AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg har ikke egentlig endret på noe i fht mat og trening så det er ikke en "skryte tråd" tvert imot, men stoffskifteverdiene mine har endret seg, dette har ført til at jeg det siste året har mister 28 kilo, gått ned fra str 44 til str 36, mistet fra 10 til 20 cm på steder som bryst, midje, hofter osv.. Jeg har minket en halv person pga noe utenfor min kontroll - og det er for så vidt greit nok men.. Mitt fokus har vært å håpe huden følger resten, det hr den stort sett gjort men ikke på armene - her snakker vi grevinneheng DELUXE på en ikkepositiv måte.. Man ser det på innside lår også forsåvidt, at huden liksom er skrukkete og henger litt, og på rumpa - men der har jeg som regel tøy som dekker til så det er ikke den store greien, men armene!! Å aldri kunne bruke teskjorte eller singletter igjen er en vanskelig greie å forsone seg med, og operasjon er rett og slett ikke i min økonomiske situasjon slik det er nå, og i følge fastlegen får jeg det ikke dekket heller.. På grunn av en skade i nakken er det vanskelig å trene armer - så hva gjør jeg for å fikse dette?? Anonymkode: e0058...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 er det ingen som har treningstips eller alternativer til operasjon, ingen meninger på KG virker litt rart.. Anonymkode: e0058...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Del Skrevet 4. mai 2023 I følge alt jeg har lest er det dessverre ingen alternativer til operasjon når man har veldig mye hud etter å ha gått massivt ned i vekt. Huden klarer rett og slett ikke trekke seg helt tilbake etter å ha vært strekt såpass mye. Men du bør kunne få invilget operasjon, rart at fastlegen mener du ikke får det. Kan du høre med en annen lege, som er ekspert på dette, be om henvisning? Anonymkode: 6380f...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Del Skrevet 4. mai 2023 Det er ingen andre måter enn operasjon. Og det er ikke fastlegen sin jobb å vurdere, det er kirurgen sin jobb. Fastlegen min henviste meg også med beskjed om at jeg måtte forberede meg på å ikke få noe dekket, men jeg har likevel fått bukplastikk, brystreduksjon og lårplastikk uten å betale en krone selv. Kirurgen var uenig. Anonymkode: df3de...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Del Skrevet 5. mai 2023 Hvordan endret du stoffskiftet? Medisin eller? Jeg ville prøvd styrketrening et år og hvis ikke du er forbøyd til neste sommer så kanskje operasjon? Anonymkode: 27f58...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå