AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Kjæresten min og jeg har et helt fantastisk forhold med en veldig god kjemi og en veldig fin relasjon☺️på begge sider har vi gått utrolig fint overens med hverandres barn. det som ødelegger for oss er hans ex. hun ringer , tekster , dukker opp uanmeldt på døra og er så utrolig frekk og skriker mye til han.trur også med gå til barnevernet selv om han er en helt fantastisk pappa. nå begynner forholdet vårt bli litt tøft da han hele veien skal håndtere henne.hun tar fra han alt av krefter og humør ( vi er begge er veldig positive mennesker med mye godt humør) jeg har ikke blanda meg opp i noe konflikt foruten vært til støtte for han..men hun tar på en måt alt av energi og plass så jeg blir sittende igjen gjøre meg «liten «og alltid til hjelp og støtte samt avlastning . etter 9 mnd med dette ble det litt nok for meg også å det kom en dag med mye tårer og frustrasjon ovenfor han noen som har vært gjennom det samme og har noen tips til hvordan håndtere det ? denne dama kan lire av seg det mest stygge man kan tenke seg for så neste gang komme med gave til han på døra. vi kan aldri lage avtaler med henne da hun prøver bare styre alt fra dag til dag Anonymkode: 4c3d1...7bc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Si EN gang til henne, gjerne skriftilig, at du ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre. Og at om hun kontakter deg EN GANG TIL, så blir hun anmeldt. Anonymkode: ab18e...ca8 1
cath89 Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Takk for svar..kanskje litt missvisende men det er han som mottar alt dette..men vi har såklart blitt ringt på døra kl 06 om morgen lørdager av hun som skal kjefte
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Han MÅ SETTE GRENSER for henne bli gråstein og kutte kontakten. Og bare kommunisere via sms og mail ang barna om det er mulig. for dette høres ut som en kvinne med personlighetsforstyrrelse som narsissisme/psykopati. og Slike lager ALLTID DRAMA: https://psykopaten.info/2016/01/27/lucifers-datter-den-kvinnelige-psykopaten/ Anonymkode: 108c9...1e1
cath89 Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Så enig, virker som han nesten er litt redd for hva hun kan finne på og sliter med være hard..men ja.hun blander seg oppi alt fra hvilket brød ungene skal ha hos han til at hun skal kontakt barnevernet fordi ungene i 4 og 7 klasse må være litt alene når far jobber før og etter skole. hun bestemt først vi skulle ha ulik barneuke, så skulle hun vær «snill « en dag endre uke så vi fikk samme uka med barn/uten.når han ikke kunn snu dett akkurat den dagen så trakk hun det tilbake og skjelte han ut.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Er det lenge siden det ble slutt mellom dem? Anonymkode: 84d2b...c33
cath89 Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Det ble slutt mellom dem desember 2021, han flytta ut april 2022 og vi møttes juli 2022
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Tror nok det handler om at bruddet er fortsatt ferskt. Selv om mange sikkert vil si det ikke er det, så tar det ofte lang tid å både få bearbeidet og bli ferdig å sørge for mange. Jeg vil tippe hun står i stor sorg og dermed tar det utover han/dere der hun kan. Selvfølgelig ikke greit. Men en forklaring. At han gikk videre så raskt gjorde nok ting bare verre og forsterket nok sorgen. Tipper dette vil gå seg til med tiden når hun kommer over sorgen over familien/samlivet/kjærligheten som brast. Selv sørget jeg i over 4 år før sorgen endelig begynte å slippe taket. I den perioden var det nesten tortur å ha noe med eksen å gjøre. Og at han erstattet meg så raskt (var utro og flyttet inn til henne) og introduserte barna for henne så raskt forverret vårt samarbeid vanvittig det første halvannet året. Barna likte den nye kjæresten hans, men det var likevel sårt og vondt for dem at vi ikke var en familie lenger og de fortalte meg det hjemme. Men dette ville ikke eksen høre noe om og mente jeg satt griller i hodene deres. Det gjorde jeg ikke. Tvert i mot. Men jeg var mye sint på eksen pga jeg mente han ikke tok hensyn til at barna også opplevde bruddet som en sorg. Han var jo bare blind av forelskelse. Jeg tenker det beste din mann og hans eks kan gjøre er å gå over til kun skriftlig kommunikasjon og å hente og levere på skolen. Minst mulig kontakt gjør triggerene mindre. De bør ha møte på familievernkontoret der mor må forstå at hun dessverre ikke kan ha kontroll på barnas kosthold og annet de ukene barna er hos far. Så lenge han ikke bedriver omsorgssvikt så har hun ikke noe hun skulle ha sagt. Det er nok veldig hardt for mor å ikke skulle ha noe å si ang sine egne barn halvparten av tiden. Men det er dessverre den harde realiteten. Du og din mann bør ha veldig lukkede sosiale medium også. Ikke la henne få innblikk på noen måte. Det kan også trigge dessverre. Hun trenger ikke være psykopat eller narsissist sånn enkelte skriver her. Sorg og evt svik kan gjøre at man oppfører seg annerledes enn man vanligvis ville gjort. Hilsen en som dessverre har vært delvis der mor er nå. Anonymkode: 84d2b...c33 2 4
Ishavsrøya Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Føler med deg. Er jammen ikke alltid bruddet er ferskt heller. Noen driver jo på i årevis etterpå også. Håper du slipper det❤
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Kan det være mulig å få besøks- og kontaktforbud? Tviler på at hun plutselig en dag innser at det hun gjør er galt, så da fungerer det kanskje med anmeldelse? Du risikerer at dette pågår til ungene er 18. Eller til hun får seg kjæreste, kanskje. Vet ikke om jeg hadde holdt ut... Anonymkode: 651cb...733
cath89 Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Ja det kan jo være et altanativ☺️men det såre er jo litt at han tar jo telfonen 7 ganger til dagen og..har sagt at han bare må la den ringe ..spes om ungene er hos han i tilegg ..helt enig tror det kan oppstå når som helst og hvor lenge det holder på er ingen fasit på. hun holdt på med noen menn i perioder men når det blir slutt så tar det bare helt av
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Dette kommer til å fortsette. Så du må vurdere om du orke å stå i det. Er han verd det? er hans ansvar å ordne opp i dette, ikke noe du kan gjøre. Har selv ett 8 år langt forhold bak meg jeg ga opp pga hans eks. Han ordnet aldri opp og hun kom og gikk og la seg borti alt hele tiden. Og han lot hun gjøre det. Og da fant ikke jeg plassen min i livet hans. Anonymkode: fd9dc...4b8
*Lissi* Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 Så utrolig slitsomt! Har må det grenser til! Be han ta et møte på familievernkontoret. Sett klare grenser. Hadde hun dukker opp uanmeldt hadde jeg anmeldt henne. Det beste for barn er selvsagt et godt sammarbeid, men det er ikke alltid det går… Vet ikke alderen på barnet men er det mulig å levere/hente via en tredje person? Så slipper de kontakt? Hadde tatt en samtale med BV også. Forklart situasjonen i tilfelle hun melder han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå