AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Hei, jeg er 20 år og skal begynne på lærerstudiet til høsten. Jeg flytta ut da jeg var 16 år, og har de 2 siste åra bodd sammen med kjæresten min som er like gammel. Siden vi ikke har lyst til å flytte fra hverandre (og han må bo der pga lærlingjobb) var planen min å pendle til en skole som er 1-1,5 time unna… men nå har jeg blitt litt usikker om jeg burde eller ikke… jeg har også søkt på samme utdanning men bare nettstudier. Da ville jeg spart masse penger på å ikke kjøre bil hver dag og spart tid. er det noen som har noe erfaring med nettstudier, eller råd om hva jeg burde gjøre. vi er unge men vi har vært sammen i 4 år og begge har lyst til å starte tidlig med barn så føler det blir helt feil å flytte fra hvwradnre Takk for svar! Anonymkode: 34e3d...e96
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Har tatt noen enkeltemner før, og begynner på full Bachelor til høsten. Nettbasert. Jeg er godt voksen da og vil ikke savne det sosiale. Det får jeg ivaretatt på andre måter. Min erfaring er at det studiemessig går helt fint, forutsatt at det er gode videoopptak av forelesninger. Men det krever mye selvdisiplin. Har du det, så går det fint. Anonymkode: b4e61...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå