argumenter så er Ts 38 år og samboer det samme. Da er kvinnelig kollega 25. Dersom dette er tilfelle er han ingen gammel mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå