AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Hei! Jeg lurer på dersom vi tar kontakt med privat klinikk for fertilitetssjekk, blir dette registrert slik at «alle» kan se det? Anonymkode: f4eca...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Hos meg så ble det lagt inn hos helsenorge, men ikke sendt direkte til fastlegen. Anonymkode: 5f070...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hos meg så ble det lagt inn hos helsenorge, men ikke sendt direkte til fastlegen. Anonymkode: 5f070...92d Ok, så det vil si at det er kun du som har tilgang til det som står der, eller kan leger gå inn og lese der også?🤔😊 Anonymkode: f4eca...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Jeg lurer på dersom vi tar kontakt med privat klinikk for fertilitetssjekk, blir dette registrert slik at «alle» kan se det? Anonymkode: f4eca...ab7 Du kan si ifra når du er der, at du ønsker at fastlegen ikke informeres. Ingenting av vanlig journalnotater kan legges eller registreres slik at «alle» ser det. Anonymkode: 7b185...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, så det vil si at det er kun du som har tilgang til det som står der, eller kan leger gå inn og lese der også?🤔😊 Anonymkode: f4eca...ab7 Det er kun du som har tilgang til din helsenorge. Anonymkode: 7b185...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg lurer på dersom vi tar kontakt med privat klinikk for fertilitetssjekk, blir dette registrert slik at «alle» kan se det? Anonymkode: f4eca...ab7 Nei du kan velge. Hos oss signerte vi på papirer ved «innsjekk» og vi krysset av for ikke å velge å informere fastlege. Står heller ikke om besøket på Helse-Norge da. Anonymkode: aeea9...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er kun du som har tilgang til din helsenorge. Anonymkode: 7b185...8dd Nei ikke sant. Det som står på Helse-Norge er info fra din journal. Hvilken som helst lege / person som jobber på sykehus kan inn og sjekke din journal. Men de skal ha grunn for det, ikke lese bare for å snoke nei, det er ulovlig. Står også på Helse-Norge hvem som har åpnet dokumenter hos deg. Anonymkode: aeea9...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Del Skrevet 3. mai 2023 Journal blir kun sendt fastlege hvis du ber om det. Han/hun kan dog se resepter skrevet ut til deg uansett, tror jeg. Anonymkode: 32532...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Journal blir kun sendt fastlege hvis du ber om det. Han/hun kan dog se resepter skrevet ut til deg uansett, tror jeg. Anonymkode: 32532...5fa Det stemmer, reseptene kan alle legene se Anonymkode: aeea9...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå