AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Har du hatt en spesiell sexopplevelse du stadig tenker tilbake på med et smil ? Anonymkode: fb92f...2c0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Vel, kanskje ikke verken spesiell eller noe jeg tenker på med en smil, men en opplevelse jeg stadig tenker på er henne jeg aldri fikk pult. Min aller første ordentlige kjæreste og vi begge var jomfru. Vi var på hyttetur sammen med hennes familie, og vi overnattet på hemsen. Vi lå nakne under samme dyne, og hun lå oppå meg mens vi klinte. Kuken var stiv og lå akkurat i åpningen hennes. Hadde hun bare vippet stumpen litt bakover, så hadde den vært inne. Men ikke hadde vi kondom, og ikke vippet hun stumpen bakover. Så vi sovnet. Rett etter ble det slutt mellom oss. Jeg tenker stadig på hvordan det kunne ha vært. Anonymkode: 13c75...54a 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, kanskje ikke verken spesiell eller noe jeg tenker på med en smil, men en opplevelse jeg stadig tenker på er henne jeg aldri fikk pult. Min aller første ordentlige kjæreste og vi begge var jomfru. Vi var på hyttetur sammen med hennes familie, og vi overnattet på hemsen. Vi lå nakne under samme dyne, og hun lå oppå meg mens vi klinte. Kuken var stiv og lå akkurat i åpningen hennes. Hadde hun bare vippet stumpen litt bakover, så hadde den vært inne. Men ikke hadde vi kondom, og ikke vippet hun stumpen bakover. Så vi sovnet. Rett etter ble det slutt mellom oss. Jeg tenker stadig på hvordan det kunne ha vært. Anonymkode: 13c75...54a Kunne vært 18 dyre år Anonymkode: 47eea...033 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne vært 18 dyre år Anonymkode: 47eea...033 Det var vel det hun tenkte hun også, som ikke vippet stumpen bak; ikke bli mor som 15-åring... Anonymkode: 13c75...54a
Gjest Sigarett Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Jeg har hatt noen opplevelser i det siste som jeg tenker tilbake på, kan en si ja. Opplevelser som har gjort meg ør i dager etterpå. Disse opplevelsene har også gitt meg en ny mulighet for å kunne ha sex feks når jeg er frustrert eller for å avreagere. Det å bare bli sett på, få vise meg frem, onanere for en jeg er fryktelig glad i, mens han kan ta i mot meg, fortelle meg at han elsker meg, hvor fin jeg er for ham 😍 Når jeg er frustrert og sliten kan jeg streve med å bli tatt på og sex har før meg før alltid vært at jeg må bli tatt på, eller at jeg må ta på noen. Det å kunne dele steke seksuelle opplevelser sammen med noen uten direkte berøring, har gitt meg en ny mulighet for seksuelle opplevelser som jeg ikke visste var mulig. Endret 3. mai 2023 av Sigarett
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Sigarett skrev (1 time siden): Jeg har hatt noen opplevelser i det siste som jeg tenker tilbake på, kan en si ja. Opplevelser som har gjort meg ør i dager etterpå. Disse opplevelsene har også gitt meg en ny mulighet for å kunne ha sex feks når jeg er frustrert eller for å avreagere. Det å bare bli sett på, få vise meg frem, onanere for en jeg er fryktelig glad i, mens han kan ta i mot meg, fortelle meg at han elsker meg, hvor fin jeg er for ham 😍 Når jeg er frustrert og sliten kan jeg streve med å bli tatt på og sex har før meg før alltid vært at jeg må bli tatt på, eller at jeg må ta på noen. Det å kunne dele steke seksuelle opplevelser sammen med noen uten direkte berøring, har gitt meg en ny mulighet for seksuelle opplevelser som jeg ikke visste var mulig. Snakker vi om mutual masturbation med blikkontakt og rødmende ansikt av kåthet. litt sånn "like før du klikker" opphisset? omg.. I❤️love it... Endret 3. mai 2023 av Bamseklemmer 1
Gjest Sigarett Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Bamseklemmer skrev (19 minutter siden): Snakker vi om mutual masturbation her nå? omg❤️ Både og. Variasjon er fint Liker også godt versjonen når bare jeg tar på meg selv for ham også. Hvor jeg har hans fulle fokus, han ser intenst på meg, eller lukker øynene og bare lytter til meg, til alle lydene. Det kan kjennes ekstra godt ut å vite at han er fornøyd bare ved å se/høre på meg, at det er nytelse nok. Kan kjenne meg ekstra elsket da, ekstra mye bekreftet. Da kan jeg jo gjerne få lyst gi tilbake dagen etter feks, når lysten har bygget seg opp hos ham over tid. Den beste leken som finnes!! Endret 3. mai 2023 av Sigarett
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har hatt sex med en mann som virkelig elsker meg, føle at sexen er ene og alene elsket. Så tenker tilbake på den gode opplevelsen av å bli elsket med kjærlighet, ikke bare for uttømming. 😏 Anonymkode: 13317...f17 Synes det er ufattelig synd, at du ikke har følt deg elsket under sex. Det er jo det som gir bedre sex, mange hakk faktisk😉 1
Frkego Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Jeg skriver erotiske noveller som jeg baserer på enten faktiske hendelser eller på fantasier. På denne måten får jeg gjenopplevd sexen ned til minste detalj eller levd ut fantasiene mine. De fleste er korte og enkle, men denne er av den lengste sorten. Klarer ikke å utelukke noe, for hele opplevelsen var bare helt fantastisk fra start til slutt. Det er vel ikke den mest spennende seksuelle opplevelsen, men en sånn som sitter i kroppen lenge. En opplevelse jeg virkelig blir glad av å tenke tilbake på. «Etter en lang dag og en travel uke er det litt godt at barna endelig har sovnet slik at jeg får tatt meg en etterlengtet dusj mens mannen er på trening. Mannen har bedt meg om å bevare litt hår nedentil, bare for å se hvordan det er. Selv om jeg alltid har vært glattbarbert har jeg blitt bekvem med å ha hår, noe jeg aldri ville trodd. Det får ikke gro fritt, men både jeg og mannen er enige om at en frisert busk er feminint og vakkert. Likevel vet jeg at han helst vil at området rundt åpningen og bak mot rumpa skal være glatt, så jeg setter meg ned i dusjen og sprer beina. Kjenner godt på kjønnsleppene mine og bak mot rumpa. Smører meg godt inn og barberer nøye. Helt til det ikke kjennes at det noen gang har vært hår der. Det pirrer meg litt. Fantaserer om å kjenne tunga hans gli over kjønnsleppene mine. At han tar fingrene og sprer dem mens han suger på klitten min. Kjenner blodet bruse i hele kroppen min nå. Fitta fylles med blod og blir øm. Nesten en sprengende følelse. Vet at det ikke skal mye stimuli til før jeg kommer nå. Funderer på om jeg skal bare slippe løs eller om jeg skal stoppe. Lengter jo egentlig etter å kjenne en solid kuk fylle meg opp. Det er alltid ekstra deilig når jeg er så kåt som nå. Bare tanken på å kjenne kuken hans presse seg inn tar meg nesten over kanten. Jeg stopper, reiser meg opp og begynner å vaske meg. Det er ikke til å unngå at jeg tar meg ekstra god tid når jeg såper meg inn. Kjærtegner kroppen min. Tar meg ekstra god tid til brystene. Til tross for at jeg har passert 30 og har født to barn så kjenner jeg at de fortsatt er fyldige. Niplene er større og mer følsomme enn de var for noen år tilbake, men jeg liker det. Spyler av meg såpa og tar tak i flaska med babyolje. Å smører hele kroppen inn med babyolje mens jeg fortsatt står våt i dusjen har vært en fast rutine de siste årene. Aldri har jeg hatt så myk hud som etter at jeg startet med det. Tømmer godt med olje på brystene og lar det renne nedover magen. Jeg er så følsom at jeg kjenner når oljen beveger seg nedover kjønnsleppene. Begynner å smøre oljen utover. Masserer brystene. Tar et pinsettgrep om begge niplene og ruller dem lett mellom fingrene. Plutselig er jeg der igjen. På kanten til å komme. Slipper niplene og beveger hendene nedover magen. Lener ryggen mot veggen og fører begge hendene nedover til fitta som er våt og full av olje. Først stryker jeg fingrene over hårene og det pirrer litt. Nesten så det ikke er mitt underliv. Når fingrene beveger seg lengre ned er det helt glatt. Oljen bare forsterker hvor mykt det er. Lar fingrene beføle og kjærtegne kjønnsleppene før jeg stryker lett over klitten. Nesten så jeg mister pusten. Nå krever det skikkelig selvkontroll for å ikke komme, så jeg må stoppe. Jeg slår av vannet og puster et par ganger før jeg går ut av dusjen og finner et håndkle. Bare det å tørke seg er pirrende nå. Ser på meg selv i speilet. Niplene er stive og det glinser av hele kroppen min. Jeg knyter på meg håndkleet og begynner å tørke håret. Plutselig hører jeg det går i ytterdøra. Jeg skvetter litt først, men så skjønner jeg at det bare er mannen som kommer hjem. Hører at han romsterer litt nede før han beveger seg opp trappa. Han kommer inn på badet, uvitende om hva som nettopp har foregått i dusjen. Han gir meg et kyss, letter litt på håndkleet mitt og gir fra seg et skjevt glis før han kler av seg og går i dusjen. Jeg liker at han fortatt gjør slik. At han fortsatt har en trang til å se. Jeg gjør meg ferdig med mitt og ser at han gløtter på meg i speilet fra dusjen. Jeg later som jeg ikke får det med meg og lar uskyldig håndkleet falle. Jeg tar litt bodylotion, bøyer meg ned med rumpa vendt mot dusjen og smører inn leggene mine. De fikk jo ikke akkurat så mye oppmerksomhet da jeg sto og oljet meg inn i dusjen. Jeg tar meg god tid og føler øynene hans gli over kroppen min. Jeg plukker opp håndkleet, holder det foran kroppen min og beveger meg ut mot soverommet. I sidesynet på vei ut ser jeg ham. Han er hard. Nå er det jeg som gir fra meg et skjevt glis før jeg forsvinner ut. Jeg går inn på rommet og legger meg i senga. Sengetøyet er kaldt mot huden og det tar noen sekunder før jeg slapper av. Kuldesjokket har gjort niplene enda stivere. Enda mer følsom. Jeg tar venstrehånda og veksler mellom å klemme og gnu på begge brystene mens høyrehånda glir ned mot fitta. Drar pekefingeren og langfingeren mellom kjønnsleppene og ved siden av klitten. Jeg slipper fra meg et ufrivillig stønn. Jeg hører at dusjen er slått av og vet at baderomsdøra er åpen. Dette må han ha hørt. Jeg fortsetter. Lar fingrene gli opp og ned langs klitten. Nå renner det fra fitta. Jeg ligger der på rygg med øynene igjen mens pusten blir raskere og raskere. Sørger hele tiden for å stoppe før jeg kommer. I det jeg åpner øynene ser jeg at han står der i døråpningen. Har har et godt grep om den stive kuken sin. Jeg fortsetter å ta på meg selv mens jeg ser på han stå der å runke til meg. Alt inni meg skriker at han må komme å ta meg, men jeg sier ingenting. Bare nyter at han nyter synet av at jeg beføler meg selv. Plutselig åpner han døra helt og kommer gående mot meg med kuken først. Han stryker meg over brystene før han setter meg opp. Jeg sitter der med kuken hans rett foran ansiktet. Jeg vet hva han vil og er ikke tung å be. Jeg tar grep rundt både kuken og ballene før jeg lar kuken gli inn i munnen min. Jeg suger ikke. Eneste som griper rundt kuken hans er leppene mine. Jeg kjenner hvor det pirrer ham og lar leppene gå frem og tilbake noen ganger før jeg skaper et vakuum og suger meg fast mens jeg tar tak i rumpa hans med begge hendene. Jeg suger med full innlevelse og kjenner på hvordan han stønner og skjelver. Jeg elsker å suge kuk, noe jeg vet han kjenner når jeg holder på. Fy faen det er deilig å kjenne hvordan han nyter hvert sug. Innimellom tar jeg pauser hvor jeg lar tunga rotere rundt hodet eller gli langs skaftet. Hver gang jeg suger ham så forsøker jeg å gape over hele kuken, men den er i det lengste laget. Kuken treffer helt bak i halsen og jeg må konsentrere meg for å overstyre brekningsrefleksen. Han stønner lett og tar tak i hodet mitt. Han fører det frem og tilbake. Ikke hardt, men på en måte som får meg til å føle meg akkurat passe brukt. Virker litt som det er hans måte å ta over kontrollen litt. Han fører den aldri for langt inn, men nok til at kuken treffer meg helt bak i halsen. Hendene mine har nå beveget seg ned mot fitta mi. Jeg tar på meg selv litt hardere og intenst nå. Stønner mens kuken hans fyller munnen min. Han dytter meg bak, setter seg på kne og drar meg ut mot sengekanten. Akkurat så langt ut at rumpa er utenfor. Han støtter meg opp mens han plasserer hodet sitt mellom føttene mine. Han teaser nå. Kysser kjønnsleppene mine. Suger litt forsiktig på dem. «Jeg vil ha kuken din» sier jeg. «Jeg vil smake på deg» svarer han før han plasserer munnen over klitten og lager et lett vakuum. Han lager en pulserende bevegelse med tunga samtidig som han beholder vakuumet. Det var ikke mer som skulle til. Hele kroppen min spenner seg, pusten stopper et lite sekund før alt slippes løs. Han fortsetter med tunga mens orgasmen pulserer gjennom hele kjønnet mitt. Når jeg kommer til meg selv igjen både kjenner og hører jeg at han runker mens han fortsatt slikker meg. Vet ikke hvorfor, men det tenner meg noe enormt. Vi beveger oss godt opp i senga. Jeg ligger på rygg og han stiller seg mellom beina mine. Han presser kuken mot fitta mi, men fører den ikke helt inn. Jeg tar tak i rumpa hans og forsøker å føre han nærmere, men han stritter i mot. Han kjenner hvor desperat jeg er etter å kjenne kuken hans inni meg. Han liker å tease. Gjøre meg desperat. Den glir inn, men bare litt om gangen. Han vet jeg vil ha mer, men fortsetter slik en stund. Han tar tak i brystene mine før han gir meg ett skikkelig støt. Jeg stønner høyt. Kjenner det i hele kroppen. Nå er han i gang. Han puler meg hardt og sensuelt på samme tid. Ser på meg med det skjeve gliset sitt før han bøyer seg ned og kysser meg intenst. Jeg er ekstremt våt, så han trekker seg ut og beveger seg nedover kroppen min. Slikker meg ren før han legger seg ved siden av meg. Han tar tak i brystene mine og begynner å suge på dem samtidig som han beføler kroppen min. Vi begge tenker nok på hva som blir neste steg. Jeg vil gjøre alt og klarer ikke bestemme meg, så jeg lar det være opp til ham. Vi ligger vendt mot hverandre og jeg tar tak i kuken hans med et lett grep mens jeg beveger den litt forsiktig. Venter på at han skal ta initiativ til neste steg. Før jeg får tenkt tanken løfter han foten min og fører kuken inn. Er mer direkte denne gangen og puler meg hardt fra det sekundet han er inni meg. Med kuken hans fortsatt inni meg forflytter jeg meg oppå ham og begynner å ri. Hoftene gjør en rullerende bevegelse. Kjenner kuken hans fylle hele meg i deg jeg trer meg helt ned. Nesten så det gjør vondt. Jeg varierer mellom å ri intenst og rolig. Lar han betrakte meg og beføle meg mens jeg sitter der helt naken over ham. Brystene beveger seg i takt med at jeg rir. Jeg lener meg litt bakover og legger hendene mine på lårene hans. Kuken treffer et spesielt punkt da. Plutselig tar han over styringa. Han beveger seg kraftig opp og ned og jeg kjenner hele ham inni meg. Han trekker meg til seg og støter meg raskt og hardt. I motsetning til første gangen det skjedde er jeg nå fullt klar over hva som bygger seg opp. Den trykkende følelsen. Plutselig er alt vått. Det både kjennes og høres. Han fortsetter og det kommer mer. Jeg stønner ukontrollert og kjenner det i hele kroppen. I det jeg kjenner det bygger seg opp igjen retter jeg meg opp og setter opp ene foten. Trekker meg raskt ut og lar det sprute på magen hans mens jeg gnir fingrene raskt over fitta mi. Vi hadde vært sammen noen år før jeg fikk min første sprutorgasme. Da ble vi begge litt satt ut, men vi forsto hva som skjedde. Det ble litt googling etterpå og vi har utforsket det mer de siste årene. Vi liker det godt begge to, men samtidig er det greit at det ikke er hver gang. Det blir jo tross alt litt mer å ta hensyn til. Akkurat nå var det bare helt perfekt. Akkurat hva jeg trengte. Jeg tar håndkleet som ligger ved siden av oss og tørker litt mens jeg gaper over kuken hans med rumpa i været. Jeg vet at nå har vi ikke mye spillerom før det er hans tur til å komme. Å la ham komme i munnen min gjør meg aldri noe og jeg liker å svelge, men akkurat nå er jeg ikke helt ferdig med kuken hans, så jeg sørger for å ikke suge for intenst. Jeg vurderte å sette meg over ham igjen, for jeg elsker å ri ham til orgasme. Jeg kjenner pulseringene i kuken ekstra godt når jeg er oppå ham og jeg liker det veldig godt. Samtidig så vil jeg bare ta imot. La ham ha fullstendig kontroll. Og der, akkurat som om han leste tankene mine så trekker han kuken ut av munnen min, men sørger for at jeg forblir i samme posisjon. Han stiller seg bak meg, lar tunga gli raskt over fitta og rumpa mi før han stiller seg til og kjører kuken hardt inn i fitta mi. Han kjører på hardt mens han har et godt grep rundt hoftene mine. Overkroppen min svikter helt og jeg ligger nesten helt trykt ned i madrassen, bortsett fra rumpa som han holder et godt grep om. Har så mye svai i ryggen at det nesten gjør vondt, men er ikke i stand til å endre stilling slik som han holder på. Det er så ufattelig deilig. Deilig å kjenne ham dypt og hardt. Deilig å miste litt kontrollen. Det skjer nå også. Pulseringen og den trykkende følelsen. For hver gang han trekker seg litt ut for å gi et nytt støt så spruter det. Og nå har lydene gått fra stønning til hyling, så jeg har hodet godt trykt ned i madrassen for å dempe dem. Stoppe dem klarer jeg ikke. Nå kjenner jeg at han kommer snart. Kjenner det på hele ham. Kommer han til å komme inni meg eller på meg? Jeg har en lett fascinasjon av sæd. Elsker når han spruter på fitta, rumpa eller brystene mine. Han gir fra seg noen raske støt før han trekker seg ut, dytter kuken mot rumpa mi, nesten så hardt at den smetter inn, før jeg kjenner det pulserer i rumpa samtidig som han stønner. Han stønner høyere enn vanlig, så det er tydelig at den lange oppbyggingen har gitt en sterk orgasme. Jeg kjenner sæden renne ned til fitta mi. Jeg strekker hånda mi under meg og stryker lett over den dryppvåte fitta. Han tar godt tak på rumpeballene mine og gnir tommelen over den sædfylte rumpa mi og gir meg et raskt klask på rumpa før jeg faller sammen i senga. Han tørker seg og legger seg inntil meg mens han stryker meg over ryggen og kysser meg i nakken. Jeg blir liggende å tenke på hvordan vi fortsatt kan toppe sexopplevelsene våre etter så mange år. Nå er jeg helt tilfreds, samtidig som jeg lengter etter å få kjenne kuken hans igjen.» 2 2 1
feliek54 Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du hatt en spesiell sexopplevelse du stadig tenker tilbake på med et smil ? Anonymkode: fb92f...2c0 Vet ikke om det er så spesielt men jeg møtte ei og pratet lit med henne. Jeg reagerte på en veldig flokk kropp. Hu sa hun har drevet med Fitness og har vert norgesmester noe år tidligere. Kroppen var fortsatt nesten som Fitness skal være. Jeg ble sprengkåt på henne og ble med henne hjem. Før jeg kom hjem til henne så var min pikk klar til bruk. Hun ville prate lit men det tok ikke lang tid før kyss og en deilig stund naken i hennes dobbeltseng med full pakke. Så ville hun se noe på tv men jeg var fortsatt kåt og det merket hun so det ble en ny runde på hennes sofa.
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 (endret) Frkego skrev (8 timer siden): Jeg skriver erotiske noveller som jeg baserer på enten faktiske hendelser eller på fantasier. På denne måten får jeg gjenopplevd sexen ned til minste detalj eller levd ut fantasiene mine. De fleste er korte og enkle, men denne er av den lengste sorten. Klarer ikke å utelukke noe, for hele opplevelsen var bare helt fantastisk fra start til slutt. Det er vel ikke den mest spennende seksuelle opplevelsen, men en sånn som sitter i kroppen lenge. En opplevelse jeg virkelig blir glad av å tenke tilbake på. Ååh, for en hærlig novelle, og så godt skrevet🤪.. haha, det tok ikke lang tid før jeg kjente på reaksjon, og det er en kvalitetssikring. Og så tenkte jeg på den dama som sto i dusjen.. Hun kan virkelig å kose og nyte seg selv, tenkte jeg.. og bare så vidt hun klarer å holde igjen orgasmen. Jeg klarte å se for meg hvert eneste bilde, den miste detalj. Og alt dette skjedde på badet mitt, i fantasien min.. Så tenker jeg på forfatteren.. hun må jo være like deilig og rå, som klarer å beskrive dette så nøyaktig og detaljert. Dette har hun ikke klart uten å ha opplevd dette. Opplevelse gir Innlevelse.. Frkgo.. Du skriver faktisk så godt, at det gir meg stor innlevelse. Jeg klarer iallefall ikke se om dette er virkelighet eller fantasi. Babyolje bruker jeg også mye, så jeg vet den fungerer😅 Den fungerte også mens jeg fantaserte😇 Endret 4. mai 2023 av Bamseklemmer
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke hattde beste forholdene🙈 Anonymkode: 13317...f17 Hadde jeg kjent deg bedre, skulle du ha fått masse nyttig råd. Men du kan vel også starte en ny tråd? her er det mange flinke kvinner, som er glad for å hjelpe. Jeg skulle så gjerne sett.. at du hadde fått deg en god seksuell opplevelse, med en mann som overøser deg med kjærlighet🧡 "Hvordan få en mann til å elske meg?" ..jo, slike tips og råd finnes😊 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Bamseklemmer skrev (28 minutter siden): Hadde jeg kjent deg bedre, skulle du ha fått masse nyttig råd. Men du kan vel også starte en ny tråd? her er det mange flinke kvinner, som er glad for å hjelpe. Jeg skulle så gjerne sett.. at du hadde fått deg en god seksuell opplevelse, med en mann som overøser deg med kjærlighet🧡 "Hvordan få en mann til å elske meg?" ..jo, slike tips og råd finnes😊 De rådene kan du vel gi her? I stedet for å fiske etter hvem det er står bak Anonymkode: 08d78...32b 2
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): De rådene kan du vel gi her? I stedet for å fiske etter hvem det er står bak Anonymkode: 08d78...32b Skulle jeg gi rådene offentlig til hun som kun trenger det, bare for at du kan lage støy? Woow, du har jo nettopp bevisst dine troll skills. Det er akkurat det som er så fint med pm, så slipper vi "🙈" som avsporer hele tiden😅 Forresten, jeg tror hun jeg siterte, er voksen nok til å ta sine egne avgjørelser. Så nei, det kan jeg ikke.. det må komme av brukerens eget ønske. Og jeg fisker aldri.. for seksualitet er strengt privat, så det skjer alltid anonymt. Selv med brukernavn graver vi ikke om navn og adresser .. og alt vi skriver om forblir hemmelig mellom oss. Og det har aldri skjedd noe brudd på det heller, for tilliten er gjensidig. Dette føles også best for alle, at vi tar spørsmål og svar seriøst. Selv om vi tuller litt en gang i blandt, men det er jo for å myke opp situasjonen og spre litt glede til hverandre Endret 4. mai 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Frkego Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ååh, for en hærlig novelle, og så godt skrevet🤪.. haha, det tok ikke lang tid før jeg kjente på reaksjon, og det er en kvalitetssikring. Og så tenkte jeg på den dama som sto i dusjen.. Hun kan virkelig å kose og nyte seg selv, tenkte jeg.. og bare så vidt hun klarer å holde igjen orgasmen. Jeg klarte å se for meg hvert eneste bilde, den miste detalj. Og alt dette skjedde på badet mitt, i fantasien min.. Så tenker jeg på forfatteren.. hun må jo være like deilig og rå, som klarer å beskrive dette så nøyaktig og detaljert. Dette har hun ikke klart uten å ha opplevd dette. Opplevelse gir Innlevelse.. Frkgo.. Du skriver faktisk så godt, at det gir meg stor innlevelse. Jeg klarer iallefall ikke se om dette er virkelighet eller fantasi. Babyolje bruker jeg også mye, så jeg vet den fungerer😅 Den fungerte også mens jeg fantaserte😇 Så moro at den falt i smak! Og takk for gode ord 😊 Det er noe med det å skrive egne opplevelser som gir det litt ekstra autentisitet. Detaljene blir liksom enda mer beskrivende når man kan lukke øynene og virkelig ta innover seg hvert fragment av hendelsen for å så skrive det ned. Og det beste med noveller er at man kan ta de inn i sin egen fantasi, slik som du skriver. Det gjør det så mye mer virkelighetsnært og man får til å ta det innover seg på en helt annen måte enn hva både jeg og mannen klarer ved å for eksempel se på porno. Det samme gjelder når jeg skriver noveller om fantasiene mine. De blir så mye mer virkelige enn om jeg bare har de i hodet. Jeg har novellene mine i en delt mappe med mannen, så han får varsel når jeg er inne å redigerer eller skriver. Da jeg kom ut av dusjen i går kveld etter å ha vært inne å kopiert denne lå han klar i senga, for da hadde han lest akkurat denne - igjen - noe vi begge høstet frukter av. Jeg var jo allerede oljet inn… Mulig det leder til en ny novelle. Hvem vet 😏 1 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Sigarett skrev (11 timer siden): Både og. Variasjon er fint Liker også godt versjonen når bare jeg tar på meg selv for ham også. Hvor jeg har hans fulle fokus, han ser intenst på meg, eller lukker øynene og bare lytter til meg, til alle lydene. Det kan kjennes ekstra godt ut å vite at han er fornøyd bare ved å se/høre på meg, at det er nytelse nok. Kan kjenne meg ekstra elsket da, ekstra mye bekreftet. Da kan jeg jo gjerne få lyst gi tilbake dagen etter feks, når lysten har bygget seg opp hos ham over tid. Den beste leken som finnes!! Variasjon er vakkert.. jeg sammenligner det med kostholdet, slik at man får i seg nok av vitaminer og protein😅 Så sannelig er det godt med en saftig biff eller burger, når det er noen dager siden sist.. den smaker ekstra deilig da🙈 Den versjonen like jeg også, for jeg blir umenneskelig kåt av å være/bli tålmodig pirret. Du nevner å lukke øynene, det er jo det som skjer i blindfold. Da fantaserer man mye bedre, for da fjerner vi alle omgivelsene og alle andre tanker. Denne "støyen" forvirrer orgasmen. Jeg liker også å tirre ertende og er irriterende tålmodig, men jeg elsker jo å høre at hun puster høyt av sin egen kårhet. Men jeg gjør det også med hensikt, for jeg tar ikke direkte på brystvortene, klitt og vagina. For jeg vil at hun skal bli kåt til platå 2, da blir hun verbalt irritert av jeg ikke tar på henne.. når grensen er nådd, skal det forbausende lite til før hun får sin første orgasme, så er det bare å vedlikeholde hennes ereksjon til flere orgasmer🙈 Det er kanskje lydene som gjør meg mest spinnvill, jeg kunne hørt på godlyder hele dagen.. Prøv å se en pornofilm uten lyd.. så skjønner du litt hva jeg mener😇
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Frkego skrev (7 minutter siden): Så moro at den falt i smak! Og takk for gode ord 😊 Det er noe med det å skrive egne opplevelser som gir det litt ekstra autentisitet. Detaljene blir liksom enda mer beskrivende når man kan lukke øynene og virkelig ta innover seg hvert fragment av hendelsen for å så skrive det ned. Og det beste med noveller er at man kan ta de inn i sin egen fantasi, slik som du skriver. Det gjør det så mye mer virkelighetsnært og man får til å ta det innover seg på en helt annen måte enn hva både jeg og mannen klarer ved å for eksempel se på porno. Det samme gjelder når jeg skriver noveller om fantasiene mine. De blir så mye mer virkelige enn om jeg bare har de i hodet. Jeg har novellene mine i en delt mappe med mannen, så han får varsel når jeg er inne å redigerer eller skriver. Da jeg kom ut av dusjen i går kveld etter å ha vært inne å kopiert denne lå han klar i senga, for da hadde han lest akkurat denne - igjen - noe vi begge høstet frukter av. Jeg var jo allerede oljet inn… Mulig det leder til en ny novelle. Hvem vet 😏 Har du lest Roald Dahls historier om Onkel Oswald ...? Novellen "Brunst" i "Bytt beite": https://www.nb.no/items/40eac1afccc6e24317c67dbec62ed6fd Onkel Oswald: https://www.nb.no/items/ad894ea033db2cde822c4c90b6409af5 Han skriver også om seksuelle ting, men les hvordan han beskriver dette ... Anonymkode: cf955...612
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 (endret) Frkego skrev (24 minutter siden): Jeg har novellene mine i en delt mappe med mannen, så han får varsel når jeg er inne å redigerer eller skriver. Da jeg kom ut av dusjen i går kveld etter å ha vært inne å kopiert denne lå han klar i senga, for da hadde han lest akkurat denne - igjen - noe vi begge høstet frukter av. Jeg var jo allerede oljet inn… Mulig det leder til en ny novelle. Hvem vet 😏 Jaaa, kjære deg.. skriv mere😘😘 Åååh.. jeg lever meg sånn inn i det du skriver.. så blodet mitt bruser og reaksjonen er jo god trim. Det gir jo helseeffekt i seg selv, så kanskje blir fastlegen min, uten at du vet det😂 Men så hærlig en mann du har da👍 ..det er jo slik jeg vil ha et forhold.. Jeg mangler liksom bare den dama som skriver noveller, innsmurt i olje, som ligger klar for nye innspill og sprell🤞 Jo jeg har jo selv nok stoff i hodet til å lage en hel bok.. men det er å digitalisere det, som tar tid.. hvem vet? kanskje jeg skulle ha skannet hjernen litt?🙈 Endret 4. mai 2023 av Bamseklemmer 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Onkel Oswald: https://www.nb.no/items/ad894ea033db2cde822c4c90b6409af5 Han skriver også om seksuelle ting, men les hvordan han beskriver dette ... Anonymkode: cf955...612 Ja etter 3 flasker vin på side 11, kan jo all ting skje. "Den spanske fluen" har samme effekt som å drikke alkoholfritt😂 Nnnjjaa, det ble for lite erotisk for min del. Frkego sin noveller er mye bedre😉 Endret 4. mai 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Hmm har hatt noen ja.. Var en fyr jeg var på flørtern med, jeg bodde ett stykke unna, men tok uttalige mange flyturer + togturer for å være med han i typ 24 timer. Det går overraskende enkelt og raskt når man bare har håndbagasje og man ikke reiser fra de store flyplassene. Imellom sikkerhetskontrollen og inn på flyet iløpet av 45 minutter. Med i håndbagasjen hadde jeg ofte med sexleketøy, og vi sextet ofte hele dagen før han hentet meg på togstasjonen.. Den ene gangen så hadde jeg valgt å bli en langhelg, han var på jobb, og det var mye sexting og bilder som ble sendt imellom oss. Jeg husker jeg sendte bilde av rumpa mi plugget med buttplug, og ett videoklipp av der jeg koser med meg selv.. Vi var så tørste på hverandre at han endte opp med å kjøre hjem i lunsjen på jobb, rive av seg klærne i det han kom inn døra, før vi hadde deilig analsex på sofaen hans. Det er så mange historier med denne fyren, og jeg smiler ofte fra øre til øre når jeg tenker på alle de deilige helgene vi har hatt. En av de få mennene jeg har kunnet være helt fri med, og nyte sexen til det fulle. Vi har veldig lik smak angående sex, så synd det aldri kan bli han og meg. Anonymkode: f8f66...a9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå