Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt i flere år fra byen jeg bor i..nå går jeg på aap og har ingen forståelse for hvorfor jævla nav sendte meg I et tiltak som ikke gjør en dritt med.og få meg ut i noen jobb. Jeg må søke selv finne alt selv og få jobb helt på egen hånd. Det er håpløst.  Hvor lenge skal jeg gå rundt og vente på og få jobb i det hele tatt ??? Har fått jobb med prøve tid på noen mndog må jobbe hjemme fra. Det gir meg ikke akkurat all verdens motivasjon dette heller men føler jeg ikke har noe valg. Veilederen min romantiserte alt av at det bare var og få meg ut i praksis på steder men jeg har kun fått jobbet på ett sted siden tiltaket starta i aug.ifjor. jeg har ikke ett nettverk der jeg bor og det gjør det vanskelige og finne overhodet noe i dethele tatt. Hva skal jeg gjøre ? Spar meg for trolling og negative omtaler. Dere har hvertfall noe og gå til dere som er her. 

Anonymkode: f128b...f32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flytt

Anonymkode: 8eb56...efa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket tiltak er det du deltar på? Generelt krevene tiltakene en viss grad av egeninnsats, men det er jo noe tiltaksarrangør bør klarere i det man starter opp på tiltaket.

Hvis du ikke har nettverk der du bor, søker du jobber over hele landet? :) Har du utdanning eller erfaring? Hvilke jobber er det du ser for deg at du kan klare å stå i med de helseutfordringene du har? 

Anonymkode: 1f5e1...255

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket tiltak er det du deltar på? Generelt krevene tiltakene en viss grad av egeninnsats, men det er jo noe tiltaksarrangør bør klarere i det man starter opp på tiltaket.

Hvis du ikke har nettverk der du bor, søker du jobber over hele landet? :) Har du utdanning eller erfaring? Hvilke jobber er det du ser for deg at du kan klare å stå i med de helseutfordringene du har? 

Anonymkode: 1f5e1...255

Er tiltak som skal få meg liksom ut i jobb. Enklere sagt enn gjort og bare flytte. Nlir bare så rasende  av at en jeg møtte på her om dagen fikk svar fra kommunen  innen tre uker ig jobber nå internt i kommunen. Mens jeg har søkt gang p0 gang på gang og ikke engang har dem hatt seg tid til og svare. Har fullført vg studiekompetanse.jobbet i butikk og noe kontor men det er det. 

Er det noe rart at 5600 unge står i kø fordi de trenger psykolog eller???

Og verre skal det sikkert blitt. Når AI og alt av teknologi tar gradvis over.må.utdanning virkelig si alt om deg?? Ja så må man nok ha noe skole til en viss grad men hvorfor car det så lettere før ???? Du må.snart ha fa en meg utdanning i og være søppeømann også?? Hva er det som skjer med Norge? Folk jobber så de treffer veggen of knasker på anti depressiva  fordi det er så jævla viktig ig ha status og jobb. Alle er ikke ment for skole og utdanning alle har ikke vært like priviligerte i eget hjem til og faktisk gjøre noe ut av seg. 

Håpløst. Hele greia syntes jeg.

Anonymkode: f128b...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...