AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Elle hadde du tenkt at shit happens? Anonymkode: 9c1d4...5c0 1
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Hadde ikke sett noe grunn til å bade et sted hvor det var fare for å miste en kroppsdel/livet så nei. Så viktig er det ikke å bade. 4
Hotwife Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Hvilke "Sydenland" har alligator og krokodiller i vannet? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Hotwife skrev (2 minutter siden): Hvilke "Sydenland" har alligator og krokodiller i vannet? Lurte jeg på også. Hai spiser jenter med mensen, så ville kanskje holdt meg unna sånne steder. Anonymkode: fffbb...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Kommer jo an på risikoen, altså hvor nære dyrene er osv. Til info så er det haier i havet i norskekysten. Anonymkode: 996e1...5f4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurte jeg på også. Hai spiser jenter med mensen, så ville kanskje holdt meg unna sånne steder. Anonymkode: fffbb...a5c HHAHAHAHAH, nei. Anonymkode: c117c...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer jo an på risikoen, altså hvor nære dyrene er osv. Til info så er det haier i havet i norskekysten. Anonymkode: 996e1...5f4 Riktig. Og de er ca 1m om de er ved kysten/der folk bader. Så ingen som faktisk spiser mennesker Anonymkode: c117c...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): HHAHAHAHAH, nei. Anonymkode: c117c...4f5 Lukter blodet på mils avstand. Var en sak her for noen mnd siden. Anonymkode: fffbb...a5c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Både Krokkofanter og AligaTorer lever stort sett i elver…. Så sjøen er nok relativt trygg. Finnes noen Krokkofanter som tar seg litt mye til rette, og lever i deltaer, og kalles da saltvanns-Krokkofanter… de bør skjerpe seg ellers nokså trygt foreløpig…. men risikoen for å kjøre bil til flyplassen på vei til syden derimot, og kanskje havne i ei ulykke…. best å holde seg hjemme…. men har hørt de fleste ulykker skjer i hjemmet. Derfor vurderer jeg å flytte…. Anonymkode: 2d088...774 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lukter blodet på mils avstand. Var en sak her for noen mnd siden. Anonymkode: fffbb...a5c Ja… men hvor langt unna land bader du? Haier tror også at folk som surfer er seler av og til, fortsatt er flystyrt og pg å bli angrepet av en flodhest mye mer sannsynlig. Anonymkode: c117c...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja… men hvor langt unna land bader du? Haier tror også at folk som surfer er seler av og til, fortsatt er flystyrt og pg å bli angrepet av en flodhest mye mer sannsynlig. Anonymkode: c117c...4f5 I syden? Anonymkode: fffbb...a5c
reiseglad Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Har badet i Australia og opplevd haivarsel hvor vi måtte komme oss i land kjapt. I Florida har jeg opplevd flere steder hvor det er fareskilter obs alligatorer. Men det er i elver og sumpområder, ikke havet. Så bader i havet der.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Nå forkommer det jo både hvithai og tigerhai i middelhavet, så ser ikke problemet med en krokodille eller to i tillegg. Anonymkode: 470c7...7fc 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 On 5/3/2023 at 9:44 PM, AnonymBruker said: I syden? Anonymkode: fffbb...a5c Har du ikke fått med deg at Syden er så og si oversømmet av flodhester om dagen? Anonymkode: 531f9...a75
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har gjort det faktisk, om Costa Rica kan defineres som Syden Fatter ikke at jeg turte! Det var en elv rett ved stranda vi badet på, og de lokale sa at krokodillene ikke brydde seg om folk så lenge man ikke plaget dem. Men vi fikk råd om å ikke dra på svømmetur ved solnedgang for da likte krokodillene å ta seg en svømmetur så det unngikk jeg. Kommer ikke til å bade på et sånt sted igjen, er LIVREDD krokodiller og haier. Bare tanken på at noe napper meg i foten gir meg frysninger 😮 Dårlig med krokodiller i Sør-Europa da, heldigvis! Anonymkode: 48f74...da2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 Har badet i havet i Australia. Der kan det være saltvannskrokodiller, men de er vel mest i elver og rett ved elver. Så vi har badet der lokalbefolkningen bader, og ligget unna stedene de ligger unna. Anonymkode: 3ddb0...2c1
Kjetil E Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har gjort det faktisk, om Costa Rica kan defineres som Syden Fatter ikke at jeg turte! Det var en elv rett ved stranda vi badet på, og de lokale sa at krokodillene ikke brydde seg om folk så lenge man ikke plaget dem. Men vi fikk råd om å ikke dra på svømmetur ved solnedgang for da likte krokodillene å ta seg en svømmetur så det unngikk jeg. Kommer ikke til å bade på et sånt sted igjen, er LIVREDD krokodiller og haier. Bare tanken på at noe napper meg i foten gir meg frysninger 😮 Dårlig med krokodiller i Sør-Europa da, heldigvis! Anonymkode: 48f74...da2 I USA er det ikke bare badende som bør passe seg for aligatorer. Legger ved denne videoen fra PGA turneringen Zurich Classic som spilles på en bane uten for New Orleans hvert år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå