Gå til innhold

Forslag til farge på kjøkken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har flytta inn i ny leilighet og kjækkenet er helt hvit, med hvite skap og grå kjøkkenbenk. Ønsker meg så gjerne en fin og harmonisk farge der inne. Mannen steiler litt ("det er fint som det er!", men jeg drømmer om en rolig, behagelig farge som kan friske opp litt. Det er relativt smalt kjøkken, så den kan ikke være for mørk. Tenkte egentlig Jotun adventure, men den er altfor mørk. Er åoen for de fleste farger. Soverommet skal være Jotun Treasure sannsynligvis. Stua er ikke bestemt enda. Tar imot alt av forslag! 

Anonymkode: 9b184...142

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på gulv, er det gul og varm parkett, eller kald og grålig laminat. Alt påvirker. Farger kan virke mørke når man bare ser på en papirlapp, men så blir inntrykket noe helt annet når det kommer på veggen og man ser det i sammenheng med resten. Jeg har local green på et bittelite soverom, og den virker ikke mørk i det hele tatt. 

Hvis du liker farger som adventure, så kan devine være et alternativ. Det er varm og dus ferskentone, som i noen lys kan virke beige. Fin farge som harmonerer godt til treasure, gir litt farge, uten å bli for intens/skarp. 

Anonymkode: 4c4d6...027

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hvitt kjøkken. Med laminatgulv  ( gammel brun / gult) . Hvilken farge er fin til hvitt kjøkken? 

Anonymkode: 91cf1...1fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har også hvitt kjøkken. Med laminatgulv  ( gammel brun / gult) . Hvilken farge er fin til hvitt kjøkken? 

Anonymkode: 91cf1...1fc

De fleste farger går til hvitt. Men det kommer an på om du har gulhvitt, gråhvitt, hvit-hvitt, og hva slags uttrykk du ønsker. Benkeplate og evnt fliser bestemmer like mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Pride farger. Det er kult.

Anonymkode: 8b51c...6be

AnonymBruker
Skrevet

I forrige bolig hadde vi et lite kjøkken som var lyst, da hadde vi Jotun Balanse på veggene. Elsket det.

Anonymkode: 2bf96...13b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I forrige bolig hadde vi et lite kjøkken som var lyst, da hadde vi Jotun Balanse på veggene. Elsket det.

Anonymkode: 2bf96...13b

Når TS sier at adventure er for mørk, så blir vel Balanse også for mørk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...