juni123 Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Hei! Etter helgene så bruker jeg å ha så trøtte og opphovnede øyner. Jeg tenker det kommer av mye vann i kroppen etter helgen. Jeg skulle gjerne hatt en anbefaling til krem eller pads som er gullegod til å friske opp øyner! Send gjerne linker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Følger Anonymkode: 1dd1b...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) Det samme produktet vil nok ikke virke like godt på alle, men jeg - etter min personlige erfaring - har hatt god hjelp av The Ordinary Caffeine Solution Jeg bruker den både under øynene og over øynene. Ikke på øyelokkene, men på området mellom øyelokk og øyenbryn. Den koster en hundrelapp og varer lenge, så kanskje verdt å prøve den? Jeg har også gjerne hovne øyne om morgenen (faktisk mest over øyelokkene), og du har nok rett i at det skylde opphopning av vann. Det kan være en idé å bygge opp hodeenden på senga litt, legg noe under madrassen som gjør at hodeenden blir litt høyere. Da "dreneres" vannet litt fra ansiktet. Endret 3. mai 2023 av Centella Centellas evinnelige skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 *Øyne Anonymkode: cba5d...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå