Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg sjelden gjør. Han er bare ute etter èn ting og jeg ble litt skuffet, men ikke overrasket selvfølgelig. Jeg er hun som ligger rundt men desverre aldri kommer til å oppleve forhold, noe jeg jo er klar over siden jeg har relasjonsproblemer. 

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, annet enn å lufte noen tanker. Føler jeg prøver å svømme vekk fra grunnen på et basseng men bare kommer meg ikke videre.

Anonymkode: b9884...01b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ta tak i relasjonsproblemene dine? Det er mulig å gjøre endringer, men det er du som må gjøre de. Du er den eneste som kan endre livet ditt, og det kan du fint klare med litt hjelp fra terapeut eller psykolog.

Anonymkode: 9dc76...f82

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du kan jo ta tak i relasjonsproblemene dine? Det er mulig å gjøre endringer, men det er du som må gjøre de. Du er den eneste som kan endre livet ditt, og det kan du fint klare med litt hjelp fra terapeut eller psykolog.

Anonymkode: 9dc76...f82

Har gått mye til psykiske helsetjenester og har ikke fått sånn veldig bra hjelp. Tror det er pga mye personlighetstrekk. Tviler ikke på at det er mange gode private psykologer der ute.

En får bare ligge med de desperate mennene på tinder da, når det er det som er tilbudet. Har ikke noe interessant personlighet til å ha sjangs på noe mer oppegående.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

[..]

Jeg er hun som ligger rundt men desverre aldri kommer til å oppleve forhold

[..]

Er dette oppfølgeren til hit’en «Jeg er hun som fråtser i smågodt men aldri kommer til å oppleve å være slank»…?

Eller kanskje «Jeg er hun som ligger og røyker på sofaen men aldri kommer til å oppleve å ha god kondis»…?

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Er dette oppfølgeren til hit’en «Jeg er hun som fråtser i smågodt men aldri kommer til å oppleve å være slank»…?

Eller kanskje «Jeg er hun som ligger og røyker på sofaen men aldri kommer til å oppleve å ha god kondis»…?

Så hvis jeg får en bra personlighet så får jeg forhold?

ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ts

Ser jo ut til at du i likhet med de aller fleste andre kvinner ikke møter på noen barriere når det gjelder tilgang på sex.

Neste steget er jo da hva som skal til for å ta en relasjon opp til neste nivå. Og ja, dette har mye med personlighet å gjøre.

Men igjen: Menn vil kanskje ha sex med en som er… hva skal vi si… "lettere tilgjengelig for dem som vil". Men dette er på absolutt ingen tenkelig måte et trekk menn ønsker ved sin kone.

Vi vil rett og slett ikke være han som er gift med henne "alle" har knullet. Dette er en tanke som vekker vemmelse hos de fleste normale menn.

Så hvor enkelt dette blir handler også om hva slags "rykte" du eventuelt måtte ha pådratt deg.

Endret av ClausSaus
Skrevet

Å avstå fra sex til man har møtt hverandre noen ganger, og blitt skikkelig kjent er kanskje det første du skulle øve på? Du øker ikke sjansen for å få et forhold av å hoppe raskt til køys. Det er heller ikke obligatorisk å kaste seg over dem man matcher med. Det haster ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (2 timer siden):

Ser jo ut til at du i likhet med de aller fleste andre kvinner ikke møter på noen barriere når det gjelder tilgang på sex.

Neste steget er jo da hva som skal til for å ta en relasjon opp til neste nivå. Og ja, dette har mye med personlighet å gjøre.

Men igjen: Menn vil kanskje ha sex med en som er… hva skal vi si… "lettere tilgjengelig for dem som vil". Men dette er på absolutt ingen tenkelig måte et trekk menn ønsker ved sin kone.

Vi vil rett og slett ikke være han som er gift med henne "alle" har knullet. Dette er en tanke som vekker vemmelse hos de fleste normale menn.

Så hvor enkelt dette blir handler også om hva slags "rykte" du eventuelt måtte ha pådratt deg.

Er så fascinerende at det er opp til kvinnene å sette grenser for alle menn som disker opp med sine intensjoner tidlig på disse appene! DE kan oppføre seg som noen småunger i godtehylla også må damene sette ned bremsen og foten! Veldig grei situasjon du!

Jeg synes feks at vedkommende jeg matchet med virker som en person jeg kan like, i tilleg til at jeg sjelden matcher med noen i mitt nærområde pga lite sted, men som jeg altså ikke kan treffe siden hans hovedmål er å ha noen å ligge med. 
Men men , sånn er det nå en gang. Beggars can’t be choosers. 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er så fascinerende at det er opp til kvinnene å sette grenser for alle menn som disker opp med sine intensjoner tidlig på disse appene! DE kan oppføre seg som noen småunger i godtehylla også må damene sette ned bremsen og foten! Veldig grei situasjon du!

Jeg synes feks at vedkommende jeg matchet med virker som en person jeg kan like, i tilleg til at jeg sjelden matcher med noen i mitt nærområde pga lite sted, men som jeg altså ikke kan treffe siden hans hovedmål er å ha noen å ligge med. 
Men men , sånn er det nå en gang. Beggars can’t be choosers. 

ts

Hvem kan du styre – deg eller dem?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra personlighet? Folk er ulike, å det er menn der ute som passer med og trives i selskap med din personlighet 😊 Det handler som regel ikke om at den er dårlig. Men man kan jo ha trekk som gjør at man er vanskelig/farlig å leve med, men da sikter jeg til det å være voldelig foreksempel, slike ekstreme ting, å ikke det at man kanskje føler seg kjedelig foreksempel. Kjedelig for deg er kanskje ikke kjedelig for meg osv

Ikke vær så hard mit degselv 🌞 Misstenker at du har tatt det til deg når noen sier "Er sex alt du har å gi, er sex alt du får". Det er feil, det handler bare om at man ikke har rett kjemi for mer med akkurat den personen, eller andre tilfeldige ting som at en eller alle parter ikke har lyst til å være i et forhold

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

ts

Du HAR en bra personlighet, du har bare veldig dårlig selvfølelse. Når du er overbevist om at ingen vil ha deg som du er, og du tydelig ikke liker deg selv som du er, så er det også dette andre oppfatter om deg. Du er bra nok akkurat som du er! Og det finnes bra menn der ute som vil ha en som deg! Du må bare klare å vise deg selv og dem hvor bra du er!❤️

Prøv å jobbe med selvfølelsen din! Der finnes det mye god hjelp på nett, bøker osv. Du kan også prøve podcasten og boka "Kjærlighetsmønster" som jeg selv syns er veldig bra. Men det er mulig du trenger å gå enda mer i dybden enn det de gjør der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...