Gå til innhold

Har du åpnet deg opp for pressen noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender det at du sitter inne med noe. Men en dag så velger du åpne deg opp for media?

Anonymkode: 204ac...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort utallige ganger. Samtlige av mine meninger og traumer har jeg gitt media. 

Hvorfor spør du? 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg aldri tenke meg. Vært i avisen uten mitt initiativ, og 90% som sto der var faktafeil, så de stoler jeg ikke på 

Anonymkode: af29d...79c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne jeg aldri tenke meg. Vært i avisen uten mitt initiativ, og 90% som sto der var faktafeil, så de stoler jeg ikke på 

What? 😮 

Du vet du har rett til å lese gjennom, sant?

Anonymkode: 295f8...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Om psykisk helse, det å slite med rus og om det å ikke får forsvarlig hjelp til tross for at man ber om det. 

Angrer fremdeles 3,5 år senere. Alt ble skrevet slik jeg sa det, artikkelen var fin.
Men fy flate så fæle folk er i kommentarfelt. 
Og ikke minst bygdadyret og andre som nyter av sladder. Jeg bor i en by med ca. 12000 innbyggere, likevel ble det laget så mye forvridd sladder at jeg blir kvalm av å tenke på det.

Jeg hadde så svak psyke at jeg var nødt til å be dem om å ta ned artikkelen. Heldigvis hadde de stor forståelse.

Anonymkode: 6324c...7a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

What? 😮 

Du vet du har rett til å lese gjennom, sant?

Anonymkode: 295f8...e0d

Ikke i den sammenhengen, navnet mitt var ikke nevnt, men var en hendelse hjemme hos meg, som om involverte ambulanse og politiet, mer detaljert vil jeg ikke gå inn på det. Men mesteparten var feil det som sto der, så etter det har jeg mistet all tillit til avisene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...