AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Datter inviterte meg med, men det var fullt på hennes hotell på Mallorca, så jeg bestilte reise med Norwegian, og tok inn på hotell på andre siden av gaten med Booking.com. De skal være på et hotell der det er valgfritt å ha all inclusive. Det har de ikke. Jeg er altså på hotellet på andre siden av gaten. Kan jeg være sammen med dem på deres hotell på dag og kveld? Anonymkode: 3d8b6...14c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Det kommer an på om hotellet tillater det. Noen hotel sjekket at de som er p bassengområdet bor på hotellet. De fleste hotell er lite glad i besøk på rommene, selv om de ikke kontrollerer. Anonymkode: fac98...c00
Gekko Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Spør i resepsjonen på hennes hotell. Vi hadde samme situasjon med svigermor for noen år siden (Hellas riktignok). Hun var hjertelig velkommen i bassenget på vårt hotell, og passet på å kjøpe seg litt mat og drikke i snackbaren der som takk. 1
Amossa Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Det tror jeg går fint. På de all-inclusive hotellene jeg har vært på, også på Mallorca, har man hatt armbånd som forteller om man har hel- eller halvpensjon. De som kun har frokost har ikke armbånd. Båndet er for at betjeningen skal kunne kontrollere ved måltidene og i barene. Noen hoteller har ettermiddagskake ved bassenget. Tror ikke besøk på rommet er greit, og i hvert fall ikke å overnatte. Det siste har jo også med sikkerhet å gjøre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå