AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Kjøpe huset til søskenet sitt. Ville dere støtte opp og flyttet? Blir å kjøpe huset omtrent 50/50. Anonymkode: dd7d9...203
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Kommer helt an på huset og beliggenhet! Må det pusses opp? Er det fin tomt? Nærhet til skole/bhg? Hadde kjøpt om alt det jeg bryr meg om med tanke på bosted hadde klaffet. Anonymkode: e08c5...b5e 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Kjøpe huset til søsken et sitt? Skal han eie huset 50/50 sammen med søskenet og søskenet skal bo der? Anonymkode: de589...084 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Kjøpe fra søsken er ok, kjøpe til søsken spørs på økonomien Anonymkode: e3732...daf
solmåneogstjerner Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Kommer jo helt an på alt mulig. Passer det for oss? Beliggenhet i forhold til jobb, skole osv. Tilstand på hus/tomt og mye annet. Hadde ikke blitt med bare fordi det var barndomshjemmet hans. De andre tingene måtte jo vært riktig også. Så kan man gi seg på noen ting, men det må jo være et sted du kunne trives med å bo. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjøpe huset til søskenet sitt. Ville dere støtte opp og flyttet? Blir å kjøpe huset omtrent 50/50. Anonymkode: dd7d9...203 Hvis det er et sted jeg kunne tenkt meg å bo, og prisen var normal kunne jeg absolutt tenkt meg det. Hvis det et et sted jeg ikke har lyst til å bo ville jeg ikke det, uavhengig av prisen. Anonymkode: de436...fa2
ms. Perfect Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Der han bodde først er huset revet, og han har bygget nytt på samme tomten. De flyttet til en annen plass i nabolaget da han var 12, og han har alltid sagt at om ikke broren vil ha det huset så vil han ha det. Om ingen av mine søsken vil ha mine foreldres hus, ønsker jeg å kjøpe det. Hvilket av husene vi bor i etterhvert er pr i dag ikke så viktig.
Million Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe huset som min (eks)mann var vokst opp i. Bygd i 1968, hele huset stinker gammel muggen kjeller fra kjeller til loft, og alle klær som har vært der inne noen timer må vaskes når man kommer hjem. Beliggenheten er langt ute i en knøttliten bygd. Huset er ikke noe spesielt fint, gamle løsninger og gammel stil. Små soverom. Så nei, jeg kunne aldri tenkt meg å bo der. Endret 3. mai 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Hagen er fin, beliggenhet er grei. Like lang avstand til ting som ellers. Men greia var at jeg har ingen tilknytning til stedet vi bor på idag og heller huset som han vil kjøpe. Derfor spurte jeg om en er med på det fordi han vil. for meg er det jo helt ok å skulle bo der, men jeg føler jo ingen drøm rundt det slik som han. Anonymkode: dd7d9...203
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hagen er fin, beliggenhet er grei. Like lang avstand til ting som ellers. Men greia var at jeg har ingen tilknytning til stedet vi bor på idag og heller huset som han vil kjøpe. Derfor spurte jeg om en er med på det fordi han vil. for meg er det jo helt ok å skulle bo der, men jeg føler jo ingen drøm rundt det slik som han. Anonymkode: dd7d9...203 Jeg var i samme situasjon som deg. Samboer hadde en drøm om å kjøpe barndomshjemmet. Jeg syntes stedet var fint, men kunne like gjerne bodd et annet sted. Men for meg var ikke valget vanskelig, så lenge han hadde et så sterkt ønske, og jeg syntes det var et ålreit sted, ble jeg med på det. Kan like gjerne bo her, som et annet sted:) Anonymkode: 979b2...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå