AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Råd om jeg burde studere på nett så jeg kan bo hvor jeg vil sammen med kjæresten, eller flytte fra han etter å ha bodd sammen i to år for å gå på skole vil absolutt ikke flytte, men er redd for det sosiale og å gå på veggen hvis Jeg studerer på nett Anonymkode: c2918...02e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Kan ikke kjæresten flytte sammen med deg? Anonymkode: 6e743...11c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Og hva skal du studere? Har du evt. noen du kan lese sammen med dersom du tar det over nett? Er det muligheter for å finne noen (f.eks. om du bor i en by er det gjerne andre som tar samme studie du kan bli kjent med)? Anonymkode: 6e743...11c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke kjæresten flytte sammen med deg? Anonymkode: 6e743...11c Nei dessverre, han har lærlingkontrakt der vi bor å må bli boende der ett år til, også vi han fortsette å jobbe der etter lærlingtida så han kommer ikke til å flytte Anonymkode: c2918...02e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva skal du studere? Har du evt. noen du kan lese sammen med dersom du tar det over nett? Er det muligheter for å finne noen (f.eks. om du bor i en by er det gjerne andre som tar samme studie du kan bli kjent med)? Anonymkode: 6e743...11c Jeg skal studere til å bli lærer og kjenner ingen som skal studere på nett der jeg bor de fleste som jeg kjenner som studerer har flytta. Men kan jo hende jeg blir kjent med noen hvis Jwg begynner på nett, men det er jo en risk å ta… aner ikke hvor landet de som tar det studiet bor Anonymkode: c2918...02e