AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har en gutt som er veldig interessert i å se hvordan ting funker, bygge, fikse ting, ta saker fra hverandre og sammen igjen, er veldig detaljert, husker ting veldig lett og tenker likt som sin morfar som er ingeniør. En gang jeg trodde støvsugeren var ødelagt, så visste han akkurat hva han skulle gjøre for å fikse den. En gang hadde jeg problemer med en lås, som han fikset for meg. Han er også veldig god når det kommer til knapper og å trykke på ting. Nå høres jeg veldig dum ut med mine eksempler kanskje, men jeg er ikke så handy og praktisk av meg. 😊 Poenget mitt: Finnes det noen aktiviteter eller leker som kan støtte og utvikle disse egenskapene videre? Jeg er veldig imponert. Anonymkode: 0c41b...49e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Lego, og ørten typer "byggesett" Anonymkode: 87fd5...2ed
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Lego - og da aller helst slike sett som skal bygges etter tegninger. Var i hvert fall de vår lille pille-alt-fra-hverandre elsket å styre med. Vår likte også godt bildebøker som viste hvordan ting fungerer, alt fra brannbiler, dyr, innsiden av kroppen vår. Anonymkode: 20ab0...1c3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Gratulerer med et skarpt barn, spør han/hun om hva han/hun vil. Bare å tilrettelegge videre vekst, før skolen ødelegger vedkommende. Anonymkode: 2846a...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå