Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om Leander stellematte passer på Gulliver stellebord? ☺️

Anonymkode: b02ae...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan noen fortelle meg om Leander stellematte passer på Gulliver stellebord? ☺️

Anonymkode: b02ae...12c

Er det ikke bare å se på målene??

Anonymkode: ecb30...6eb

Skrevet

Kjempe fornøyd , og det er ingen problem å skifte sidelengs. 

Skrevet

Er så sykt fornøyd med vår. Brukt siden starten av 2018 på flere barn. Ser fortsatt ut som ny. 

vi hadde vår på vaskemaskinen. Vi flyttet vaskemaskinen litt ut fra veggen og da ble det greit å stelle fra fronten 

Anonymkode: 6c114...118

Skrevet

Meget fornøyd, og vel verdt pengene mtp at vi har brukt den til to barn nå.

At folk orker å kåle med håndduker, trekk osv er utenfor min fatteevne. Leander er så enkel å holde ren og SÅ dyr er den jo ikke at man ikke kan koste på seg det. Mye annet man kan spare inn på tenker jeg, man skal tross alt gjennom noen bleieskift ila småbarnsårene.

Anonymkode: aab07...c89

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At folk orker å kåle med håndduker, trekk osv er utenfor min fatteevne. Leander er så enkel å holde ren og SÅ dyr er den jo ikke at man ikke kan koste på seg det. Mye annet man kan spare inn på tenker jeg, man skal tross alt gjennom noen bleieskift ila småbarnsårene.

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte leander stellematta. Det styret med håndduker, trekk, matter og evig vask av matta skulle jeg gjerne ha sluppet. Hadde ett barn som hver gang bleia gikk av, så var det tissing eller bæsjing. Prøvde jo hver gang å være forberedt.. men jeg innså for sent at jeg burde ha kjøpt leandermatta.

Anonymkode: 9918e...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig! Skjønner ikke gnålet med at den er såå sinnsykt dyr. Masse babyutstyr som er mye dyrere enn den matta liksom..

Anonymkode: ec9ea...999

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk får det til å bli så mye gris? Legger alltid en ny, ren bleie under den gamle før den tas av, har kun opplevd litt tiss på stellematte fordi jeg ikke fulgte med et par ganger.. aldri bæsj?😅 og min bæsjet ofte når bleien gikk av i starten. Men pga ny bleie under var det aldri stress..🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 52a7e...26f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fatter ikke at folk får det til å bli så mye gris? Legger alltid en ny, ren bleie under den gamle før den tas av, har kun opplevd litt tiss på stellematte fordi jeg ikke fulgte med et par ganger.. aldri bæsj?😅 og min bæsjet ofte når bleien gikk av i starten. Men pga ny bleie under var det aldri stress..🤷🏻‍♀️

Kunne ha gjort det, men da blir det et voldsomt sløs med bleier da. Ikke særlig økonomisk eller miljøvennlig. 

Anonymkode: 4bfeb...66e

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kunne ha gjort det, men da blir det et voldsomt sløs med bleier da. Ikke særlig økonomisk eller miljøvennlig. 

Anonymkode: 4bfeb...66e

Men jeg har opplevd typ en gang at noe har havnet i den nye bleia.. den gamle ligger jo brettet under mens jeg vasker, deretter tar jeg den helt vekk. Det kan skje at babyen gjør noe i bleia etter vask, men her er det hvertfall sjeldent. Men babyer er forskjellige da ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...