Gå til innhold

Dere unge i 20-årene: deler dere med foreldrene deres hvem dere dater eller er kjæreste med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er dette er tema dere ku  snakker om med venner og eventuelt søsken?

Jeg har tre unge voksne barn, fra tenåringer til litt opp i 20-årene. De har alltid vært så hemmelighetsfulle, og jeg får aldri vite noen ting.

Mens flere av mine venninner og venner vet alt mulig om sine barns kjærlighetsliv. Jeg mener jeg ellers har et godt og fortrolig forhold til barna, og vi snakker om alle mulige andre ting. Men det med kjærester/dating og forelskelse? Null og nilx

Hva er deres tanker om dette? 

Anonymkode: e054a...ecd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren min er død, og min mor prater jeg ikke med. 

Så nei, deler ikke slik informasjon med foreldre. Kan si at jeg ikke deler slikt med øvrig familie heller.
Mitt dating liv og sexliv, er mitt. Har en søster som er noe yngre enn meg, og hun deler jeg noe med, men ikke mye. 

Ville aldri delt informasjonen til foreldrene mine om de var i livet/på talefot. 

Anonymkode: 0140b...bc4

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis det blir seriøst.

Anonymkode: 8742d...b8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønn på 19år deler alt - kanskje litt for mye 🫣 

Anonymkode: dab69...048

• Nyttig 1
Skrevet

Je er 26 å hadde ikke giddet å delt at je skal møte ei men etter ett par ganger så hadde je nok sagt det hvis je føler det er ei bra dame je har møtt. Og hvis det er noe fast så selvsagt hadde de fått vist det da. 

je skulle møte ei når je hadde blitt 18 og fått førerkort så da sa je ifra at je skulle møte noen. Men nå bor je alene så hadde nok ikke sagt ifra nei 

AnonymBruker
Skrevet

Delte at jeg datet en med moren min en gang. Hun klarte ikke holde det for seg selv, som ble masete da forholdet sprakk. Gjør nok ikke det igjen.

Anonymkode: 5b7a2...afc

AnonymBruker
Skrevet

Nei i min familie var det ikke vanlig. Kom av mye skam rundt det da mamma gjorde det flaut da jeg var barn og tenåring hver gang jeg hang med en gutt, enten ble hun skeptisk og sint "Eh jeg syns ikke noe om at du henger med sånne sæggebuksegutter" eller så ble hun sånn "hvem var de guttene jeg så deg med a?" på en sånn anklagene måte 

De få gangene hun var positiv var sånn "åååhhh fått deg kjææææreste nå daaaa" 

Dette her skjedde kanskje bare 2-3 ganger til sammen men nok til at jeg følte at det var noe galt i å ha guttevenner og date så først nærmere 40 års alder ble jeg mer åpen om det. Sa det en gang at jeg datet og da skulle hun google han med en gang så jeg kommer ikke til å si det igjen 

Anonymkode: 4f1f8...77b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei i min familie var det ikke vanlig. Kom av mye skam rundt det da mamma gjorde det flaut da jeg var barn og tenåring hver gang jeg hang med en gutt, enten ble hun skeptisk og sint "Eh jeg syns ikke noe om at du henger med sånne sæggebuksegutter" eller så ble hun sånn "hvem var de guttene jeg så deg med a?" på en sånn anklagene måte 

De få gangene hun var positiv var sånn "åååhhh fått deg kjææææreste nå daaaa" 

Dette her skjedde kanskje bare 2-3 ganger til sammen men nok til at jeg følte at det var noe galt i å ha guttevenner og date så først nærmere 40 års alder ble jeg mer åpen om det. Sa det en gang at jeg datet og da skulle hun google han med en gang så jeg kommer ikke til å si det igjen 

Anonymkode: 4f1f8...77b

😹😹😹

Høres mer ut som at hun "plaga" deg og tulla med deg, ganske vanlig føler jeg. 

Anonymkode: f6b50...c2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er dette er tema dere ku  snakker om med venner og eventuelt søsken?

Jeg har tre unge voksne barn, fra tenåringer til litt opp i 20-årene. De har alltid vært så hemmelighetsfulle, og jeg får aldri vite noen ting.

Mens flere av mine venninner og venner vet alt mulig om sine barns kjærlighetsliv. Jeg mener jeg ellers har et godt og fortrolig forhold til barna, og vi snakker om alle mulige andre ting. Men det med kjærester/dating og forelskelse? Null og nilx

Hva er deres tanker om dette? 

Anonymkode: e054a...ecd

Samboeren min og jeg ble sammen når jeg var … 25 år. Jeg delte det etter noen måneder, pappa møtte han etter 1 år nesten. Vært sammen i 4 år nå og vi er mye med både min og hans familie. Sover over hos pappa og stemoren min, og hans familie - nå er vi familieorienterte og liker å være med familie da. 

Har også fortalt foreldrene mine tidligere når jeg har hatt kjæreste, selv om det ikke har vart særlig lenge. 

Har ikke kontakt med moren min. 

Anonymkode: f6b50...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4 jenter i ung voksen alder. De har delt mye tidligere, men nå er de mer restriktive. Jeg får vite det hvis det er litt alvorlig. Jeg er personlig veldig takknemlig for det. Med fire jenter som har hatt ett par-tre kjærester hver, så er jeg drittlei av at de kommer hit og tar hele plassen og skal liksom være en del av familien. Så er det slutt, og jeg må forholde meg til en ny person. 

Nei, vet du hva! Ikke kom trekkende med noen før det kanskje er alvor. Jeg har fått nok. 

Så vil jeg jo gjerne at de skal dele litt og kunne fortelle. Og det gjør de...men de er kanskje litt mer reservert enn det de var tidligere. Forståelig nok. Jeg trenger ikke vite om hver tinderdate..for å si det slik. 

Anonymkode: b45f1...91d

Skrevet

"barnet" mitt på 26 deler alt med meg :p 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...