Gå til innhold

Ungdom som identifiserer seg som katt og hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine to døtre (15 og 16 år) fortalte meg at det det er noen på skolen deres som identifiserer seg som katter og hunder. Sånn helt oppriktig!

Den ene går i klassen til en ene datteren min, og hun sier hun er en katt. Går med katteører og hale på skolen. Mjauer og holder på. Hun er 15 år. 

Det er også en gjeng på denne skolen som identifiserer seg som hunder. De går rundt å bjeffer blant annet. Bjeffer opp i ansiktet på andre ungdommer også. 
Lærerne kan ikke si noe, da de må respektere at de føler at de er katter og hunder. 

Noen av disse ungdommen går på «alle fire» også..

Altså, ærlig talt?! Jeg er faktisk sjokkert! Jeg ante ikke at dette var såpass utbredt?!

ikke noe mål og mening med dette innlegget annet enn at jeg følte for å «lufte» det 🤯 Og jeg vil ikke være for dømmende over døtrene mine som fortalte det, så dro ikke samtalen lengre enn at jeg sa at man ikke skal dømme eller være ufin mot andre mennesker (katter, hunder) uansett hva. 

Anonymkode: 0fefc...421

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ungdommer gjør masse rart. De vokser det nok av seg. 

Anonymkode: dd115...fdb

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare en periode som går over når de blir eldre, er i det minste bra at de ikke identifiserer seg som det motsatte kjønn for da kan de bli utsatt for press som kan føre til livsvarige fysiske og psykiske skader.

Barn i dag blir imprintet med det at de kan identifisere som hva som helst så det er kanskje ikke rart at de blir forvirret.

Anonymkode: 56233...f94

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ok so what 

Anonymkode: 2e927...2dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ungdommer flest kjenner litt på en identitetskrise, og mange kjenner på trangen til å skille seg ut og gå mot strømmen. Tidligere kledde deg seg emo eller skilte seg ut på andre vis. Da jeg vokste opp, var det mange som kledde seg i gutteklær (meg inkludert). Nå skal de være katt og hund, et annet kjønn etc. 

Anonymkode: ac5b4...ba4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette blir de passelig flaue over om noen nevner det for dem om noen år. Om 10 år sier noen fra klassen "Husker du da du gikk rundt på alle fire og bjeffet, Lene? Haha, noe så cringe!" 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Dette blir de passelig flaue over om noen nevner det for dem om noen år. Om 10 år sier noen fra klassen "Husker du da du gikk rundt på alle fire og bjeffet, Lene? Haha, noe så cringe!" 

Ja, det var noe av det første jeg tenkte også! 

Men jeg synes jo det er en merkelig greie. Tenk å være lærerne få «mjaue- svar» på ting i klasserommet, også får dem ikke si noe heller fordi de må respektere alt folk ungdommene identifiserer seg som. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ungdommer flest kjenner litt på en identitetskrise, og mange kjenner på trangen til å skille seg ut og gå mot strømmen. Tidligere kledde deg seg emo eller skilte seg ut på andre vis. Da jeg vokste opp, var det mange som kledde seg i gutteklær (meg inkludert). Nå skal de være katt og hund, et annet kjønn etc. 

Emo er det selvfølgelig også på denne skolen. Og det husker jeg selv fra ungdomsskolen at folk var. Men ingen var dyr. Eller møbler!! Det glemte jeg å si i hovedinnlegget. Det er altså ungdommer på den skolen som føler de er et bord eller en stol også. Jeg synes det er helt merkelig! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok so what 

Det er jo egentlig ikke spesielt ok å bli bjeffet opp i ansiktet, da. Men lærerne kan ikke si noe, fordi de føler- og identifiserer seg som hunder..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Emo er det selvfølgelig også på denne skolen. Og det husker jeg selv fra ungdomsskolen at folk var. Men ingen var dyr. Eller møbler!! Det glemte jeg å si i hovedinnlegget. Det er altså ungdommer på den skolen som føler de er et bord eller en stol også. Jeg synes det er helt merkelig! 

Hele den "jeg kan identifisere meg som jeg vil" perioden er snart over, så ikke tenk så mye på det. Den blusset opp kjapt og har begynt å brent seg ut nå som folk ikke gidder å skal være så himla tolerant for alt

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo egentlig ikke spesielt ok å bli bjeffet opp i ansiktet, da. Men lærerne kan ikke si noe, fordi de føler- og identifiserer seg som hunder..

Jeg hadde seriøst sagt ; bææææ tilbake. Deretter hadde jeg sagt opp jobben. 

Nei, det er ikke alt jeg skal forstå. Heldigvis. 

Anonymkode: b0a53...bc8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dette visste vi ville komme. Forskere i Japan sa at når alle mennesklige kjønn og varianter en kan identifisere seg som er oppbrukt, er turen kommet til å identifisere seg som dyr.

Nå er vi altså der og jeg ler.

Anonymkode: b79f2...62d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Gi dem dyrefôr, så skjønner dem sikkert fort at dem er et menneske.. 

Anonymkode: 3f697...a55

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joda, om læreren identifiserer seg som hund også😂😂

Anonymkode: b79f2...62d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På tide å ta disse ungdommene på alvor. Da tenker jeg kattemat/hundefor til middag, skite i kattekasse eller få foreldrene til å plukke opp etter pseudobikkja si med hundepose, rask sjekk hos veterinær om de blir syke, samt tanntrekking fremfor behandling om det oppdages hull.

Anonymkode: 7130f...ae6

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere virkelig på denne tråden?

Anonymkode: 760b9...34b

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har det virkelig noe å si? Jeg er her for underholdningens skyld.

Anonymkode: 7130f...ae6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noe som aldri skjedde 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her.

Jeg skulle gjerne sagt at dette ikke stemmer, men det gjør det faktisk. Men ja, skjønner godt at det er vanskelig å tro på. For det er jo helt merkelig! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...