AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Står at henvisningen er vurdert av overlege. Prøver å få tak i lege uten hell for å få forklaring. Er livredd at jeg har kreft . Noen som vet hva det kan bety ? Anonymkode: 11a01...c8b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Jeg vil tro de ønsker å sjekke deg ut bedre. Skjønner at du gjerne skulle hatt mer informasjon og at dette oppleves skremmende. Det ville jeg kjent på selv. Men tenk at du blir fulgt opp på best mulig måte og at sålenge du ikke vet noe er alt fint. Ingen har blitt frisk(ere) av å bekymre seg, så hold tanken på at om du skulle ha kreft så får du den beskjeden når de er sikre. Inntil da er du frisk. Dette lærte jeg av en onkel for mange år siden og det har spart meg for mye negativ energi. Du tappes av bekymring. Kanskje har du noe "enkelt", eller kanskje noe alvorlig. Kanskje er du helt fin. Uansett får du beskjed når de er sikker. Anonymkode: 29834...909
Andro Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Det er standard ved celleforandringer. Celleforandringer er ikke kreft, men man sjekker om det er av en art som kan utvikle seg til kreft. Du får ultralyd og virussjekk. Deretter kalles du vanligvis inn igjen etter ca ett år, for å se om det har gått tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Tusen takk for svar ❤️ Jeg ble så redd pga jeg bare fikk svar på henvisning. Dette var jo min 2. celleprøve. Første viste høy HPV og jeg tok ny forrige uke. Ts Anonymkode: 11a01...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå