AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Han har eget hus 10 min unna med bil. Barna er begge tenåringer. Skjønner ikke hvorfor han skal sove i huset hennes. Det er egentlig mor sin samværsuke, men plutselig skal hun noe som gjør at han skal ha barna og da sove over der og ikke ta med barna til sitt eget hus. Er jeg sær som reagerer litt på det? Anonymkode: d4152...b63
Norja Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Tenk så slitsomt det er for barna å flytte hver eneste uke. Synes det høres flott ut at far lar dem slippe å bryte opp mer enn nødvendig. 13 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Mulig det. Jeg sover ikke hos exen min når han er borte. Jeg har med barna hjem til meg og håndterer samvær på min egen adresse ts Anonymkode: d4152...b63 4 2
flusa Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Jeg syns det høres merkelig ut at han skal sove i hennes hus.. Som du sier,det er jo bare 10 min unna 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 flusa skrev (48 minutter siden): Jeg syns det høres merkelig ut at han skal sove i hennes hus.. Som du sier,det er jo bare 10 min unna Jepp. Forstår det ikke. Hadde ikke vært interessert i det selv, men Anonymkode: d4152...b63 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Norja skrev (1 time siden): Tenk så slitsomt det er for barna å flytte hver eneste uke. Synes det høres flott ut at far lar dem slippe å bryte opp mer enn nødvendig. Jeg (pappaen) har også overnattet i exens hus mens hun er bortreist noen ganger, fordi det er mest praktisk for alle. I utgangspunktet bor barna (tre tenåringer) hos mor mesteparten av tiden og er hos meg annenhver helg. Men vi prøver å være pragmatiske og fleksible, selv om vi ikke er et par lenger er det en "bedrift" som skal drives videre. Og noen ganger, særlig på kort varsel, er det lettere at jeg stikker hjemom for å hente tannbørsten, og slenger meg ned på gjesterommet, enn å flytte tre barn til min leilighet. Anonymkode: 0ef4c...ac1 10 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg (pappaen) har også overnattet i exens hus mens hun er bortreist noen ganger, fordi det er mest praktisk for alle. I utgangspunktet bor barna (tre tenåringer) hos mor mesteparten av tiden og er hos meg annenhver helg. Men vi prøver å være pragmatiske og fleksible, selv om vi ikke er et par lenger er det en "bedrift" som skal drives videre. Og noen ganger, særlig på kort varsel, er det lettere at jeg stikker hjemom for å hente tannbørsten, og slenger meg ned på gjesterommet, enn å flytte tre barn til min leilighet. Anonymkode: 0ef4c...ac1 Du har ny kjæreste også eller? Anonymkode: d4152...b63 1
Gjest takinova Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har eget hus 10 min unna med bil. Barna er begge tenåringer. Skjønner ikke hvorfor han skal sove i huset hennes. Det er egentlig mor sin samværsuke, men plutselig skal hun noe som gjør at han skal ha barna og da sove over der og ikke ta med barna til sitt eget hus. Er jeg sær som reagerer litt på det? Anonymkode: d4152...b63 Litt underlig spør du meg, men men.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Hva er du her? Fars nye kjæreste? Jeg som skillsmissebarn synes det høres supert ut at foreldrene mine hadde samarbeidet på en sånn måte at det hadde gått an. Slippe å flytte hus i mammas samværsuke, og at alt for min del gikk som vanlig, selv om pappa var hjemme og ikke mamma. Støtt opp om samarbeid - ikke vær hun nye kjæresten som lager ugreie og konflikt. Anonymkode: 93535...63e 10 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Du er sær. Bonusgutten min er tenåring, men noen ganger kan han ikke være alene hjemme. Da sover min samboer der, hvis det er mor sin uke. Vi gjør det sånn ettersom tenåringen synes det er pes å skulle flytte seg hit for bare en natt, også tilbake til mor igjen. Så for barnets del så gjør vi det sånn, hvis det er krise. Anonymkode: c9657...9a5 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er du her? Fars nye kjæreste? Jeg som skillsmissebarn synes det høres supert ut at foreldrene mine hadde samarbeidet på en sånn måte at det hadde gått an. Slippe å flytte hus i mammas samværsuke, og at alt for min del gikk som vanlig, selv om pappa var hjemme og ikke mamma. Støtt opp om samarbeid - ikke vær hun nye kjæresten som lager ugreie og konflikt. Anonymkode: 93535...63e Samvær med barna starter uansett i morgen så hadde vel bare vært å ha barna en natt ekstra hjemme hos seg. Men lar det være. Han får styre med sitt på sin måte. Anonymkode: d4152...b63 1
Ishavsrøya Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig det. Jeg sover ikke hos exen min når han er borte. Jeg har med barna hjem til meg og håndterer samvær på min egen adresse ts Anonymkode: d4152...b63 Jeg er enig med deg ts. Hadde syntes det var litt for spesielt etter min smak... 4
Fremmed fugl Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Jeg hadde syntes det var rart og blitt ubekvem med å bo over i et fremmet hjem, spesielt når det er hjemmet til en eks. Vet ikke hvordan livet er til disse folkene, inklusive barna. Kanskje det er noen saklig god grunn til at det passet så mye bedre enn at barna overnattet hjemme hos faren sin, eller faktisk klarte seg selve.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 Det rare her er vel at mor ikke holder seg til oppsatt samvær. Anonymkode: d9b28...2c1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det rare her er vel at mor ikke holder seg til oppsatt samvær. Anonymkode: d9b28...2c1 Det er snakk om én dag. Slike uforutsette ting kan skje. Anonymkode: 4e4b0...1a7 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er snakk om én dag. Slike uforutsette ting kan skje. Anonymkode: 4e4b0...1a7 Som hva da? Besøk av kongen? Innlagt på akutten? Anonymkode: d9b28...2c1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er snakk om én dag. Slike uforutsette ting kan skje. Anonymkode: 4e4b0...1a7 Ikke uforutsette ting i denne saken Anonymkode: d4152...b63
Pillarguri Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som hva da? Besøk av kongen? Innlagt på akutten? Anonymkode: d9b28...2c1 Du høres utrolig firkantet ut. Klart at uforutsette ting kan skje. Det kan være alt fra en plutselig nødvendig jobbreise til en syk forelder. Både barn og voksne har det best hvis alle kan utvise litt smidighet. Her synes jeg far gjør det veldig bra for sine barn. Han flytter inn til dem for en natt i stedet for at tre barn skal flytte til han for en natt. Det er ingenting galt i å være omtenksom mot sine barn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå