AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Bytter dyne og laken to ganger i uken. Bytter putetrekk hver dag, slik at hodet/trynet ikke ligger og marinerer i faenskap. Anonymkode: 66347...7e0 1
Badebuksa2.0 Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytter dyne og laken to ganger i uken. Bytter putetrekk hver dag, slik at hodet/trynet ikke ligger og marinerer i faenskap. Anonymkode: 66347...7e0 Hva er det som kommer ut av porene dine om natten & har du vurdert å ringe en prest? 18 6
Badebuksa2.0 Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Skifter sengetøy 1x uken. Minst. Har fast skiftedag. Det er minimum. Dusjer hver kveld så legger meg alltid nydusjet. Ingen får gå oppi senga om ikke man er nydusjet.
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Bytter 1 gang i uken på sommerhalvåret og alt i fra en gang i uken til hver 14. dag om vinteren. Dusjer hver kveld så jeg legger meg rein
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Minst 1 gang i uken, hvertfall NÅ på sommerhalvåret. Bytter sengetøy og laken, husk å støvsuge overmadrassen HVER gang. Den er full av ganske mye....om du hadde sett den i mikroskop hadde du fått sjokk. Bør også lage deg rutine på å vaske kroppen din på kvelden. Anonymkode: d0d55...877
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 skreppamedleppa skrev (Akkurat nå): Bytter 1 gang i uken på sommerhalvåret og alt i fra en gang i uken til hver 14. dag om vinteren. Dusjer hver kveld så jeg legger meg rein Men står opp svett og møkkete? Anonymkode: d0d55...877
Gjest AnonymBrukar9 Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har ingen fast regel - bytter når jeg føler for det.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Bytter annenhver uke. Selvfølgelig oftere om sommeren om det er behov. Anonymkode: bc541...8a9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Kommer an på. Vanligvis annenhver uke ca. Men om jeg merker det trengs, skifter jeg oftere. Vasker noen ganger lakenet oftere enn dynetrekk. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Minst 1 gang i uken, hvertfall NÅ på sommerhalvåret. Bytter sengetøy og laken, husk å støvsuge overmadrassen HVER gang. Den er full av ganske mye....om du hadde sett den i mikroskop hadde du fått sjokk. Bør også lage deg rutine på å vaske kroppen din på kvelden. Anonymkode: d0d55...877 Det ville jeg ikke anbefalt, det kan tørke ut hude og gi andre problemer. Å bli utsatt for sengemidd o.l er nok mindre skadelig enn å være superren hele tiden. Så fremt man ikke har allergi, selvsagt. Det kan være ekkelt å tenke på, men det er ikke farlig Anonymkode: a59a8...418 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Hver søndag, med mindre en av oss er syke, da er det daglig. Lufter da dynene om det er fint vær. Støvsuger madrass litt ad-hoc. Dusjer 1-2 ganger om dagen (morgen og etter trening). Anonymkode: 5d4d4...582
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Bytter hver 14. dag. Har luftavfukter på soverommet, så blir aldri klamt der. Og varmepumpe på kjøling 🙂. Lukter aldri vondt av sengetøyet her. Kjøp dere en luftavfukter, så får dere bedre innemiljø på soverommet 🙂 Anonymkode: 8ad39...91a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Varierer veldig. Men stort sett hver 14 dag. Er jeg veldig deprimert eller full av angst kan det gå lenger. Squirter jeg, eller har mye sex i en periode, kan det skiftes oftere. Anonymkode: fa5b3...a72
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men står opp svett og møkkete? Anonymkode: d0d55...877 Høres ut som du går i søvne.. Jeg sliter ikke med dette 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kommer an på. Vanligvis annenhver uke ca. Men om jeg merker det trengs, skifter jeg oftere. Vasker noen ganger lakenet oftere enn dynetrekk. Det ville jeg ikke anbefalt, det kan tørke ut hude og gi andre problemer. Å bli utsatt for sengemidd o.l er nok mindre skadelig enn å være superren hele tiden. Så fremt man ikke har allergi, selvsagt. Det kan være ekkelt å tenke på, men det er ikke farlig Anonymkode: a59a8...418 Feil. Du trenger ikke vaske hele kroppen din er jo de kritiske punktene som må rengjøres..fullkroppsdusjing bør ikke skje mer enn 2-3 ganger i uken. Å skifte sengetøy hver 14 dag er nok for lite, spesielt i sommerhalvåret. Anonymkode: d0d55...877 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Skifter hver 14. dag når jeg er singel på vinterstid, én gang i uka om jeg har kjæreste eller det er varm sommer. Anonymkode: c582b...858
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 skreppamedleppa skrev (19 minutter siden): Høres ut som du går i søvne.. Jeg sliter ikke med dette Man svetter i snitt en halv liter hver natt. Jeg tror ikke det lukter om man har dusjet på kvelden, altså. Men jeg må si jeg føler meg mye freshere ved å starte dagen med en dusj. Anonymkode: 5d4d4...582
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man svetter i snitt en halv liter hver natt. Jeg tror ikke det lukter om man har dusjet på kvelden, altså. Men jeg må si jeg føler meg mye freshere ved å starte dagen med en dusj. Anonymkode: 5d4d4...582 Og jeg føler meg freshere når jeg kommer hjem og får av meg all den svetten vi svetter om dagen for det er langt mer enn en halv liter igjennomsnitt det, og det liker jeg å få av meg før jeg skal i sengen 😊 da føler jeg meg freshere
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Bytter dyne og laken to ganger i uken. Bytter putetrekk hver dag, slik at hodet/trynet ikke ligger og marinerer i faenskap. Anonymkode: 66347...7e0 Anbefaler deg å vaske deg i ansiktet og håret innimellom så slipper du å få så mye faenskap på puta Anonymkode: 602cf...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 Bytter hver fjortende dag. Til dere som som svetter eller synes at puten blir klam om sommeren så kan jeg anbefale å legge over en gammel utvasket håndduk, den puster mye bedre og absorberer fuktighet. Anonymkode: d5c55...41d
parmanoia Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 SOm regel en gang i uken. Elsker rent sengetøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå